Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Hadde håpet Julia skulle være med litt lenger... blir ikke det samme å se på nå som hun er ute.

Nå har ikke jeg sett alle episodene, men av det jeg har sett synes jeg Julia gjør mye av serien.

Heier på Silje foreløpig, liker også Esther veldig godt.

Manus eller ikke... Vendela eier ikke programleder-talent, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overfladiskheten som dyrkes i disse programmene gjør det jo faktisk til god underholdning, på sitt sære vis. "Alle jenter eeelsker sko!" (javel?). Og han stivmaskede Ken-dokke-typen som ingen tør si imot. Når dere går rundt i Milano må dere legge merke til hva folk haaar på seg :fnise: Jeg synes litt synd på folk som går rundt i en kulturby som Milano og bare kan tenke på hva folk går kledd i. Og du så moro det hadde vært om en av modellene hadde sagt det. Men da hadde det nok vært på hue ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også le av det Jan Thomas sier.. som den sko-kommentaren..

Han har hatt en del andre herlige kommentarer også, som da de skulle henge fra taket utenfor hotellet og mange av jentene var redde, "det aller viktigste er at dere ser pene ut"

Blir ikke helt det samme å gjenta det her, men det er noen ekstremt overfladiske kommentarer til tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tydelege favorittar enno, men eg synest Polina er pen, og er glad ho ikkje gjekk ut. Har ikkje heilt fått med meg kvifor ho er hata av dei andre, eller den der "attityyyyyden" som Vendela snakkar om.

Jeg skjønner ikke helt det der jeg heller.. Noen som kan opplyse oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt det der jeg heller.. Noen som kan opplyse oss?

Mulig det er klippet slik at noen av oss får den følelsen av at hun er litt sånn "med nesa høyt i sky"..Slik som igår så hadde hun sagt til fotografen at hun ikke ville posere slik som de andre..hun burde visstnok holde slikt for seg selv og heller gjøre det hun blir bedt om av fotografen..på den der "hindeløype" greia så var hun jo på lag med silje men hun løp jo bare ifra silje,ikke noe backup der. og hun sitter som oftest å surmuler i bakgrunnen når de andre vinner konkuranser,ikke frempå for å gratulere i det hele tatt..Mulig hun holder seg bevisst unna de andre fordi hun føler seg utenfor,men da er det litt rart at nesten samtlige mener hun har en dårig attitude tenker jeg..da er det kanskje noe i det?

Men hva vet vel jeg...jeg bare ser på de klippene tv3 vil jeg skal se :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nesten sikker på at Julia er en slags muldvarp i topmodel i år.

jeg tror hun seriøst har blitt betalt for å være med for å lage bråk.

What? For å lage bråk?? Da gjorde hun jobben sin ekstremt dårlig iallefall..men hey,kanskje det var derfor hun røyk ut igår..??

Synes Julia var ei veldig rettferdig jente..hun tok seg selv ikke så sabla høytidlig slik som en del fort kan gjøre i ett slikt show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er klippet slik at noen av oss får den følelsen av at hun er litt sånn "med nesa høyt i sky"..Slik som igår så hadde hun sagt til fotografen at hun ikke ville posere slik som de andre..hun burde visstnok holde slikt for seg selv og heller gjøre det hun blir bedt om av fotografen..

Jeg så også dette, men jeg tenkte at hun kanskje ville være litt innovativ, kreativ, og prøve noe annet, og det trodde jeg var en bra ting. Men så virket det ikke helt som om hun hadde tenkt ut noe kreativt selv, eller hun rakk iallefall ikke å komme med det før Vendela begynte å mase om at det var dårlig tid og at hun måtte høre etter, el.l.

På meg virket dette som en god intensjon som ble misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av den svensk-norske uttalen. Husk å ha med "puuuder" når dere skal på go-see! :ler:

Puuuuder er bra :fnise:

Jan Thomas har så mange gullkorn! Lurar på om sånne tankar om at han må sjå pen ut heile tida sviv oppi hovudet på han all day long, for eit fælt liv :skratte:

"Dette er fassjenn, jenter! Og da gjelder det å ikke se stygg-død ut."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lori_*
Overfladiskheten som dyrkes i disse programmene gjør det jo faktisk til god underholdning, på sitt sære vis. "Alle jenter eeelsker sko!" (javel?). Og han stivmaskede Ken-dokke-typen som ingen tør si imot. Når dere går rundt i Milano må dere legge merke til hva folk haaar på seg :fnise: Jeg synes litt synd på folk som går rundt i en kulturby som Milano og bare kan tenke på hva folk går kledd i. Og du så moro det hadde vært om en av modellene hadde sagt det. Men da hadde det nok vært på hue ut :fnise:

Modelbransjen har ikke noe med mastergrad i historikk å gjøre, gullet mitt. Vi vil se vakre jenter i fine klær. Vil du se på mindre pene jenter i skitne klær - se på reiseprogram med Trine eller Silje eller u name it. Vokne opp og se rundt deg - du bor i Norge og ser rundt deg maskuline kvinner/intetkjønn i klær som kanskje tilfeldig vasket en eller annen gang eller vi kan si rett ut - skitne klær, i "sexy" gummistøvler og regnjakker. En gjennomsnittig norsk kvinne stryker sine klær en gang i året ved en meget spesiell anledning. En gjennomsnittig norsk jente på 15-18 er overvektig, bruker kort top som ikke klarer å dekke stor hengemage - og hun er fornøyd med seg selv!!! Istedenfor å kutte ut Grandiosa og cola.Dette programmet har ikke mål å undervise deg, kjære, men vise deg hvordan resten av verden fungerer når det gjelder utseende. Norge er et vakker land med utrolig vakre kvinner som klarer å gjøre seg meget lite pen når de passerer ca 15-grensen og spesiell når de har klær på!!! Se på deg i et speil og lær av dette programmet å være vakker! Og Vendela er en bra programleder, hun viser disse jentene hvor tøff yrket er og takke henne kun den mest målbevisste får jobbe som model, resten får finne seg selv blant oss vanlige mennesker. Sry for sannhet, du har sikkert lært at du er "flink jente" siden du ble født. Men du må innse at du ikke er flink nok for å lage ditt eget program om Milan f.eks, og er ikke pen nok for delta i modelprogrammet, og er ikke tøff nok å delta i 71 gr nord. Derfor sitter du foran PC, spiser hamburger og spyter ut negativitet. Am I right? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Flere som synes Polina har mange likhetstrekk med Aylar?? Ansiktsmessig.. Spesielt munnen..

Nei. Polina er en jente med bra utdannelse, sunne interesser og en bra familie bak. Siden familien har russisk opprinnelse, tipper om bra utdannelse og sunn atmosphere med verdier i familien. Ekkel å sammenligne den 2 som ikke mulig å sammenligne! :filer: :kaffe: :nei:

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ariella
Nei. Polina er en jente med bra utdannelse, sunne interesser og en bra familie bak. Siden familien har russisk opprinnelse, tipper om bra utdannelse og sunn atmosphere med verdier i familien. Ekkel å sammenligne den 2 som ikke mulig å sammenligne! :filer: :kaffe: :nei:

Herregud, det har da ingenting med saken å gjøre! Det var snakk om at de liknet litt utseendemessig (som forøvrig ikke jeg ser), og det har da ingenting med hvordan Polina eller Aylar er som personer.

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de ligner. Og hvem sier at Aylar ikke er pen? Jenta er jo nydelig. Jeg ser henne omtrent daglig utenfor arbeidsplassen min og hun er virkelig pen. Men, veldig liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modelbransjen har ikke noe med mastergrad i historikk å gjøre, gullet mitt. Vi vil se vakre jenter i fine klær. Vil du se på mindre pene jenter i skitne klær - se på reiseprogram med Trine eller Silje eller u name it. Vokne opp og se rundt deg - du bor i Norge og ser rundt deg maskuline kvinner/intetkjønn i klær som kanskje tilfeldig vasket en eller annen gang eller vi kan si rett ut - skitne klær, i "sexy" gummistøvler og regnjakker. En gjennomsnittig norsk kvinne stryker sine klær en gang i året ved en meget spesiell anledning. En gjennomsnittig norsk jente på 15-18 er overvektig, bruker kort top som ikke klarer å dekke stor hengemage - og hun er fornøyd med seg selv!!! Istedenfor å kutte ut Grandiosa og cola.Dette programmet har ikke mål å undervise deg, kjære, men vise deg hvordan resten av verden fungerer når det gjelder utseende. Norge er et vakker land med utrolig vakre kvinner som klarer å gjøre seg meget lite pen når de passerer ca 15-grensen og spesiell når de har klær på!!! Se på deg i et speil og lær av dette programmet å være vakker! Og Vendela er en bra programleder, hun viser disse jentene hvor tøff yrket er og takke henne kun den mest målbevisste får jobbe som model, resten får finne seg selv blant oss vanlige mennesker. Sry for sannhet, du har sikkert lært at du er "flink jente" siden du ble født. Men du må innse at du ikke er flink nok for å lage ditt eget program om Milan f.eks, og er ikke pen nok for delta i modelprogrammet, og er ikke tøff nok å delta i 71 gr nord. Derfor sitter du foran PC, spiser hamburger og spyter ut negativitet. Am I right? :filer:

Du sitter foran pc'en du også da.. Med mindre du har noen skikkelig tøffe overnaturlige evner :fnise:

Og at vi skal lære av andre om hva skjønnhet er synes jeg er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Inspirasjon fra andre land er vel og bra, men lenge leve mangfoldet! Norske jenter er flotte!!!! Jeg har mange utenlandske venner grunnet studier, og når de er på besøk her er det jo nettopp det de bemerker hver gang. At norske jenter og kvinner ser sunne(ikke overvektige) og flotte ut. Hvis jeg skal se på dette programmet for å lære hvordan jeg skal bli vakrere, ja da synes jeg vi lever i en merkelig verden.

Og Vendela bra programleder... deg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...