Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #41 Skrevet 18. september 2007 Jeg har en sterk anelse om hvem som vinner: Kamilla. Men synes hun er altfor kjedelig. Liker Esther best. Hun er sympatisk og seriøs i det hun gjør, men det er klart TV kameraene fokuserer på henne da. Og hun tok det helt klart beste bildet igår, synes Polina så veldig ugrasiøs ut på bildet (armene i alle retninger). Og siden Esther har vært veldig lite på skjermen er det nok ikke hun som vinner. Julia er nok med for å sette standarden, siden hun allerede har en del erfaring. Hun ryker når det er 4-5 andre igjen. Kaja kan også nå ganske langt. Silje tipper jeg blir blant topp 5. Jeg liker Ivanna, men tipper hun går ut etter Agathe og anette. Mitt stalltips til plassering iår: 1. Kamilla 2. Kaja 3. Polina 4. Silje 5. Julia 6. Ivanna 7. Esther 8. Agathe 9. Anette Kom gjerne med deres antakelser om plassering, så kan vi se hvem som får rett!!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #42 Skrevet 18. september 2007 Mitt tips er: 1. Polina 2. Ivanna 3. Anette 4. Kamilla 5. Kaja 6. Esther 7. Agathe 8. Julia 9. Silje
:-) anna Skrevet 18. september 2007 #43 Skrevet 18. september 2007 Jeg tror ikke Kamilla vinner, hun er typelik hun som vant i fjor. Tror igrunn Silje viunner jeg da. Hun er veldig vakker og klassisk pen. Men jeg må si jeg reagerte litt på programmet denne gangen. Vendela var jo kjempesur, jo. Man kan da ikke putte en gjeng jenter uten underhudsfett ut i en iskald sjø også bli overrasket over at de fryser. De gjorde da virkelig så godt de klarte, og det blir for dumt å kalle det "for dårlig". Hadde det vært en modellstall hadde det vært noe annet, men dette er jo til dels helt uerfarne folk, som bli kastet ut i utfordringer.
Søtpotita Skrevet 18. september 2007 #44 Skrevet 18. september 2007 Også er det så fantastisk morsomt å høre hvor gravalvorlig både dommere og deltakere ser på selve motebransjen, skulle nesten tro at de jobbet innen en bransje som dreide seg om å helbrede verden eller noe i den duren... Så einig, så einig Vendela er fæl, makan til kjedeleg dame!
Gjest Jenna88 Skrevet 18. september 2007 #45 Skrevet 18. september 2007 Syntes Vendela motsa seg selv masse igår. Hun skrøt blant annet uhemmet av bildet til Esther, og påstod det var det eneste gode bildet der. Like etterpå påstod hun at ingen av bildene var fine nok til å bli brukt, at de kun var "greie nok".
moon-flower Skrevet 18. september 2007 #46 Skrevet 18. september 2007 Uff, Vendela. Makan til dårlig programleder! Og takler ikke måten hun snakker på.. Syns også det er merkelig med Julia. Veldig veldig rart at alderen hennes aldri har blitt diskutert blant dommerne. Med hennes alder og den tatoveringen burde hun ha blitt kastet ut for lenge siden under "normale omstendigheter"... Liker forøvrig Esther, Kaja og Ivanna
Gjest 02B236 Skrevet 19. september 2007 #47 Skrevet 19. september 2007 Så einig, så einig Vendela er fæl, makan til kjedeleg dame! norske damer enten kjedelig og dum, eller vulgær og dum, eller kjedelig og vulgær OG dum. Generelt. Sorry.
Gjest 52F6ED Skrevet 19. september 2007 #48 Skrevet 19. september 2007 Mitt tips er: 1. Polina 2. Ivanna 3. Anette 4. Kamilla 5. Kaja 6. Esther 7. Agathe 8. Julia 9. Silje MITT tips er: Enten Ivanna eller Kamilla. resten kan vekk NU :fnise: :rope: Sauer
Gjest 7206B5 Skrevet 19. september 2007 #49 Skrevet 19. september 2007 Uff, Vendela. Makan til dårlig programleder! Og takler ikke måten hun snakker på.. Syns også det er merkelig med Julia. Veldig veldig rart at alderen hennes aldri har blitt diskutert blant dommerne. Med hennes alder og den tatoveringen burde hun ha blitt kastet ut for lenge siden under "normale omstendigheter"... Liker forøvrig Esther, Kaja og Ivanna Vendela er relativt bra programleder. Makan til dårlig - se K. Sørland (kjedleig, vulgær OG dum). Enig ang. Julia
Gjest 6403B4 Skrevet 19. september 2007 #50 Skrevet 19. september 2007 Syntes Vendela motsa seg selv masse igår. Hun skrøt blant annet uhemmet av bildet til Esther, og påstod det var det eneste gode bildet der. Like etterpå påstod hun at ingen av bildene var fine nok til å bli brukt, at de kun var "greie nok". Bondeanger vettu.. Dagen derpå "Lett å glemme ka man seier"
Gjest BE38F2 Skrevet 19. september 2007 #51 Skrevet 19. september 2007 Jeg tror ikke Kamilla vinner, hun er typelik hun som vant i fjor. Tror igrunn Silje viunner jeg da. Hun er veldig vakker og klassisk pen. Men jeg må si jeg reagerte litt på programmet denne gangen. Vendela var jo kjempesur, jo. Man kan da ikke putte en gjeng jenter uten underhudsfett ut i en iskald sjø også bli overrasket over at de fryser. De gjorde da virkelig så godt de klarte, og det blir for dumt å kalle det "for dårlig". Hadde det vært en modellstall hadde det vært noe annet, men dette er jo til dels helt uerfarne folk, som bli kastet ut i utfordringer. Kamilla er "typisk norsk", litt enkelt men greit utseende, men fin kropp, bevegelser etc. Ivanna er best. Kamilla eller Ivanna. Vendela gjør jobben sin og underholder oss.
Gjest 95CCFC Skrevet 19. september 2007 #52 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en sterk anelse om hvem som vinner: Kamilla. Men synes hun er altfor kjedelig. Liker Esther best. Hun er sympatisk og seriøs i det hun gjør, men det er klart TV kameraene fokuserer på henne da. Og hun tok det helt klart beste bildet igår, synes Polina så veldig ugrasiøs ut på bildet (armene i alle retninger). Og siden Esther har vært veldig lite på skjermen er det nok ikke hun som vinner. Julia er nok med for å sette standarden, siden hun allerede har en del erfaring. Hun ryker når det er 4-5 andre igjen. Kaja kan også nå ganske langt. Silje tipper jeg blir blant topp 5. Jeg liker Ivanna, men tipper hun går ut etter Agathe og anette. Mitt stalltips til plassering iår: 1. Kamilla 2. Kaja 3. Polina 4. Silje 5. Julia 6. Ivanna 7. Esther 8. Agathe 9. Anette Kom gjerne med deres antakelser om plassering, så kan vi se hvem som får rett!! ' Du, poden... Kem galning kan like POLINA?? Ivanna eller Kamilla er vinnere. Liker Ivanna, men tviler på at Vendela slipper henne frem. "Ho må ikkje komme her å komme der". "Her" kommer Kamilla. Men Ivanna er best. :kaffe:
Gjest *kosejoker* Skrevet 19. september 2007 #53 Skrevet 19. september 2007 Jeg er heller ikke fan av Vendela som programleder. Også irriterte det meg litt det at hun Kristina B gikk ut på det som tilsynelatende var fordi hun hadde fake pupper. Og greit nok at det kan være en grunn til at det er vanskelig for henne å få jobber i modellyrket men da lurer jeg på to ting: 1. Hvorfor valgte de henne i utgangspunktet? 2. Hadde saken vært annerledes dersom hun hadde hatt naturlig store pupper? Hrmf. Men jeg liker Esther og Kamilla godt. Polina synes jeg at tar en del bra bilder, men det plager meg at hun er så himla usympatisk..
Gjest anonym misbruker Skrevet 20. september 2007 #54 Skrevet 20. september 2007 Mitt tips er: 1. Polina 2. Ivanna 3. Anette 4. Kamilla 5. Kaja 6. Esther 7. Agathe 8. Julia 9. Silje Mitt er: Kamilla, Ivanna, Esther, Kaja, Polina, Anette, Silje, Agathe, Julia
Gjest B3EB27 Skrevet 20. september 2007 #55 Skrevet 20. september 2007 Så einig, så einig Vendela er fæl, makan til kjedeleg dame! Hysj.. Motebransjen æ like viktig som f. eks. polet!
Gjest 79AA80 Skrevet 20. september 2007 #56 Skrevet 20. september 2007 Mitt tips er: 1. Polina 2. Ivanna 3. Anette 4. Kamilla 5. Kaja 6. Esther 7. Agathe 8. Julia 9. Silje Seff.. Enig! Polina er maskulin bondejente. Men Kamilla, Ivanna, Kaja og Esther er nydelig.
Cuba Skrevet 20. september 2007 #57 Skrevet 20. september 2007 Liker hun lesbiske jeg.. hva heter ho?
Grønt blad Skrevet 20. september 2007 #58 Skrevet 20. september 2007 Liker hun lesbiske jeg.. hva heter ho? Hun heter Silje.
Gjest feskfetta Skrevet 20. september 2007 #59 Skrevet 20. september 2007 Åååh så dumme dere er. Dere misliker Julia fordi tv-crewet velger å filme henne mest? De som prater mest, får mer plass på tvn. Hva så om dere ikke liker tattoveringen hennes? Har det noe med saken å gjøre? Jeg syns ikke Polina virker så veldig moden, men hva vet jeg. kanskje hun er det. Julia er kul hun. Hun har gått masse på oslo fashion week b.l.a. Ellers er showet dårlig og jeg syns Vendela gjør en utrolig dårlig jobb som både model-coach og programleder. hun virker også iskald.
:-) anna Skrevet 20. september 2007 #60 Skrevet 20. september 2007 Jeg synes Julia er dritkul, og jeg har sett henne gå. Hun kan virkelig bære et plagg, og har masse utstråling på podiet. Heier igrunn på henne jeg. Synes tatoveringen gjør at hun skiller seg ut litt. Mange andre ser ut som søstre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå