Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Synne_*

Har fulgt med på topmodel i alle år og i år heier jeg på ivana og kamilla. jeg liker ikke fjeset til polina, hvis man ser godt på bildene hennes er de ikke så bra heller.

HEIA KAMILLA OG IVANA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper egentlig på Kamilla, og tror at hun har en større sjans til å BLI internationalt stor, om noen av de har det.

Tidligere har de valgt vekk de klassisk pene, men dog spesielle jentene, og valgt frem de som er mer spesielle, og hvor mange av dem har vi sett gjøre det stort?

Jeg har knapt sett snurten av noen av de tidligere top modell-jentene jeg, etter at de har vunnet og hatt en eller to kampanjer sånn i løpet av første året.

Kamilla er pen, nydelig, kan spille både søt, pen og røff (synes hun var råfin på de siste bildene), hun er ikke blant de som baksnakker mest (virker det som på tv ruta ihvertfall), men kan nok tåle en trøkk likevel?

Det er en ting å skulle være spesiell, men jeg tror likevel klassisk pen er ett pluss i den store verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig camilla er virkelig spesiell. Hun kan gå fra å være sukkersøt til beintøff. det er utrolig kult. hun har veldig mange fine bilder. Jeg håper hun vinner. pollina er også flink, men på bildene blir hun kjedelig. synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest misbruker
Heia Camilla sier nå jeg!!!

camilla e søt for norge som svelger alt, på interarena passer best ivanna å polina

sjokk camilla e så begrenset at hun ikke kan en eneste designer...

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misbruker
Jeg håper egentlig på Kamilla, og tror at hun har en større sjans til å BLI internationalt stor, om noen av de har det.

Tidligere har de valgt vekk de klassisk pene, men dog spesielle jentene, og valgt frem de som er mer spesielle, og hvor mange av dem har vi sett gjøre det stort?

Jeg har knapt sett snurten av noen av de tidligere top modell-jentene jeg, etter at de har vunnet og hatt en eller to kampanjer sånn i løpet av første året.

Kamilla er pen, nydelig, kan spille både søt, pen og røff (synes hun var råfin på de siste bildene), hun er ikke blant de som baksnakker mest (virker det som på tv ruta ihvertfall), men kan nok tåle en trøkk likevel?

Det er en ting å skulle være spesiell, men jeg tror likevel klassisk pen er ett pluss i den store verden.

KLASSISK pen e :filer: Polina og Kaja. Resten var verken pen eller spesiell. Men Ivanna og camilla e best :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen er det kun norske jenter som er med, noe jeg synes er bra.

Du kan se alle episodene av Top Model på TV3s nettsider. Klikk deg inn på Web-TV, så kan du se dem alle.

Norske??? Kun Camilla er norsk, det kan du merke etter intellekten hennes. Ivanna og Polina er fra Russland, både fedre og mødre er russisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som reagerte på Jan Thomas' kommentar til Ivanna?

Joda, pupper er visst laget for å vises fram foran et kamera...

Må være slitsomt å være så besatt av eget og andres utseende, og ikke ha snøring på hva som faktisk betyr noe her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokkert og sjokkert over det Jan Thomas sa..? Tja, jeg ble ikke overrasket, for å si det sånn. Ingenting overrasker meg med den mannen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg hørte hva han sa, tenkte ett sekund: "er du seriøs???" også flirte jeg godt og tenkte at DETTE kommer jeg til å lese om mange steder de nærmeste dagene. :ler:

Gud bedre, han er ram! Men sjokkert over at han sa det, er jeg vel ikke, enten er han stokke dum, eller han er gutsy som tør kaste ut med brannfakkel han MÅ skjønne at vil få reaksjoner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det ingen som gikk ut i går?

Hvorfor tror forresten Jan Thomas at vi er skapt med pupper?

Nei, ingen gikk ut.

Ja, det lurte jeg på og. Makan til idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme med det Jan Thomas sa var jo at han mente at man ikke skulle amme - men at man skulle "klemme melken ut og gi babyen fra flaske". Jaha.... for da forblir altså puppene slik de var når man var 18 år...?

Tror virkelig Jan Thomas at puppene beholder den gamle fasongen om man pumper seg istedenfor å la babyen suge???

Dette er ikke bare dumt - det er total uvitenhet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maiken_*

Ja, han sa at man skulle klemme ut melken også gi det til barnet fra flaske.

Kanskje han mente at man skulle klemme ut melken en gang for alle og så bare gi flaske? Går det an? Eller mente han at man skulle gi morsmelkerstatning? Eller mente han at man skulle pumpe seg istedenfor å amme? Jeg ser ikke helt gevinsten sånn puppefasong-messig ved å pumpe seg i flere måneder og så gi barnet melken fra brystet på en flaske...?

Men han aner jo ikke hva han snakker om. Og ikke egentlig jeg heller for jeg har aldri ammet eller fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...