Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.judithbech.com/images/35.jpg

Huff da...

Jeg tenkte tanken om at det er noe snålt med Julia allerede første episode. Hun prøver å skape intriger, hun passer ikke inn (gammel, stygg og svær og stygg tattovering, ikke mye "top model"-materiale), og hvorfor har hun "girl cam" med seg hele tida? Girl Cam har da aldri vært brukt før, og mistenkelig at det skal være akkurat hun som leder det.

Jeg tror hun har blitt plassert i serien av en grunn som ikke er for å vinne. Evt. er "betalingen" hennes for å delta å vinne hvis hun faktisk gjør det, fordi vi vet alle at hun ikke fortjener det.

Mange pene og søte jenter i år, en personlig mener jeg at de to jentene fra Norge som var med på de første to Skandinaviske Top Model var i en helt annen klasse enn noen av deltagerne fra Topmodellen Norge, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er veldig merkelig med Julia... Hun er jo så å si for gammel til å være med siden en modellkarriere ikke kan bringe så mye når man begynner å nærme seg 30, spesielt om man er i startfasen. På den annen side, så virker hun å kommunisere helt normalt med de andre jentene på facebook (har vært inne og snoka litt), og girlcam ble visst brukt litt i fjor også, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Vendela var midt oppe i skilsmissen sin da de spilte inn årets top model, for makan til grinete kjerring skal du lete lenge etter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet Polina røyk ut idag, men neeeida. Ellers har jeg dessverre store problemer med årets sesong, takket være Vendela og Jan Thomas. Får helt fnatt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Berta_*

Greit at programmet framstiller Polina som usympatisk og vel vitende om at hun tar bra bilder, men er det ikke lov å faktisk tro på at det man gjør er bra, når realiteten er at man faktisk gjør det? Trodde jenteloven var litt på vei ut av dette landet jeg. Eller det er hvertfall lov å håpe.

Jeg kjenner Polina godt, og vet at hun ikke er usympatisk og ufin -snarere sagt tverdt i mot. Har i alle år kjent hun som inkluderende og sympatisk. Som vi alle vet, har media et ganske fritt spillerom når det kommer til redigering og ønsket framstilling av personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en av jentene i serien, og hun påstår at Julia er en av de kuleste jentene hun har møtt. Har lest det Julia skriver på sidene hennes, og må si hun fremstår som mer jordnær der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett i dag. Kan noen fortelle hvem som røk, og hvem som fikk god respons av juryen?

Hvordan gikk det f.eks med Polina, Kamilla, Esther og Ivanna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agathe røk ut, og Polina var den som stod igjen sammen med henne. Esther og Julia fikk best respons, og tok de to beste bildene. Polina begynte å grine da de skulle henge utenfor en bygning på fotoshoot, og nektet å ta bilde. Så fikk hun en ny sjanse til slutt, og fikk middels god omtale på bildet. Men hun fikk refs av Vendela og resten av juryen og beskjed om at hun hadde et attitudeproblem. Esther fikk litt refs for at hun holdt på å svime av da de hadde bootcamp, og generelt fikk vel alle jentene beskjed om å trene mer, spise sunnere osv.. Jeg tror det var det viktigste. Noe mer du lurte på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at programmet framstiller Polina som usympatisk og vel vitende om at hun tar bra bilder, men er det ikke lov å faktisk tro på at det man gjør er bra, når realiteten er at man faktisk gjør det? Trodde jenteloven var litt på vei ut av dette landet jeg. Eller det er hvertfall lov å håpe.

Jeg kjenner Polina godt, og vet at hun ikke er usympatisk og ufin -snarere sagt tverdt i mot. Har i alle år kjent hun som inkluderende og sympatisk. Som vi alle vet, har media et ganske fritt spillerom når det kommer til redigering og ønsket framstilling av personligheter.

Dette har da ikke noe med janteloven å gjøre?! Er så lei av at folk alltid bruker det som unnskyldning hver gang noen får kritikk..

Poenget er at hun ikke eier empati for de andre jentene og at hun forventer at alle støtter opp om henne når hun sliter, mens hun selv godter seg når en av de andre jentene får sterk kritikk eller gråter. Hun fremstår som en egoistisk, bortskjemt og usympatisk person som ingen har lyst å ansette/jobbe med - og det er et problem!.. og det har ingenting med janteloven å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at programmet framstiller Polina som usympatisk og vel vitende om at hun tar bra bilder, men er det ikke lov å faktisk tro på at det man gjør er bra, når realiteten er at man faktisk gjør det? Trodde jenteloven var litt på vei ut av dette landet jeg. Eller det er hvertfall lov å håpe.

Jeg kjenner Polina godt, og vet at hun ikke er usympatisk og ufin -snarere sagt tverdt i mot. Har i alle år kjent hun som inkluderende og sympatisk. Som vi alle vet, har media et ganske fritt spillerom når det kommer til redigering og ønsket framstilling av personligheter.

Men når alle de andre i serien tydeligvis har et problem med henne, så kan det da ikke bare være redigeringa til tv3?

Forresten, enig med Mischa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan Polina er i hverdagen trenger ikke si noe mer om hvordan hun er sammen med jentene i serien i det hele tatt.

Hvordan hun fremstilles og oppfattes på skjermen trenger heller ikke være rett, men det er ikke få av jentene som oppfatter henne som uempatisk og vanskelig også, og de lever sammen med henne hele tiden nå, det tyder på at tilbakemeldingen hun fikk kan være på sin plass.

Og å få tilbakemelding om at man har ett attityde-problem, har ingenting med at man ikke skal være fornøyd med å ta bra bilder, det har noe med RESTEN å gjøre, man må nemlig fungere utenom bildene også, samarbeid med medmodeller, kamerafolk etc etc.

Hun TRÅKKET på ei av de andre i går, som vi så på kameraet, denne reagerte med å si noe alla "au, du tråkket på meg Polina." hvorpå hun totalt ignorerte det og gikk videre og satte seg for seg selv.

Normal høflighet tilsier at man sier unnskyld og spør om det gikk bra. Når man ikke gjør det selv, bør man være forsiktig med å mene at andre skal trøste når man får akutte høydeskrekkproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at programmet framstiller Polina som usympatisk og vel vitende om at hun tar bra bilder, men er det ikke lov å faktisk tro på at det man gjør er bra, når realiteten er at man faktisk gjør det? Trodde jenteloven var litt på vei ut av dette landet jeg. Eller det er hvertfall lov å håpe.

Jeg kjenner Polina godt, og vet at hun ikke er usympatisk og ufin -snarere sagt tverdt i mot. Har i alle år kjent hun som inkluderende og sympatisk. Som vi alle vet, har media et ganske fritt spillerom når det kommer til redigering og ønsket framstilling av personligheter.

Da er det vell litt rart at alle deltakerene pluss programlederne mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte bildekonseptet i går. Men er helt enig i at Jan Thomas er helt forferdelig. Herregud. Ser ut som en feilprodusert Ken-dukke. Det er noe veldig lite sympatisk over han. Fotografen er flink da. Og har ikke fått noen bestemt favoritt enda. Syntes først at Polina hadde det mest interessante ansiktet, men hun virker som mange har nevnt, ikke så veldig grei mot folk rundt seg. Esther og Kaja er også gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke Jan Thomas jeg heller... Jeg synes det er skikkelig ubehagelig å se rett på misfosteransiktet hans, mens han står der og tror han er så deilig i helsetrøya si. Haha, jeg klikker!

Vendela er ikke stort bedre... Når hun prater kommer det av og til ut rare setninger som ikke henger sammen, og hvorfor virker hun så bitter..? Til og med samboeren min som egentlig ikke ser på blir oppgitt, hehe.

Liker ikke denne sesongen med andre ord. For falsk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for oppdatering, jokern. :)

Noen som vet når det er reprise?

Du kan se alle episodene på nett-tv. Gå inn på TV3s nettsider. Der finner du det. :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...