Gå til innhold

Top Model 2007

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Jenna88

Det er mulig, men jeg synes Kathrine er mye mer naturlig som programleder. Hvis replikkene til Vendela virkelig blir skrevet ned, er jeg enig i at en del av de amerikanske ordene burde lukes ut.

Greit nok at modellbransjen er internasjonal, men det høres ganske dumt ut med noen engelske ord som bare kastes inn i en norsk setning.

Endret av Jenna88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel egentlig heiet på Ivanna fra begynnelsen, men vet ikke helt nå lenger.

Men er det bare meg som irriterer meg over måten Vendela snakker på? Hun skal jo alltid blande inn engelske ord. "I dag skal vi gjøre litt acting", "du har en dårlig attitude"...

Eller "attityyyyyyde" som ho presterte å si idag. :ler:

Håper Silje eller Esther vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg Silje begynner å bli så stor i kjeften og ufys. Hun sier hele tiden "Hun er 16 år og jeg er 22år, jeg hører da ikke på henne" Herregud get over it a! Hun er ikke akkurat så veldig voksen av seg.

Jeg liker ikke Anette heller hun har jo ikke humor stakkars...

Nå heier jeg på Kamilla og Esther :)

Jeg er vel en av de få som liker Vendela. Hun vet hva hun snakker om selv om det noen ganger kommer litt feil ut. Men som noen sier her så er hennes replikker skrevet ned og da er det ikke så enkelt.

Kathrine Sørland vet ikke helt hva modell karrieren går ut. Hun ble oppdaget i frøken norge. Og har vel siden det gjort bitte små oppdrag og litt TV.

Vendela har hvertfall vært modell store deler av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forferdet over språket deres. Ikke bare Vendela, men mange av jentene. Er det nødvendig å bruke så mange engelske ord? Holdt på å sette teen i halsen da jeg hørte de brukte verbet "acte": "I dag skal vi acte, dere!" el.l.

!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88
Jeg blir litt forferdet over språket deres. Ikke bare Vendela, men mange av jentene. Er det nødvendig å bruke så mange engelske ord? Holdt på å sette teen i halsen da jeg hørte de brukte verbet "acte": "I dag skal vi acte, dere!" el.l.

!!!

Minner nesten om en eks! Han brukte ord som "like" og "so" i dagligtale. Ganske kvalmt å høre på i det lange løp...

Endret av Jenna88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfra de som er igjen nå tror jeg resultatet blir:

1. Kamilla

2. Polina

3. Esther

4. Silje

5. Anette

6. Ivanna

Selv håper jeg resultatet blir:

1. Esther

2. Ivanna

3. Polina

4. Kamilla

5. Silje

6. Anette

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stine_*

Jeg tror de to neste som går ut blir Anette og Ivanna. Tipper at Polina og Kamilla havner i finalen. Egentlig heier jeg på Esther.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariella
Også ble jeg veldig skuffet over at en av mine favoritter - Ivanna, baksnakker andre slik. Samme med Kamilla :nei:

Jeg synes ikke måten Ivanna "baksnakker" på kan kvalifiseres som baksnakking. Det må jo være lov å snakke om andre, og kommentere andre uten at det nødvendigvis er baksnakking. Det eneste Ivanna sa var jo at Annette var sur hele tida. Kamilla sa egentlig ingenting. Hun bare sto der. På meg virker det som om Kamilla prøver å være veldig nøytral. Man hører veldig sjelden henne snakke, eller kommentere noe som helst.

Jeg håper de neste som går ut blir Silje og Annette. Jeg vil at Ivanna skal gå langt, men det virker som om dommerne har mista litt troen på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamilla sa egentlig ingenting. Hun bare sto der. På meg virker det som om Kamilla prøver å være veldig nøytral. Man hører veldig sjelden henne snakke, eller kommentere noe som helst.

Det er vel egentlig det mest rasjonelle. Ingen vits i å involvere seg i sånne latterlige krangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men jeg synes Kathrine er mye mer naturlig som programleder. Hvis replikkene til Vendela virkelig blir skrevet ned, er jeg enig i at en del av de amerikanske ordene burde lukes ut.

Greit nok at modellbransjen er internasjonal, men det høres ganske dumt ut med noen engelske ord som bare kastes inn i en norsk setning.

Jennaaaa då..

kathrine viser seg selv.. vendela viser jenter.. kathrines programmmm må skifte navnet.. til " kathrine..*** år etter" :klemmer::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misbruker
Eller "attityyyyyyde" som ho presterte å si idag. :ler:

Håper Silje eller Esther vinner.

Ho har nett return from Amerika mon tro.. :fnise::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lolita_*
Jeg synes ikke måten Ivanna "baksnakker" på kan kvalifiseres som baksnakking. Det må jo være lov å snakke om andre, og kommentere andre uten at det nødvendigvis er baksnakking. Det eneste Ivanna sa var jo at Annette var sur hele tida. Kamilla sa egentlig ingenting. Hun bare sto der. På meg virker det som om Kamilla prøver å være veldig nøytral. Man hører veldig sjelden henne snakke, eller kommentere noe som helst.

Jeg håper de neste som går ut blir Silje og Annette. Jeg vil at Ivanna skal gå langt, men det virker som om dommerne har mista litt troen på henne.

Ivanna er veldig sterk og har potensialer, samme med Esther. De 2 er nye i bransjen og uerfaren, men har kommet så langt. Andre jenter jobber som modeller. De kan ikke sammenlignes og Ivanna og Esther må få ekstra poeng for at de utviklet seg so (Guu nå uttaler jeg meg som "Ken" og Vendela :sjenert: ) Men ifølge vår Janteloven.. khmmm*sukk*

Kamilla er søt og kjedelig, Silje er maskulin, Annete er litt vulgær og virkelig som khmm.. Polina er en agressiv utlending. Blir sikkert Kamilla da? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn1988

Synes det er vanskelig å si hvem som kommer lengst. Men jeg er ganske sikker på at Kamilla og Polina kommer lengst. Skal jeg tippe en av dem, vil jeg si Polina, i og med at hun er veldig spesiell. Det interessante er at de to-tre siste gangene, har jeg visst nøyaktig hvem som har stått igjen til slutt og hvem som har kommet videre :P

Hvis jeg skal gjette, per idag:

1. Kamilla

2. Polina

3. Anette

5. Esther

5. Silje

6. Ivanna

Håper:

1. Polina(/Kamilla)

2. Kamilla(/Polina)

3. Anette

4. Esther

5. Silje

6. Ivanna

Kommer naturligvis an på hvem som dømmer og hva jentene gjør videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Miss_*

Jeg synes heller ikke Vendela er verdens beste programleder, men ser ikke helt hva du vil frem til her. Underholdning er det jo like herlig selv om programlederen er under pari..

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest misbruker2
Minner nesten om en eks! Han brukte ord som "like" og "so" i dagligtale. Ganske kvalmt å høre på i det lange løp...

ekser pleier å være kvalmende.

men forstår ikkje? kvifor mobbas Polina for "atttittttuyyyde"? Nokon gidd å svara?

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekser pleier å være kvalmende.

men forstår ikkje? kvifor mobbas Polina for "atttittttuyyyde"? Nokon gidd å svara?

:kaffe:

Hun har vel hatt en litt "jeg vet alt" innstilling, uten at jeg er sikker på at det er det hun egentlig har ment. Har virket litt ovenpå i alle fall, og det faller jo sjelden i god jord. Hvis du ikke har sett alle episodene kan du se de på tv3.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Silje eller Esther går ut neste gang. Esther tar fine bilder og jeg liker personligheten hennes, men jeg synes den som vinner Top Model Norge bør ha et nordisk utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Silje eller Esther går ut neste gang. Esther tar fine bilder og jeg liker personligheten hennes, men jeg synes den som vinner Top Model Norge bør ha et nordisk utseende.

Uhh....why?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...