Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Du er jo ingen hypokonder! Du er kvalm fordi du er gravid, og den er verst om morgenen... bra at du fikk sykemelding videre da :) Så gir det seg forhåpentligvis snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for trøstende ord, Ballerina. Nå holder jeg bare nedtelling til uke 12 som er om to uker og en dag. Og så gleder jeg meg til kontroll hos jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Det føles lettere å få forståelse for dette fra dere jenter, enn fra mannfolk. Desverre er det kun mannfolk på jobb.. og de tenker nok sitt. Men sjefen er heldigvis dame, så jeg håper hun forstår.. og at vi kanskje kan klare å lage en ordning hvor jeg først prøver å jobbe hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hvis det går an å få jobbe hjemmefra så er det jo absolutt noe å forsøke! Da kan du jo sove litt lenger enn halv seks også... det er jo helt umenneskelig i mine øyne ;) Jeg vil jo tro at sjefen din heller vil det enn å ha deg sykemeldt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper at sjefen forstår. Da må jeg i såfall finne ut hvordan jeg gir beskjed til trygdekontoret etter hvert også. Har aldri avsluttet en sykemelding før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nokre av mannfolka har vel kanskje fått barn dei også(i alle fall konene deira) så det er jo lov å håpe at enkelte utviser litt forståelse...

Om du kunne gjort ein del jobb heimefrå hadde det vore veldig flott, håper de kan komme fram til ei grei løysing :klem:

Edit: skrivefeil i fleirtall!

Ja, det er klart. Men jeg tror ikke de helt forstår likevel. Særlig siden svangerskap kan forløpe seg helt forskjellig fra person til person, og gjerne også fra gang til gang. Men de er for all del veldig hyggelige på jobben min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper du føler deg bedre, og at kolleagene dine ikke er aaltfor nysgjerrige. Jager bort kvalmen for deg :sinna:

:klem:

Tusen takk. Håper kvalmen blir borte snart.

Sulten hele tiden, jeg. Kommer til å bli en svær bolle etter hvert :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg er ganske slank fra før av, så det høres kanskje litt overdrevet ut. Men bolle/kulemage kommer jeg vel til å få. Jeg spøker med at jeg sikkert må ha egen tralle til magen etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å kjennes ut når magen står rett ut. Må jo følese som om hele huden dras nedover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at huden kan komme til å føles litt stram, men det vil nok bli litt ekstra hud også. Egentlig så aner jeg ikke. Hehe! Blir spennende å se. Håper ikke det blir for mange strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har matlyst når du er kvalm da.

Får håpe du får orden på jobbsituasjonen. Er jo litt lettere å jobbe hvis det gjøres litt mer fleksibelt. Det kan du jo nyte godt av også seinere i svangerskapet.

Spennende at du snart er i uke 12 da. Blir godt å få det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er enda to uker igjen, så jeg kniper igjen og håper at alt står bra til ;)

Det gjør det sikkert :klemmer:

Med dine symptomer må det jo være noe på gang nedi magen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis ikke så tror jeg akkurat det hadde vært med på å gjøre meg ekstremt skuffet og lei meg. Jeg vil helst slippe å gå gjennom de første ukene på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke så tror jeg akkurat det hadde vært med på å gjøre meg ekstremt skuffet og lei meg. Jeg vil helst slippe å gå gjennom de første ukene på nytt..

Ja, det kan jeg skjønne.

Hvis det er en trøst så har jo jeg merket utrolig lite, helt til nå det gikk galt.

Så er helt sikker på at alt er i sin skjønneste orden med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at det ordner seg fort igjen for dere. Føler med deg ang. at du må gå og vente 2 uker før sjekk. Hadde kanskje vært like greit med utskrapning? Men du ville kanskje ha det slik selv? Har i hvert fall hørt at det skal være lett å bli gravid igjen etter en SA, men det er ikke alltid det er like lett å bare sette seg i salen på hesten igjen. Jeg vet ikke om jeg hadde vært klar for det hvis det var meg..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mente utskrapning ikke var nødvendig så tidlig i svangerskapet. Er jo bare en 10 dager siden jeg egentlig skulle ha mensen. Derfor jeg skal tilbake, for at de skal forsikre seg om at alt er borte.

Tror det går greit. Har innstilt meg på at det er borte, og at jeg forsåvidt er klar igjen når blødningen nå er over.

Tror nok jeg kommer til å være ganske mye mer skeptisk når jeg blir gravid igjen enn jeg var nå. Men bare jeg får litt tid tror jeg det skal bli greit å prøve igjen.

Tror mye av grunnen til at jeg er klar er fordi jeg har merket så lite. Har ikke fått den følelsen av å være gravid som du har fått. Var litt mer uvirkelig for meg, selv om jeg selvfølgelig gledet meg veldig. Nå har jo du også gått mye lenger enn meg. Tror jo det blir tyngre jo lenger man går.

Men nå er mannen hjemme :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...