Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, jeg visste egentlig at Esther kom til å ryke igår, men kjipt var det. :(

Nå håper jeg enten Kamilla eller Ivanna vinner. Tror faktisk Kamilla vinner pga. ansiktet hennes utpå det ene motemagasinet.. Men, bare antagelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som så den skuespilleroppgaven Ivana fikk :sukk: ble helt satt ut, både av oppgaven og hvordan hun løste den. Jenta bør satse på en skuespillerkarriere, modeller får jo stort sett ikke åpne munnen. Annet enn for å si "you're worth it" , og lignende tungvekterkommentarer.

Skrevet
Noen som så den skuespilleroppgaven Ivana fikk :sukk: ble helt satt ut, både av oppgaven og hvordan hun løste den. Jenta bør satse på en skuespillerkarriere, modeller får jo stort sett ikke åpne munnen. Annet enn for å si "you're worth it" , og lignende tungvekterkommentarer.

Det var bra, men ikke så forbanna bra. Men jeg er streng tatt bare pist fordi esther gikk ut, og det til fordel for ivana, så da blir alt hennes feil.

esther er jo strengt tatt fiolinist, så hun har jo noe å falle tilbake på :)

Skrevet (endret)

Synes det var rart at Polina vant challengen, jeg, når Ivanna tok dem med storm. Men kanskje det var ting i Polina sitt intervju de fjerna fra skjermen.. :roll:

Edit: Leif.

Endret av Advena
Skrevet
Noen som så den skuespilleroppgaven Ivana fikk :sukk: ble helt satt ut, både av oppgaven og hvordan hun løste den.

Jeg må innrømme at jeg synes det var forferdelig flaut å se på akkurat det. Men det er mulig jeg er rar.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Her reagerte vi også på skuespillersekvensen. Syntes hun overspilte noe helt forferdelig.

Skrevet (endret)
Her reagerte vi også på skuespillersekvensen. Syntes hun overspilte noe helt forferdelig.

Ja er egentlig litt enig der. Pleier å ha lett for å begynne å sippe hvis noe er trist og de gråter, men her satt jeg faktisk bare å rynka på nese for det var litt.......... mye liksom. Jaja, søt jente. Men blir nok 3 plass på henne.

HEIA KAMILLA! :ler:

Endret av milla_86
Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Polina er kjedelig og lite pen. hun har ikke særpreg. men det er moro å høre når hun snakker gebrokkent. :fnise: har på følelsen at hun vinner, men det håper jeg virkelig ikke..

Gjest Peachbud
Skrevet

Tror Kamilla vinner. Hun er den peneste, samtidig som hun har særpreg. - Pen, men ikke på en anonym måte.

Synes ikke Polina er særlig pen. Synes hun ser hoven ut i ansiktet, som om hun er konstant forkjølet. Men hun har høye kinnben. Også synes jeg hun liver opp programmet litt.

Skrevet (endret)

Polina kunne sett ut som den kvinnelige skikkelsen av Gud, og det hadde hjulpet lite, dama er full av dritt. blir sint og irritert hver gang jeg ser henne. Får lyst til å operere inn ydmykhet og sosiale antenner, skikk og bruk, folkeskikk, omsorg, EMPATI. i henne. Tror jeg må slutte og se, for hu er ei vanvittig klmfjløac,bh zlnvjgimfknøljcgjnsl. sensurerer meg selv der.

Endret av Skya
Skrevet (endret)

Man kommer ikke langt som modell med å være snill. Det er spisse albuer som gjelder. Og det er ikke de "klassisk peneste jenta i klassen"-typene som egner seg best som modeller.

Endret av Miros
Gjest lillagubban
Skrevet

Tror også Polina vil vinne, desverre. Jeg syntes ikke hun fortjener å vinne, dommerene og programledere favoriserer henne veldig og hun er ikke så fantastisk som de skal ha det til... Dessuten oppfører hun seg som en skikkelig drittunge.

Jeg føler hun hadde passet bedre i en amerikansk versjon av top model; der pleier det være mye mer drama og konkurranse mellom jentene. Jeg liker den norske, "snillere" måten bedre, men Polina ødelegger.

Gjest lillagubban
Skrevet

Til blant annet

Man kommer ikke langt som modell med å være snill. Det er spisse albuer som gjelder.
og andre som mener man må være bitch for å være best.

Sier hvem? Tenk så kult hvis man hadde fått det til da, så mye bedre verden hadde blitt. Hvis alle skulle tenke slik hadde verden vært en skikkelig kjip plass. Siden du sier at man ikke kommer seg langt med å være snill (regner med du ikke bare tenker innen modellbransjen, det er andre bransjer som er like harde), vil jeg bare prøve ekstra hardt å få det til! ;) Negative holdninger og syn på hvordan ting fungerer gjør jo ingenting bedre. Hvis vi kunne velge fram en vinner ville jeg mye heller stemt på en sympatisk, flink, ærlig jente med folkeskikk og empati fremfor en som slår ned de rundt seg for å selv komme fram, både når det gjelder modeller og i verden ellers..

Skrevet (endret)
:) Endret av Miros
Gjest lillagubban
Skrevet
Jo, jeg mente bare i modellbransjen. Vær snill og ikke tillegg meg meninger jeg ikke har!
Hvorfor bare modellbransjen da? Hva er det som gjør modellbransjen så spesiell? Det er minst like hardt i tusenvis av andre bransjer! Tenk innen skuespill, musikk, eiendom, politikk, osv, dette er også harde bransjer. Hvorfor er det nettopp modeller som må være så frempå? Noen klarer seg faktisk i harde bransjer fordi de er FLINKE, ikke fordi de trenger seg på, Unnskyld, ikke meningen å "tillegge" deg meninger, men syntes det blir litt feil å påstå at det modellbransjen er så unik i den forstand.

Dessuten var det absolutt ikke bare ment deg, men generelt og spesielt til alle som har svart her med lignende kommentareren, prøvde å gjøre det så klart jeg kunne. Tok ditt eksempel fordi det var det siste jeg så.

Skrevet (endret)

Jeg mente ikke at det er umulig å være både snill og flink samtidig!

Endret av Miros
Gjest lillagubban
Skrevet
Ok, beklager :klemmer:

Det jeg mente var at kundene ikke velger modeller som er snille og ydmyke framfor de flinke/pene/de som passer inn i kundens konsept.

Modellbransjen ble nylig "kåret" til en av verdens 10 verste yrker (tror jeg, husker ikke nøyaktig), så det er HARDT, de er nødt til å albue seg fram av og til, ellers kommer de ingen vei. Det er også inntrykket jeg har fått etter å ha sett X antall episoder av Top Model i ulike land ( :sjenert: ).

Edit: Jeg mente ikke at det er umulig å være både snill og flink samtidig!

Ok, jeg ser hva du mener ;) Men jeg tror jeg heller skal fortsette å heie på de "snille" flinke i konkurranser som dette, og ikke de som bare smisker og albuer seg fram. Folk som bare tror godt om seg selv uten å ta hensyn til andre fortjener en sur andreplass i ny og ne ;)

Skrevet
Modellbransjen ble nylig "kåret" til en av verdens 10 verste yrker (tror jeg, husker ikke nøyaktig), så det er HARDT, de er nødt til å albue seg fram av og til, ellers kommer de ingen vei.

Jeg så også den undersøkelsen, og det er rart at modellyrket stadig trekkes frem som så attraktivt og glamorøst, samtidig som alle snakker om hvor hardt det er. De har ikke akkurat problemer med å få søkere til disse programmene. Men personlig skjønner jeg ikke at yrket er noe å trakte etter i det hele tatt. Når får vi se realityprogrammet Top Garbage Man? :)

Skrevet

Tråden er ryddet.

Camilla (mod)

Gjest lillagubban
Skrevet
Jeg så også den undersøkelsen, og det er rart at modellyrket stadig trekkes frem som så attraktivt og glamorøst, samtidig som alle snakker om hvor hardt det er. De har ikke akkurat problemer med å få søkere til disse programmene. Men personlig skjønner jeg ikke at yrket er noe å trakte etter i det hele tatt. Når får vi se realityprogrammet Top Garbage Man? :)

Hehe, enig, modellyrket er ikke akkurat noen drømmejobb, ser bare veldig stress ut. Top Stuntrytter vil jeg melde meg på, det virker dritkult!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...