Gå til innhold

Top Model 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gina_*

POLINA må vinne.

Egentlig likte jeg Silje best, så det var synd hun røk. Kamilla og Ivana er kjedelige. Polina er kjempevakker. Litt bitch, men hvem er ikke det av og til? Noen bare i litt større grad enn andre.

Esther...ja, det er ikke krise om hun vinner, liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns faktisk Polina har eit veldig kjedeleg og lite interessant ansikt. Minnar meg litt om ho i Briskeby og ho er like kjedeleg.

Den som får best bilete er Ester og Kamilla. Anette hadde eit veldig kult og spesielt utsjånad, men litt stiv og kald.

Har ikkje sett Top Model tidlegare (hadde ikkje tv3 :sur: ), men er det slik at dei kvar gong konkurrerar med jenter frå Sverige og Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk Polina har eit veldig kjedeleg og lite interessant ansikt. Minnar meg litt om ho i Briskeby og ho er like kjedeleg.

Den som får best bilete er Ester og Kamilla. Anette hadde eit veldig kult og spesielt utsjånad, men litt stiv og kald.

Har ikkje sett Top Model tidlegare (hadde ikkje tv3 :sur: ), men er det slik at dei kvar gong konkurrerar med jenter frå Sverige og Danmark?

Denne gangen er det kun norske jenter som er med, noe jeg synes er bra.

Du kan se alle episodene av Top Model på TV3s nettsider. Klikk deg inn på Web-TV, så kan du se dem alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten sjokkert over Vendela Kirsebom! Hun er på grensen til Diva jo.. Himler med øynene og er misfornøyd med det meste. Greit nok hun har gjort ting her livet, men jeg mener hun burde smilt litt mer selv og prøvd lære litt fra seg, istedetfor og syte så mye. Hun virker så sur hele tiden.. :kjefte:

Og så snakker helt rart når hun skal si premiene. "til en verdi av etthundre og F E MTI Tusen kroner :fnise:

Jeg håper ikke Polina vinner, de andre 3 er veldig flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten sjokkert over Vendela Kirsebom! Hun er på grensen til Diva jo.. Himler med øynene og er misfornøyd med det meste. Greit nok hun har gjort ting her livet, men jeg mener hun burde smilt litt mer selv og prøvd lære litt fra seg, istedetfor og syte så mye. Hun virker så sur hele tiden.. :kjefte:

Og så snakker helt rart når hun skal si premiene. "til en verdi av etthundre og F E MTI Tusen kroner :fnise:

Jeg håper ikke Polina vinner, de andre 3 er veldig flinke!

frk vendela er ikke den skarpeste kniven i skuffen. ja hun er grisepen, men hun virker ekstremt lite innteligent. kan ikke snakke for deg. tenkt om det hadde vært live da hoho

hun sier jurrry det er irriterende ojojoj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke vendela i det hele tatt, synes ikke hun er spesielt pen heller. Til og med navnet hennes er merkelig :ler:

Hva skjer i neste episode egentlig, kjefting og gråting! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes heller ikke at Vendela er noe spesielt pen, men skjønner at hun føler at hun har grunn til og føle seg pen/spesiell pga. pene modell bilder og en suksessrik karriere. Jeg ønsker henne all lykke fremover i tiden.

Men til en annen sak ang. Top Model

Jeg synes det er litt drøyt at de "tvinger 17 åringer til og posere topløs på en photoshot foran mange eldre mennesker( og noen partier på bildene blir jo sensurert vekk.... men har på følelsen at lavealderen veldig og at mere og mere vulgert blir akseptert så lenge det går under "Ordet" mote/fashion eller Modell...

Blir noen utnyttet her i samfunnet eller er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitchPolina

JEG HATER POLINA!!!!! Hvis hun vinner så er det noe alvorlig galt med dommerene! Gang på gang blir jeg så jævla irritert! faen ass! At hun har kommet så langt kan jeg ikke fatte å begripe. Helvete. Å nå har hun fått finaleplass.

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HATER POLINA!!!!! Hvis hun vinner så er det noe alvorlig galt med dommerene! Gang på gang blir jeg så jævla irritert! faen ass! At hun har kommet så langt kan jeg ikke fatte å begripe. Helvete. Å nå har hun fått finaleplass.

jepp hun blir favorisert. hu er flink og pen, men eier ikke ydmyke trekk. Det sier egentlig det meste om programmet og modellbransjen om hu vinner. Utseende er det eneste viktige. og er du en dritt i hodet i tilegg så er det altså et pluss.

nei glad jeg ikke er pen nok/høynok/ tynn nok til å være modell. For å være et sån menneske er helt lange opp i ræva teit

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HATER POLINA!!!!! Hvis hun vinner så er det noe alvorlig galt med dommerene! Gang på gang blir jeg så jævla irritert! faen ass! At hun har kommet så langt kan jeg ikke fatte å begripe. Helvete. Å nå har hun fått finaleplass.

Å så bra...innlegget ble sensurert før jeg rakk og klage. Godt at folk er våkne her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitchPolina
jepp hun blir favorisert. hu er flink og pen, men eier ikke ydmyke trekk. Det sier egentlig det meste om programmet og modellbransjen om hu vinner. Utseende er det eneste viktige. og er du en dritt i hodet i tilegg så er det altså et pluss.

nei glad jeg ikke er pen nok/høynok/ tynn nok til å være modell. For å være et sån menneske er helt lange opp i ræva teit

Holder en knapp på Kamilla jeg altså. Hun er søt, pen, rå og utrolig snill. hun har faktisk medmenneskelighet! og det er utrolig viktig! :)

Polina er slem med alle. Faen, model bransjen suger.

Glad jeg ikke er høy nok, (hele 164 cm over bakken) til å bli modell.

Hipp Hurra for oss lave :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BitchPolina
Nå får du faen meg skjerpe deg!

Klage er sendt adm.

Du er så jævla sur for da? YTRINGSFRIHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke vendela i det hele tatt, synes ikke hun er spesielt pen heller. Til og med navnet hennes er merkelig :ler:

Hva skjer i neste episode egentlig, kjefting og gråting! :sukk:

synes ikke at vendela er pen. ho var flink å legge seg under riktige folk. tåpelig program. alle har sine feil og mangler. men polina e mer interessant enn camilla.og ivanna og polina sine bilder e meget ok, mens camilla sitt e kjedeligt (mener siste bild.) :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at Polina vinner, jeg. Synes dommerene har favorisert henne gjennom hele programmet, og gitt henne en smule spesialbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp jepp, Vendela er ikke pen og har ligget seg til sin karriære som modell, Kamilla tar kjedelige bilder til tross for at hun er klart videre til finalen og Polina er vakrere en alle... *flirer*

en ting er at vi alle har forskjellig smak, men av og til blir det litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...