Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk bare med meg de siste minuttene idag. Men så ingen som manglet. Var det ingen som måtte dra hjem idag eller?

Det stemmer. ingen måtte forllate TM i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke episoden, men så bildene som ble tatt. Jeg synes så absolutt ikke Kamilla sitt bilde var det beste. Synes faktisk både Esther og Ivanna sinde bilder var mye kulere.

Men virker som om de har bestemt seg for at Kamilla skal vinne allerede nå, så spiller jo ingen rolle hvor dårlige bilder hun tar da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg så at Kamilla var på forsiden til DetNye nå?

Stemmer det:

http://www.detnye.no/multimedia/archive/00..._15_130248h.jpg

Men top model deltakerne blir jo typisk sånn type modeller, ikke topmodeller. Derfor de sannsynligvis velger så kjedelige vinnere nå. For Kamilla er unektelig veldig kjedelig, men egner seg til typiske dameblader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Kamilla fortsatt best. Anette syns jeg også har blitt ganske flink.

Polina har skjerpet seg og blitt hakket bedre, hun passer nok som modell.

Esther har jeg mistet litt sansen for og Ivana er helt okey men ikke modell i mine øyne.

Bra at ingen skulle hjem idag, koselig at de fikk besøk av sine kjære.

Jeg syns det er veldig mye nakenhet i årets top modell, men det var det tydelig at jentene også syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deborah

Jeg håper ikke at Ivanna eller Kamilla vinner. Synes ikke de skiller seg "ut" på noen måte.

Min rangering ser slik ut:

1. Polina

2. Esther

3. Anette

4. Kamilla

5. Ivanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Ivana!! Hun er såå nydelig.

Poline er helt ok. men synes ikke hennes utseende er noe særlig spesielt.

Esther virker super sympatisk, det gjør camilla også

Men heia ivana!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Kamilla vinner. Har ikke sansen for Poliana. Hun virker litt for arrogant på meg. Og det virker som om hun tror hun vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble lei da Anette gikk ut. :tristbla: Synes hun er veldig pen og tar veldig fine bilder. Hun har et spesielt utseende som skiller seg ut. Håper vi ser mer til henne som modell i fremtiden.

Av de som er igjen nå synes jeg Polina er penest og mest spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier også fortsatt på Kamilla eller Esther. Håper Esther klarer å ta seg sammen fremover.

enig i det, så er esther kjæresten til en kompis og så da blir jeg ikke så objektiv

polina er den med mest potensiale, den peneste flinkeste og den som tar best bilder,

men hu er ei j....... dritkjerring, hu er arrogant, totalt mangel på sosiale antenner, hun er et hespetre uten like. det verste er at kjerringa sikkert vinner å ærgh!! men ja hun er flink, men litt ydmykhet hadde vel ikke skada?? hallo?? næpskrell empati?

jaja, godt å få ut frustrasjon min ranking er

1esther

2kamilla

3 ivana

diska polina

hahahahahahahaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88

Jeg håper Esther vinner. Greit nok at prestasjonene har vært så som så de siste gangene, men hun har jaggu prestert jevnt godt og vel så det før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg synes alle jentene er pene jeg da... men synes nok de som skal til finalen, etter min mening, er Kamilla, Ivana og Polina, det er de tre som ikke bare er pene men som også tør å gjøre litt utav seg og er litt kreative.

Som de har sagt flere ganger, og som jeg er helt enig i, det hjelper ikke bare å være pen, og jeg synes både Ester og Anette har blitt/er kjedelige på bildene.

hvem av de tre som skal vinne, har jeg igrunnen ikke noen klar formening om.... de er som sagt pene alle tre, og flinke. Liker ikke helt den typen person Polina fremstår som, men det er jo egentlig uvesentlig så lenge hun jobber godt og har klart å ta seg sammen så hun samarbeider med fotografer og andre hun trenger å jobbe sammen med.

Kamilla er den mest sympatiske synes jeg, har foreløpig ikke sett henne snakke dritt om noen, noe stort sett alle de andre har gjort flere ganger...

Ivana vet jeg ikke, helt grei virker det som. Slenger litt med leppa, men ikke av de værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Kamilla, hun er bare så super flink. Polina er også veldig flink å får bra bilder.. Men hun eier jo ikke sosiale antenner i det hele tatt. Helt enig i det som er skrevet over her ang Polina.

Ivana er også blitt veldig flink.

Spennende å se hvem som vinner men det står nok mellom Kamilla og Polina.

Syns det var litt dumt at Vendela ga Polina tips under fotoshooten.. Når ingen andre fikk tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg syns Kamilla virker veldig kjedelig. Greit nok, hun er klassisk vakker, men det blir jo ikke så spenstig i lengden.

Ble litt skuffa da Anette gikk ut i går, syns hun har tatt gode bilder jeg. Og at dommerne syns Polina er så fantastisk hele tida, det kan jeg ikke fatte og begripe.

Ellers håper jeg Esther vinner hele greia

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...