Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flyttet inn omtrent samtidig som oss dere da... Tror ikke vi har tjent så mye på det da... Men har heller ikke gjort så mye enda...

Spennende. Er jo så vanskelig å vite hva man får for leilighet. Men da skulle dere i hvert fall ha gode muligheter for å sitte igjen med litt. Greit å ha litt egenandel også...

Spesielt hvis dere skal innover mot hovedstaden... Ikke akkurat billig...

Ja, vi håper å sitte igjen med litt til egenandel. Hvis ikke så må vi jo finne oss noe billigere enn først antatt. Vi får se. Håper på at vi får solgt fort.. kan jo gjerne gå en stund hvis man er uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi håper å sitte igjen med litt til egenandel. Hvis ikke så må vi jo finne oss noe billigere enn først antatt. Vi får se. Håper på at vi får solgt fort.. kan jo gjerne gå en stund hvis man er uheldig.

Ordner seg sikkert...

Når vi kjøpte nytt i fjor hadde vi egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe... Var på visning i slutten av mai. Visst at leilgheten var vår i begynnelsen av juni. Da begynte vi prosessen for å selge leiligeheten vår. Overtok 1 juli, og hadde overtagelse i leiligheten halvannen uke etter.

Gikk som en drøm :) Tror ikke markedet her er så ulikt det der dere bor. Men klart alt kommer jo an på de som kommer på visning. Ekkelt det der å være overlatt til hva andre vil betale...

Dere får sikkert et kjempefint sted å bo. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg sikkert...

Når vi kjøpte nytt i fjor hadde vi egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe... Var på visning i slutten av mai. Visst at leilgheten var vår i begynnelsen av juni. Da begynte vi prosessen for å selge leiligeheten vår. Overtok 1 juli, og hadde overtagelse i leiligheten halvannen uke etter.

Gikk som en drøm :) Tror ikke markedet her er så ulikt det der dere bor. Men klart alt kommer jo an på de som kommer på visning. Ekkelt det der å være overlatt til hva andre vil betale...

Dere får sikkert et kjempefint sted å bo. :klem:

Ja, satser på at det ordner seg :) Det pleier å gjøre det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vil ønske deg ei skikkelig god helg! Håper alt står bra til med deg og magen :klem:

God helg til deg også

:klem: fra meg og spiren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag på jobb på evigheter! Går egentlig ganske bra akkurat nå, men bussturen innover var helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på jobb på evigheter! Går egentlig ganske bra akkurat nå, men bussturen innover var helt jævlig.

Uff, kan tenke meg det var lite koselig...

Bra det går bedre nå da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i hvert fall mannen vedsiden av meg da :) Føles godt og trygt.. hvis jeg virkelig må spy kan jeg sende han frem til bussjåføren og be han om å stoppe så jeg kan gå av selv om det ikke er stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal tenke på deg på hjemturen jeg :klemmer:

Tusen takk :klem: Hjemturen gikk fint! Var nok fordi du tenkte på meg :fnise:

I dag merket jeg noe skummelt da jeg stod for å ta av meg skoene i gangen.. Smerter i "skinkene" og litt bak i korsryggen. Jeg håper at det er bare pga jeg har sittet forkjært på bussen.. for bekkenløsning vil jeg ikke ha noe av :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at hjemturen gikk bra.

Er det ikke litt tidlig med bekkenløsning??? (Har ikke greie på det altså, virket bare veldig tidlig...) Du får klare deg med et ubehag om gangen synes jeg...

:nei: alle Kykkelikokos sine dumme vondter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge infoen jeg fant på nettet var det gjerne vanlig å merke plager rundt i 3. og 4. mnd, men noen får allerede bekkeløsning helt fra starten av og oppdager faktisk graviditeten pga bekkeløsning :hakeslepp:

Dette er i grunn noe jeg ikke har tenkt på i heletatt, så jeg ble litt satt ut i dag av at jeg plutselig kjente det slik etter å ha gått hjem fra busstoppet. Men jeg håper det er bare pga jeg har sittet mye på buss og jobb, og ikke er vant til det pga jeg har vært borte så lenge.

Synes også det høres tidlig ut med bekkenløsning, i forhold til hva jeg hadde forventet selv.. Men sjefen min ble sykemeldt nesten fra dag 1 pga bekkenløsning, kvalme og trøtthet. Hun gikk med krykker og belte.. så jeg vet jo at det er mulig.. Men hadde ikke trodd det skulle skje meg. Og håper fremdeles at det ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for at du slipper bekkenløsning.

Hvordan gikk det på første dag sammen med mannen på jobb? Men dere jobber kanskje på ulike avdelinger?

God natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du slipper bekkenløsning.

Hvordan gikk det på første dag sammen med mannen på jobb? Men dere jobber kanskje på ulike avdelinger?

God natt :klemmer:

Det gikk flott! Vi er på samme avdeling, men unngår bevisst å være så mye nær hverandre, så vi ikke skal bli drittlei. Prøver å holdet et profesjonelt nivå på jobb hvor vi bare er kollegaer, og ikke kjærester. Eller mann og kone, er det vel vi er nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

Får virkelig håpe du slipper bekkenproblemer, i alle fall so hadde det vore greit om dei holdt seg unna nokre måneder til :klemmer:

Håper du får ein fin dag på jobb! :sol:

Hei. Tror stivheten er bedre i dag, så da krysser jeg fingrene for at det ikke var noe bekkenløsning.

Kom meg desverre ikke til jobb i dag pga kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...