Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler meg som en sytepave. Hehe. Jaja, det kommer nok bedre dager ;)

Bare syt i vei, jeg følte meg akkurat likedan på fredag når jeg satt her å sippet for meg selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel lett for å overvurdere ting... Klart en graviditet virker flott, og den er jo også det. Men jeg tror nok ingen svever på en rosa sky gjennom svangerskapet. Det er MYE som skjer med kroppen, og kan nok spesielt være tunge dager før man merker noe. Men det vil jo bedre seg, og er absolutt verdt det når du og mannen blir foreldre om et drøyt halvår...

Dessuten veldig greit å syte litt her også, så går ikke alt utover mannen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars mannen. Han kan jo ikke gjøre noe fra eller til. Men det hender at han får litt kjeft fordi han ikke er tankeleser. Snille gode mannen min. Glad jeg har en så flott mann, som kommer til å bli en fantastisk pappa :)

I går var vi på besøk hos søsteren til mannen og lå og koste oss litt med nevøen vår som er ca 3,5 mnd. Mannen og lille nevø hadde en veeeldig dyp samtale der på gulvet. Hehe.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lett å la det gå utover den nærmeste :-D Er nok ofte vi jenter forventer at de skal skjønne litt mer enn de gjør. Godt du setter pris på han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Skal dere vente lenge? Til dere er gift? :) Vi prøvde å vente til etter bryllupet. I teorien var jeg jo gravid i bryllupet, men testen slo ikke ut som positiv enda. Synes det er like greit at jeg ikke var kommet så langt. Godt å kunne kose seg helt den ene spesielle dagen, uten kvalme, tretthet eller noe annet.

Vi skal iallfall vente til vi er gift :) Så er jeg klar med en gang jeg! ;) Mannen min tar sterke medisiner så han må være uten dem minimum 6 mnd. før vi kan bli gravide, men han vil ikke slutte ennå.. han mener jeg må være ferdig med studien, ha en god jobb osv. - jeg mener vi bare kan kjøre på ;) Å, som jeg ønsker meg baby :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal iallfall vente til vi er gift :) Så er jeg klar med en gang jeg! ;) Mannen min tar sterke medisiner så han må være uten dem minimum 6 mnd. før vi kan bli gravide, men han vil ikke slutte ennå.. han mener jeg må være ferdig med studien, ha en god jobb osv. - jeg mener vi bare kan kjøre på ;) Å, som jeg ønsker meg baby :) :)

Kan jo godt hende at han blir klar innen dere har fått giftet dere. Det tar ikke så lang tid når ballen først begynner å rulle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Kan jo godt hende at han blir klar innen dere har fått giftet dere. Det tar ikke så lang tid når ballen først begynner å rulle ;)

Håper det! Jeg prøvde meg nå, men jeg sier to eller tre år og han sier fem eller seks... jeg vil være ung mor, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere finner nok ut av det :) 2-3 år er jo en god stund, så da har du god tid på å "smelte" han litt med litt babyer her og der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bare bestilt det selv, eller har det gått gjennom legen? Trodde det var noe legen ordnet med på første kontrollen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du bare bestilt det selv, eller har det gått gjennom legen? Trodde det var noe legen ordnet med på første kontrollen jeg...

Det var legen som fikset. Fikk brev fra sykehuset i dag om at jeg hadde fått time. Det er den ordinære UL'en. Jeg var på 1. kontroll for 14 dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått time hos ultralyd 11.10.07 kl 08:30 :D

Hurra!

Så spennende :hoppe: :juhu: :hoppe:

Har formen vært bedre i dag?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å så spennende :juhu:

Ja. Synd det er så lenge til :)

Står det bedre til i dag? :klemmer:

Hei! Humøret er bedre i dag. :klemmer:

Så spennende :hoppe: :juhu: :hoppe:

Har formen vært bedre i dag?

:klem:

Har vært litt uggen i dag, og vondt i magen. Ellers så jobbet jeg hjemmefra fra 8 kl 15. Kl 13 sovnet jeg visst :søvn: Haha. Våknet etter 15 min. Jeg var så trøtt. Skal ikke være greit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupp! Huff, lenge siden eg har vært her inne nå, men har hatt litt KG-pause.. Så koselig å lese om deg og beibien i magen din.. Spennende med ny ultralyd igjen. Skal følge litt mer med fremover igjen..

Stor klem Bea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt uggen i dag, og vondt i magen. Ellers så jobbet jeg hjemmefra fra 8 kl 15. Kl 13 sovnet jeg visst :søvn: Haha. Våknet etter 15 min. Jeg var så trøtt. Skal ikke være greit :ler:

Uff da, ikke like enkelt å skulle jobbe og være :gravid: på en gang... Du har ikke en fleksibel sykemelding da? Så du kan tilpasse ting etter formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kan jobbe hjemmefra når du er dårlig. Da får man liksom litt mindre dårlig samvittighet, selv om man egentlig ikke skal ha det når man er syk.

Er kvalmen fortsatt like ille, eller er det tegn til forbedringer?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...