Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Uhh....why?? :sukk:

Synes ikke du det hadde vært litt merkelig hvis en jente med Kamillas eller Anettes utseende hadde vunnet Top Model India eller Top Model Kina? Jeg synes det er viktig at den som vinner slike konkurranser gjenspeiler utseendet til majoritetsbefolkningen i det landet de representerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper Silje eller Esther går ut neste gang. Esther tar fine bilder og jeg liker personligheten hennes, men jeg synes den som vinner Top Model Norge bør ha et nordisk utseende.

Usj, det var dagens kvalmeste innlegg. Fy skam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Håper Silje eller Esther går ut neste gang. Esther tar fine bilder og jeg liker personligheten hennes, men jeg synes den som vinner Top Model Norge bør ha et nordisk utseende.

Er det mulig!! :fy_fy::nei::spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden her får den ene tragiske vendinga etter den andre..

Du sier noe her.. Fungerer nærmest som et incentiv for å ikke ser programmet.

Edit: hvem skulle trodd at denne tråden ikke ville handle om programmet, men om krig og fred og liknende. Dype greier.

Endret av Merneith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ariella
Hele serien er tragisk ekkel!

http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=174174

Er dette underholdning? Er dette bra for så unge jenter?

Ja sier vel dere som følger ivrig med, men dette er ikke bra i det hele tatt!

Uff, den der saken er jo bare pinlig. Folk med vett i hue vil forstå at det er bare sånn modellverdenen er... man kan jo ikke endre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele serien er tragisk ekkel!

http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=174174

Er dette underholdning? Er dette bra for så unge jenter?

Ja sier vel dere som følger ivrig med, men dette er ikke bra i det hele tatt!

Huff, blir så lei av at alle driver og kritiserer bl.a. draps-temaet så fryktelig..akkurat denne fotohooten er faktisk tatt fra America's next top model, de hadde en identisk der i en sesong, så dette er ikke noe de som lager det norske programmet har funnet på en gang. og er det så farlig? modeller må regne med å ta bilder i forskjellige merkelige settinger! tror ikke de norske ekspertene som har uttalt seg i det siste har så mye peiling på internasjonal modellbransje akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ser ikke baksiden og tragedien bak dette!

Man kan være skjønn uten at man ser ut som et levende skjelett. Det er faktisk veldig lite feminint og stygt.

Å henge ei jente opp etter armene i et tau med blodampuller knust i kjeften på a er ekkelt.Mens det sitter mannfolk der å roper bitch! Er det kuuuult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke måten Ivanna "baksnakker" på kan kvalifiseres som baksnakking. Det må jo være lov å snakke om andre, og kommentere andre uten at det nødvendigvis er baksnakking. Det eneste Ivanna sa var jo at Annette var sur hele tida. Kamilla sa egentlig ingenting. Hun bare sto der. På meg virker det som om Kamilla prøver å være veldig nøytral. Man hører veldig sjelden henne snakke, eller kommentere noe som helst.

:legrine:

Når du snakker negativt til andre om andre som ikke er til stede. Da kalles det baksnakking!

Om hun hadde sagt dette direkte til den det gjalt kalles det ikke baksnakking!

Dett MÅ du lære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Victoria_*

Hei!

Syntes Wendela er en utrolig dårlig programleder!!

Ekkel stemme, så tilgjort og ikke noe naturlig over henne.

Kathrine sørland var mye mye bedre.

fra Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lina_*

Jeg blir sjokkert og sint når jeg leser at mennesker som arbeider i motebransjen med ungdom, ikke tenker lengre enn at de fremstiller ungjenter på den måten.

Vet de ikke at ungdom er lett påvirkelige, og gjerne vil identifisere seg med modellene på bildene? Jeg ser selv hvordan mine skolevenninner på 9. trinn, elsker å fotografere seg selv med de samme syke og sugne ansiktsuttrykkene som mange av modellene har. Vi er da ikke sånn og vil heller ikke være det!!

Fremstill oss som de vi er, friske ungdommer, sultne på et langt og lykkelig liv, ikke utbrukte og nedkjørte vaskefiller.

Hilsen Lina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg mener Helt Enig i at en med nordisk Utseende skal vinne, Når det er Norge.

Hvorfor hvorfor hvorfor??? Finnes absolutt INGEN logikk bak dette utsagnet!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Helt Enig i at en med nordisk Utseende skal vinne, Når det er Norge.

Og da er vel du en av de som var enig med Hitler, og er enig i det han sto for? For det du egentlig sier er at de som kan kalles nodmenn, er de med det og det utseende. Om andre har bodd her hele livet spiller ingen rolle, for man skal ha et nordisk utseende. Og da blir spørsmålet mitt, hva er et nordisk utseende?

og er du mer nordisk enn andre som har bodd her hele sitt liv, bare fordi du eventuelt har et annet utseende enn det de har?

er det egentlig mulig å tenke sånn i dag, når man vet at det finnes mange barn som er født og oppvokst her, har blitt adoptert osv og så skal vi pokkeren begynne å tenke på at den som skal vinne top modell skal ha et nordisk utseende, hjelpe og bære er det virkelig mulig. Og du kan gjerne si at du ikke er lik Hitler, men en del av tankesettet ditt er så likt at det er skremmende. Og dette poå grunn av et tv program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sjokkert og sint når jeg leser at mennesker som arbeider i motebransjen med ungdom, ikke tenker lengre enn at de fremstiller ungjenter på den måten.

Vet de ikke at ungdom er lett påvirkelige, og gjerne vil identifisere seg med modellene på bildene? Jeg ser selv hvordan mine skolevenninner på 9. trinn, elsker å fotografere seg selv med de samme syke og sugne ansiktsuttrykkene som mange av modellene har. Vi er da ikke sånn og vil heller ikke være det!!

Fremstill oss som de vi er, friske ungdommer, sultne på et langt og lykkelig liv, ikke utbrukte og nedkjørte vaskefiller.

Hilsen Lina M.

Men nå er det ikke sunne friske jenter med bollekinn som er supermodeller ute i den virkelige verden da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er vel du en av de som var enig med Hitler, og er enig i det han sto for? For det du egentlig sier er at de som kan kalles nodmenn, er de med det og det utseende. Om andre har bodd her hele livet spiller ingen rolle, for man skal ha et nordisk utseende. Og da blir spørsmålet mitt, hva er et nordisk utseende?

og er du mer nordisk enn andre som har bodd her hele sitt liv, bare fordi du eventuelt har et annet utseende enn det de har?

er det egentlig mulig å tenke sånn i dag, når man vet at det finnes mange barn som er født og oppvokst her, har blitt adoptert osv og så skal vi pokkeren begynne å tenke på at den som skal vinne top modell skal ha et nordisk utseende, hjelpe og bære er det virkelig mulig. Og du kan gjerne si at du ikke er lik Hitler, men en del av tankesettet ditt er så likt at det er skremmende. Og dette poå grunn av et tv program

Nordisk utseende = lys i huden iallefall man ser forskjell på en fra norge og pakistan ikke sant?

Eller Europeer og asiater?

Uansett om man har tatt solarium eller ei!

Det kommer fram når man snakker TV program: Men det vil alltid være slik. Uansett tv program eller ikke.

Alle etiske nordmenn snakker om dette, ikke mange av oss vil ha dem her i landet.

Herregud våkne opp, de liker ikke oss noe mer når det kommer til stykke.

Man prater om rasisme, men faktisk så er det de som er værst mot etiske nordmenn.

Våkne opp få med deg hva DE barna sier til de lyse på skoler feks. de er ikke noe bedre. Og de starter gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...