Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nordisk utseende = lys i huden iallefall man ser forskjell på en fra norge og pakistan ikke sant?

Eller Europeer og asiater?

Uansett om man har tatt solarium eller ei!

Det kommer fram når man snakker TV program: Men det vil alltid være slik. Uansett tv program eller ikke.

Alle etiske nordmenn snakker om dette, ikke mange av oss vil ha dem her i landet.

Herregud våkne opp, de liker ikke oss noe mer når det kommer til stykke.

Man prater om rasisme, men faktisk så er det de som er værst mot etiske nordmenn.

Våkne opp få med deg hva DE barna sier til de lyse på skoler feks. de er ikke noe bedre. Og de starter gjerne.

Aha, så bare fordi noen sier si og så, så må jeg gjøre det samme? Merkelig at barna på barneskolen lærer å stå til ansvar for sine egne handlinger, når ikke en gang voksen mennesker klarer det. Så det er virkelig ikke rart at det finnes mye elendighet ute i verden, når man har mennesker som tenker som deg.

Og jeg er lys våken, og klarer faktisk å forstå at ikke alle er som det du beskriver.

La meg også forklare deg en liten ting. Et menneske som er født og oppvokst i Norge, er og blir like norsk som det du er. Selv om foreldrene/besteforeldrene/oldeforeldrene osv er fra Pakistan/Kina/Japan osv Utseende har faktisk ikke noe med dette å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

Syns det er så dårlig gjort av noen gjester her inne, å ødelegge tråden med dumme kommentarer om "spiseforstyrelser" og "nordisk ansikt"

Dette er en tråd om et tv program som jentene her inne følger med på.

Lag en egen tråd om denslags! Det jeg har sett så finns det en tråd om programmet+spiseforstyrelser mm. på aktuelt. Hold dere der inne.

Nå snakker jeg til gjestene som ødelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Victoria_*
Jeg og. Måten vendela håndterte den ungjenta på i første program syns jeg var alt for hardt. det syns jeg var direkte ufint.

I tillegg til det burde hun klare å snakke rent norsk snart.

Enig, Hun taper seg utolig mye med den personligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym...
Jeg mener Helt Enig i at en med nordisk Utseende skal vinne, Når det er Norge.

Ærlig talt, jenta er da norsk. Det er ikke så enkelt som bare å si at en med nordisk utseende bør vinne. Esther virker oppvokst i Norge, og virker norsk på alle mulige måter, bortsett fra utseende. Skal hun ikke da føle at hun tilhører nasjonen? For det gjør hun. Kanskje hun engang aldri har vært i landet der foreldrene, eller en av dem, kommer fra. Helt naturlig at hun deltar i den norske versjonen, og hvis det er hun som er best, fortjener hun å vinne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at Silje gikk ut. :(

Er det ikke hu Anette i den Pierre Robert-reklamen for strømpebukser? Ligna jo grusomt..

Ligne ikke ved andre øyekast likevel. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at Silje gikk ut. :(

Er det ikke hu Anette i den Pierre Robert-reklamen for strømpebukser? Ligna jo grusomt..

Jeg likte ikke helt silje, men syns hun er mye vedre enn Ivana.. Hun ser jo ikke akkurat ut som en modell i det rosa skjørtet og en hvit singlet... Og den fantastikse hårbøyla :)

Esther kan se ut til å ikke klarer helt presset, da hun igjen ble syk. Hun er flink men kanksje ikke rustet for modell jobbing...

Nå heier jeg på Kamilla, hun tar alltid bra bilder og har fantastikse ben.

Men for en stund siden sendte de jo hjem to stk... Må de ikke ta igjen det ved å ikke sende hjem noen engang??

PS: Dere som skal kritisere nordisk utseende og spiseforstyrelser, kan dere lage deres egen tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke helt silje, men syns hun er mye vedre enn Ivana.. Hun ser jo ikke akkurat ut som en modell i det rosa skjørtet og en hvit singlet... Og den fantastikse hårbøyla :)

Esther kan se ut til å ikke klarer helt presset, da hun igjen ble syk. Hun er flink men kanksje ikke rustet for modell jobbing...

Nå heier jeg på Kamilla, hun tar alltid bra bilder og har fantastikse ben.

Men for en stund siden sendte de jo hjem to stk... Må de ikke ta igjen det ved å ikke sende hjem noen engang??

PS: Dere som skal kritisere nordisk utseende og spiseforstyrelser, kan dere lage deres egen tråd!

Ja, jeg er enig. Jeg håper nå det blir enten Kamilla eller Esther som vinner, men Esther synes jeg får mer og mer kritikk for hver gang, så spørs hvor lenge hun holder ut. Kamilla er kjempesøt.

Jeg håper ihvertfall ikke Polina vinner. Greit nok ho har skjerpet seg, men likevel..

Skulle jo tenkes at de burde ha en runde uten å sende noen hjem, menneh, hvem vet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ariella
Jeg likte ikke helt silje, men syns hun er mye vedre enn Ivana.. Hun ser jo ikke akkurat ut som en modell i det rosa skjørtet og en hvit singlet... Og den fantastikse hårbøyla :)

Hva har klærne hun går med hvordan hun er som modell? Det er jo utseendet som er viktig, ikke klærne. Den der kommentaren var fryktelig usaklig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenna88
Hun har vel hatt en litt "jeg vet alt" innstilling, uten at jeg er sikker på at det er det hun egentlig har ment. Har virket litt ovenpå i alle fall, og det faller jo sjelden i god jord. Hvis du ikke har sett alle episodene kan du se de på tv3.no :)

Jeg synes Polina har forbedret seg!

Personlig orker jeg ikke å ta stilling til hvem som er mest dramaqueen, det er så mye vi ikke får sett uansett.

Personlig håper jeg at Esther vinner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillagubban

Så at neste program skulle handle om nakenhet.. som om det var noe nytt :ler:

Forøvrig satser jeg mest på Kamilla nå. Liker Esther VELDIG godt, men som nevnt er hun mye syk. Liker ikke helt holdningen til Anette og Ivanna er litt for umoden kanskje. Polina syntes jeg først var for arrogant og nå litt fjollete, dessuten liker jeg ikke helt kroppen hennes (det høres litt teit ut og ulikt meg å si, men det er jo et sånt program).

Egntlig er det helt surrealistisk at jeg har peiling på dette programmet! Men har blitt tvunget til å se på det av mine moteinteresserte roomies så er kommet ganske inn idet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har klærne hun går med hvordan hun er som modell? Det er jo utseendet som er viktig, ikke klærne. Den der kommentaren var fryktelig usaklig...

Det har ingenting med hva hun kan som modell eller ikke. Men er du modell så skal du se ut som en også, det har vi hørt disse programlederne si opptil flere ganger.

Utseende faller litt inn under hvordan klær du bruker også, det påvirker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_rita_*
Hei!

Syntes Wendela er en utrolig dårlig programleder!!

Ekkel stemme, så tilgjort og ikke noe naturlig over henne.

Kathrine sørland var mye mye bedre.

fra Victoria

Jeg syns ikke noen av dem er spesielt gode programledere egentlig. Men vet ikke hvilke andre som hadde egnet seg bedre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke noen av dem er spesielt gode programledere egentlig. Men vet ikke hvilke andre som hadde egnet seg bedre heller.

Enig i at ingen av dem er spesielt gode, men at Kathrine var hakket mer naturlig enn Vendela. Men jeg vil mye mer ha Vendela som programleder enn Kathrine. Vendela er en toppmodel, og hun vet hvordan modellyrket og hva som kreves. Kathrine er ingen modell, men en miss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det iallefall ingen tvil lenger - Jan Thomas er HOMO!! :fnise:

– Så du er altså homofil?

– Ja. Ja ja ja. Veldig ja.

Ble homo-pratet tidligere i tråden ryddet vekk tro? :klø:

Endret av Miros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Polina vinner i år, hun er søt og kan når hun vil (dvs. ta bra bilder og oppføre seg når hun må). Ok hun har vært litt kjip og jobbe med, men du hverden som hun har tatt seg sammen, det viser at alle kan forandre seg vis de bare ønsker nok fra dypeste hjørne i hjertet.

Jeg kjenner mange som burde gå litt dypere i seg selv når de får kritikk fra andre eller kanskje bare et hint fra venner om at man burde gjøre en liten forandring..

Jeg har selv fått en komentar "du burde kanskje tenke et par sekunder før setningene bare ramler ut av meg" og jeg spurte:tuller du? Svar nei jeg bare kødda... selv om jeg nå forstår at han mente det men ville ikke såre kamraten sin...

Ta kritikk eller en "kompisspøk" på ekte, og prøv og se om du kanskje har et problem..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...