Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, dagens episode handler om skuespill. Der er jo Vendela et forbilde? "Heeei, mamma! Ja, er det ikke nyyyydelig?" :ler:

Hun komenterer vel at det kanskje ikke var helt bra spilt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun komenterer vel at det kanskje ikke var helt bra spilt? :ler:

Har ho såpass selvinnsikt da? :klø:

Jeg trodde de skulle være pin-up modeller i dag...

Begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på gruppedynamikken nå som Julia er ute. Tror nok hun var en positiv miljøfaktor.

Aner meg at jeg kommer til å le en smule hvis Vendela skal komme med skuespill-tips, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, håper denne Silje går ut... For en ekkel dame. Har heller ikke likt noen av bildene hennes.

Også ble jeg veldig skuffet over at en av mine favoritter - Ivanna, baksnakker andre slik. Samme med Kamilla :nei:

Esther er min største favoritt. Håper bildet hennes ble fint idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n
Gud bedre, håper denne Silje går ut... For en ekkel dame. Har heller ikke likt noen av bildene hennes.

Også ble jeg veldig skuffet over at en av mine favoritter - Ivanna, baksnakker andre slik. Samme med Kamilla :nei:

Esther er min største favoritt. Håper bildet hennes ble fint idag :)

Samme her.. Jeg krysser mine fingre for Esther jeg altså. Og Kamilla synes jeg har et vanvittig bra utseende, og tar gode bilder. Det står mellom de to for min del. Polina gjorde et bedre inntrykk på meg i dag nå som hun har lært seg å smile.. Vendela også vokser litt på meg, men Jan Thomas må jeg bare le av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88

Jeg synes Kamilla er litt kjedelig, men utrolig sympatisk og søt. :)

Synes forøvrig Esther, Ivanna og Polina har størst potensiale. Ble faktisk positivt overrasket over Polina i dag. Silje derimot, mister jeg mer og mer sansen for. Det samme gjelder egentlig Anette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig heiet på Ivanna fra begynnelsen, men vet ikke helt nå lenger.

Men er det bare meg som irriterer meg over måten Vendela snakker på? Hun skal jo alltid blande inn engelske ord. "I dag skal vi gjøre litt acting", "du har en dårlig attitude"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88
Har vel egentlig heiet på Ivanna fra begynnelsen, men vet ikke helt nå lenger.

Men er det bare meg som irriterer meg over måten Vendela snakker på? Hun skal jo alltid blande inn engelske ord. "I dag skal vi gjøre litt acting", "du har en dårlig attitude"...

Tyder på dårlig ordforråd, vet du. :fnise:

Det som irriterer meg med Vendela, er at hun hele tiden skal stikke seg frem hele tiden. Synes f.eks det var ganske unødvendig å vise hvordan hun poeserer. Hun er programleder, ikke deltaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Tyder på dårlig ordforråd, vet du. :fnise:

Det som irriterer meg med Vendela, er at hun hele tiden skal stikke seg frem hele tiden. Synes f.eks det var ganske unødvendig å vise hvordan hun poeserer. Hun er programleder, ikke deltaker.

Kath(?)rine Sørland poserte jo også et par ganger i forrige sesong, og det er vel strengt tatt ikke Vendela som bestemmer hva som kommer på tv eller ikke. Vil ikke si hun tok så mye av rampelyset ved å posere et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kath(?)rine Sørland poserte jo også et par ganger i forrige sesong, og det er vel strengt tatt ikke Vendela som bestemmer hva som kommer på tv eller ikke. Vil ikke si hun tok så mye av rampelyset ved å posere et par ganger.

Jeg synes det er skikkelig gøy å se proffer posere foran kamera. Nå så jeg ikke sekvensen med Vendela idag, men jeg har sett Tyra gjøre det i orginalversjonen, og det syntes jeg var kjempekult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Joker'n
Jeg synes det er skikkelig gøy å se proffer posere foran kamera. Nå så jeg ikke sekvensen med Vendela idag, men jeg har sett Tyra gjøre det i orginalversjonen, og det syntes jeg var kjempekult :)

:jepp:

Kanskje det var henne jeg også tenkte på, forresten. En av de var det i allefall ;)

Okej. Takk! :blomst:

:bukke:

Endret av Joker'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Kanskje det var henne jeg også tenkte på, forresten. En av de var det i allefall ;)

Sørland har også gjort det. Og det var på en måte ikke helt det samme... :filer: Man kan si mye om Vendela, men hun er mer modell enn Sørland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...