Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo greit at det synes etter hvert :) Men sånn helt i starten er det greit at det ikke vises så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bli litt tungt for kroppen tror jeg. Spesielt hvis ryggen ikke er helt snill...

Så lenge ungen er frisk og rask for en bare være glad om man ikke blir så stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er trossalt det viktigste :) At ungen er frisk og rask, og at formen til mor er noelunde bra under og etter svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at du er ferdig med det verste nå ;)

Synes det høres slitsomt ut. Håper jeg slipper å bli like kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at du er ferdig med det verste nå ;)

Synes det høres slitsomt ut. Håper jeg slipper å bli like kvalm...

Ja, det går jo stadig bedre, men jeg har faktisk vært kvalm og slapp i dag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og ønske deg ei riktig god helg!! :klem:

:klemmer: God helg til deg også!

I dag har jeg jobbet litt hjemmefra. Det gikk noelunde greit, men jeg var faktisk kvalm store deler av tiden. Mulig det har noe med at jeg fikk mye mindre søvn enn vanlig?

Har vært ute en tur i sentrum nå med mannen, og på slutten av handleturen var jeg helt utmattet. Godt å komme seg hjem og kose seg med en flaske Solo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*phu* nå har jeg lest og lest.. Kom meg ganske lant ut i dagboken din, men når jeg så at den var på 17 sider så sluttet jeg etter elve.. :fnise:

Ihvertfall! Har dere funnet ut noe mer om bryllupsreise da?

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, det kan bli litt mye lesing på en gang.

Nei, vi har egentlig skrinlagt hele bryllupsreisen foreløpig. Tankene mine har begynt å vandre, jeg har begynt å lure på om vi ikke skal bruke pengene til noe annet i stedet. F.eks betale ned noe lån, eller spare de slik at vi kan ha 12mnds permisjon til sammen, fremfor 10.. Men om vi bruker pengene til noe annet, så tror jeg ikke vi kommer til å få råd til å reise på bryllupsreise med det første.. Så jeg vet liksom ikke. Blir nok i hvert fall ikke noe bryllupsreise i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo dra på en minitur? Jeg var med sambo i Paris i fjord, vi betalte 4200kr for hotell tre netter og fly. Så det trenger jo ikke koste all verden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går kanskje an :) Men jeg tror rett og slett ikke det blir noe før etter babyen kommer, så spørs hvordan det blir.. Mannen begynner i ny jobb 3. september, så det er liksom litt dumt å begynne å ta ferie med en gang.

Vi har allerede vært på en weekendtur på hotell da. Det var deilig. Bare slappet av og spiste god mat. Bestilte roomservice og badet i badekar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh, så deilig! Kunne tenke meg å gjøre noe slikt jeg også. Men vi hadde en fantastisk sommerferie nå, så jeg kan ikke syte om noen slikt enda.. Enda jeg føler meg så sliten nå at jeg ikke orker å tenke på at jeg må jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fremdeles sommerferie eller er du sykemeldt?

Jeg er sykemeldt ut neste uke. Da braker det løs. Kan ikke si at jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å jobbe denne uken, og det har vært så sinnsykt slitsomt! Jeg kan ikke sykemelde meg på jobben heller, og neste uke skal jeg jobbe 08-20 tre dager.. :gråte: Uff, jeg vil bare sove, men jeg får ikke til... *frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan du ikke sykemelde deg?

Det hørtes jo umennesklig ut å jobbe fra 8-20 når du er sliten av graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet.. Men jeg sa ja før jeg ble gravid... Uff, faen! Nå gråter jeg.. Føler ingen rundt meg skjønner noe, for de vet ikke.. :gråte: Men jeg kjenner at jeg bare orker ikke.. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda :klem:

Men om du blir sykemeldt så trenger ikke arbeidsgiver vite hvorfor!

Er du alene om det, eller har du en mann som kan støtte deg? Det må vel være noen du kan prate med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, stikker innom dagboka di jeg! Vi som skal ha baby nesten samtidig! Jeg henger vel noen uker etter men.

Lykke til videre i alle fall. Kanskje jeg og skal lage dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda :klem:

Men om du blir sykemeldt så trenger ikke arbeidsgiver vite hvorfor!

Er du alene om det, eller har du en mann som kan støtte deg? Det må vel være noen du kan prate med?

Samboeren min er ute akkurat nå, og venninnen min som vet om det tok ikke telefonen..

Uff, jeg bryr meg ikke om srbeidsgiveren får vite det, men det er så mange andre som blir berørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, stikker innom dagboka di jeg! Vi som skal ha baby nesten samtidig! Jeg henger vel noen uker etter men.

Lykke til videre i alle fall. Kanskje jeg og skal lage dagbok?

Hei! Takk for besøk! Når har du termin?

Ja, du må opprette dagbok så jeg kan besøke deg og snike litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er ute akkurat nå, og venninnen min som vet om det tok ikke telefonen..

Uff, jeg bryr meg ikke om srbeidsgiveren får vite det, men det er så mange andre som blir berørt..

Skjønner. Det er ikke alltid like greit å ha samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...