Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Tror Vendela var midt oppe i skilsmissen sin da de spilte inn årets top model, for makan til grinete kjerring skal du lete lenge etter... :ler:

Helt enig, og begynner å bli lei den ene setningen hennes som er: "skjerp dere".

Mistet all respekt for henne, da hun rev i stykker det ene bildet. Selv om begge måtte reise, burde hun vist litt mer respekt enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Dei episodane som ligg ute på nettet, er dei gratis å sjå på?

Ja, det er helt gratis. Jeg har i alle fall ikke betalt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som så mange andre her at Julia er usympatisk og stygg. men hun er veldig bra på bilder,desverre.Må inrømme at jeg sikla litt da jeg så Jan Thomas i treningsklær,de deilige armene.. :klemmer: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, duste-tv3! Nå har de plutselig bestemt seg for at web tv'en deres ikke skal være tilgjengelig for brukere utenlands! Men jeg fikk jo se de første 3 episodene jo :forvirra:

Ikke at det egentlig er noen krise, men man blir jo litt hekta på sånne serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest denne ukes Se og Hør?

Der står nemlig Vendela frem og klager over at TV3 tvinger henne til å fremstå som veldig streng og bitchy. TV3 bekrefter at Vendela har blitt bedt om å føre en strengere linje, samt at hun ønsker å utforme tilbakemeldingene på en annen måte enn instruksene tilsier. Hun har tydeligvis fått manus som hun leser opp.

Ganske spesielt at en jury må forholde seg til et manus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har lest denne ukes Se og Hør?

Der står nemlig Vendela frem og klager over at TV3 tvinger henne til å fremstå som veldig streng og bitchy. TV3 bekrefter at Vendela har blitt bedt om å føre en strengere linje, samt at hun ønsker å utforme tilbakemeldingene på en annen måte enn instruksene tilsier. Hun har tydeligvis fått manus som hun leser opp.

Ganske spesielt at en jury må forholde seg til et manus?

Jeg tror nok at dette først og fremst skal være god TV, og for å få til det må juryen framstå på en spesiell måte. De kan ikke bare være seg selv. Vendela er nok mye "snillere" i virkeligheten, man kan se at hun kjemper med følelsene ved hver eliminasjon. For øvrig tror jeg det er til det beste at hun har et manus å forholde seg til...

Innlegget er redigert i hht reglene.

Tabby, mod

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på den ene episoden jeg har sett, så er mine favoritter: Camilla, Ivana og Esther. Polina er helt ok, bedre i virkeligheten enn i bilder.

Julia og Silje kan jeg ikke forstå er med..

Ps: jeg måtte le skikkelig høyt når jeg hørte talene fra dommerne før utstemming. Jan Thomas: Jeg kan ikke stresse nok hvor viktig det er med vann og sunt kosthold. Hehe, neivel.

Endret av Merneith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glejdys
Jan Thomas er helt forferdelig. Herregud. Ser ut som en feilprodusert Ken-dukke.

hva mener du, at han ikke er helt anatomisk korrekt? :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia er berre too much! Ho skal vera så überkul

Og Jan Thomas...kva kjønn er han eigentleg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten nokon som veit kva den fyrste (?) sangen var? Ei dame som syng og berre dunk til... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n

Enig, synes hun virker mer ekte enn de andre og.. Selv om det selvfølgelig kan være klippingen så velger jeg å tro at det er hennes virkelige jeg som blir fremstilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, synes hun virker mer ekte enn de andre og.. Selv om det selvfølgelig kan være klippingen så velger jeg å tro at det er hennes virkelige jeg som blir fremstilt ;)

Endelig er fæle Julia-hurpa ute. neste gang blir det sikkert lettere å følge med programmet uten i vri seg av irritasjon pga henne . :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariella

Jeg synes det var kjempetrist at Julia gikk ut. I begynneslsen likte jeg henne ikke så godt men etterhvert har jeg bare fått mer og mer sansen for henne. Hun virker som hun er veldig koselig og grei. Grunnen til at hun gikk ut var veldig usaklig, synes jeg. Det virka som om det bare var en slags unnskyldining for å bli kvitt henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra at Julia gjekk ut. Det at dei hadde med ho gjorde at alt vart så urealistisk, så planlagd - "vi tek med ei 27(?)årig morosam dame som liker å delta i realityprogram som kan skape litt liv, og håpar at ingen skjønner at vi har plassert ho der". Det var mitt inntrykk i alle fall.

Ho er sikkert grei og kul nok, men dei får halde seg til temaet i slike konkurransar.

Har ingen tydelege favorittar enno, men eg synest Polina er pen, og er glad ho ikkje gjekk ut. Har ikkje heilt fått med meg kvifor ho er hata av dei andre, eller den der "attityyyyyden" som Vendela snakkar om.

Må le litt av den svensk-norske uttalen. Husk å ha med "puuuder" når dere skal på go-see! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tåler ikke polina. hun ser så ekkel ut, kronisk mysende øyne og ekkelt smil. hun ser så slesk og ond ut. fysj. hun går ut i neste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88

Ble veldig positivt overrasket over Anette denne gangen. :-) Ellers enig i at Esther og Ivanna er meget dyktige.

Jeg begynner i grunnen å lure på om Polina mangler litt sosialintelligens. Hun ser rett og slett ikke ut til å forstå hva dommerne og de andre jentene påpeker. Eller hvorfor de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at oldingen gikk ut, hun passet ikke helt inn.

Jeg synes Esther og Kamilla er pene. Men ofte virker det som om de er ute etter litt spesielle typer. Det har aldri vært de peneste (eller de jeg synes har vært penest) som har vunnet. For å være modell må man kanskje ha et litt spesielt uttrykk som skiller seg ut, ikke nødvendigvis være den typen som gutter snur seg etter på gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...