Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette programmet lukter fisk.

Jeg er nesten sikker på at Julia er en slags muldvarp i topmodel i år.

Bare les følgende:

På shopaholic fremsto hun som en meget sympatisk jente.

I topmodel fremstår hun som den bitchen.

I shopaholic oppga hun sin riktige alder.

I Top model gjorde hun (eller andre?) ikke det.

I top model usa blir jenter med tattoveringer kicka ut på flekken.

Det skjedde ikke her i Norge,

Er det ikke LITT mistenkelig?

jeg tror hun seriøst har blitt betalt for å være med for å lage bråk.

Jeg syns vendela virka veldig rar da hun sa det med at tattoveringen hennes kunne sminkes bort og. nesten som om hun ikke klarte å si det på en troverdig måte. for det stemmer IKKE!

Interessant teori! Tidligere har det jo vært overraskelse at de skulle slås sammen med resten av skandinavia, så kan hende dette er årets overraskelse! :)

Så reprisen nå. Hvem av jentene er det som har silikon, er det hun Kristina B?

Likte forøvrig Esther og Ivanna best. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg sett reprisen, vet ikke helt hvem jeg likte best. Men det er iallefall ikke Julia. Esther eller Silje kanskje? :klø:

Det jeg reagerte på er hvordan de hele tiden skulle understreke at det å være modell ikke er en dans på roser. Falleferdig leilighet, stressende jenter og flere "taler" fra Vendela. Synes det ble litt for mye jeg. Håper og tror at både seerne og jentene har tatt poenget nå. Håper de toner det ned til neste program og heller konsentrerer seg om å få jentene til å bli flinke modeller.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner litt til Kamilla irl. Hun er søt, men ikke nødvendigvis utpreget modellpen i mine øyne.

Synes derimot Ivanna og Esther er veldig pene jenter med mye utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Kamilla jeg.. hadde Polina som favoritt helt til jeg så hvor usympatisk hun var da hun innrømmet at hun syns det var gøy å baksnakke på tv..

Julia har jeg ikke sansen for, det blir too much for min del. Liker ikke tatoveringen hennes heller. Syns det var greit at Kine røk ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*
Liker Kamilla jeg.. hadde Polina som favoritt helt til jeg så hvor usympatisk hun var da hun innrømmet at hun syns det var gøy å baksnakke på tv..

Julia har jeg ikke sansen for, det blir too much for min del. Liker ikke tatoveringen hennes heller. Syns det var greit at Kine røk ut..

Egentlig enig med alt du sier her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig enig med alt du sier her :jepp:

Enig jeg også.

Men er det bare jeg som reagerer på at Esther nesten ikke har sagt et ord på skjermen? Hun kommenterer jo ikke noe av det som skjer, slik de andre gjør. Julia synes jeg prater alt for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Jeg synes også Julia "tar mye plass", men for alt jeg vet så kan det være produsentene som har lagt det opp sånn.. Men jeg også har lagt merke til at Esther ikke sier et knyst.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at rett person gikk ut i går - virka ikke som hun hadde mye lyst til å være der, nei.

Liker fortsatt Kamilla godt, og synes Polina tar fine bilder, men så er hun jo, som Mischa sier, ikke så sympatisk da..

Blir spennende å se når de har tatt noen flere bilder, akkurat nå er det jo mest fokus på alt utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia er jo faktisk godt etablert modell. Jeg har selv sett henne gå på Oslo Fashion week.

(http://www.judithbech.com/images/35.jpg)

Snakka litt med henne da, og hun virka både flink og kul, men det er jo litt merkelig at hun skal være med i top model, når hun allerede er så etablert i gamet. Hun gikk jo visninger sammen med bl.a Frøydis og Kine som har vunnet før.

Men jeg syntes hun var både flink og kul da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Julia, jeg. Tøff dame. Ellers har jeg tro på Anette, Ivanna og Silje. Og Polina tar jo bra bilder, men virker usympatisk.

Ellers har jeg størst problemer med Jan Thomas og Vendela. Jan Thomas er både ekkel å se og høre på, og Vendelas stemme er....ugh. Jeg hører bare den fæle hårfarge-reklamen inni hodet mitt.

Men se på, det gjør jeg..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kamilla er søt, men hun har litt for stort "den vanlige mann i gata-preg", synes jeg. Vet at flere lokale fotografer har påpekt det.

Samtidig virker hun meget fotogen da, og jeg har hørt at hun har gjort det bra. Unner virkelig Kamilla å nå langt i den konkurransen, jeg synes hun virker som en sympatisk og reflektert jente med bein i nesa. Personlig er jeg kanskje ikke fullt så begeistret for Julia. Jeg ser jo at hun har særpreg, men undrer litt på om holdningene hennes kanskje kan stoppe henne litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Julia "tar mye plass", men for alt jeg vet så kan det være produsentene som har lagt det opp sånn.. Men jeg også har lagt merke til at Esther ikke sier et knyst.. :klø:

Dere må bare huske på at Eesther sier sikkert mye til kamera hun også, bare at de som klipper programmet velger jo hvem de vil fokusere mest på, og hvem de synes sier de mest "juicy" tingene.. det blir jo bedre TV av jenter som baksnakker osv. enn de som f.eks. bare kommenterer det som skjer uten å ha noe spesielt negativt å si om andre deltagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Esther tar seg fantastisk ut på bilder. Hun ble enda nydeligere med ny look. Polina og Silje er også greie jenter, men jeg er glad for at Kristina B og Kristina T måtte gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polina gjør det veldig bra.

Det som er negativt med henne er at hun er så "klar over" at hun alltid gjør det bra. Hun har satt seg selv på en pidestall som er høyere enn de andres.

Lurer på hvordan hun vil reagere hvis hun får negativ respons på sine bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet er dårligere i år enn det har vært tidligere, jeg. Synes både dommerpanelet + programleder er temmelig tamme å se/høre på, og hele stemningen er litt, tja, kvalmende...?

:kaffe:

Men fortsetter jeg å se på - jepp.

Endret av Betsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...