Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen her da?

Du er heldig som kan jobbe hjemmefra. Jeg er også sykemeldt nå, men hjemmefra-jobbing går nok ikke her i gården ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snupp! Huff, lenge siden eg har vært her inne nå, men har hatt litt KG-pause.. Så koselig å lese om deg og beibien i magen din.. Spennende med ny ultralyd igjen. Skal følge litt mer med fremover igjen..

Stor klem Bea :klem:

Hei Beasnuppa :) Lenge siden sist!

:klem:

Uff da, ikke like enkelt å skulle jobbe og være :gravid: på en gang... Du har ikke en fleksibel sykemelding da? Så du kan tilpasse ting etter formen?

Tja. Jeg har egentlig 100% sykemelding, men jobbet i går pga problemer med bemanning på jobb. Jeg får så dårlig samvittighet. Sjefen sa at det var greit at jeg prøvde å jobbe litt hjemmefra for å se hvordan det gikk. Orker ikke jobbe mer nå før jeg skal begynne på jobb igjen på mandag, så i dag har jeg sovet lenge!

Mornings!!

Syns du er flink som får til å jobbe litt heime! Håper dette blir ein bra dag :klem:

Hei Snuppelure!

Ja, jeg var i hvert fall flink i går. I dag er jeg ikke så flink ;)

:klem:

Så bra at du kan jobbe hjemmefra når du er dårlig. Da får man liksom litt mindre dårlig samvittighet, selv om man egentlig ikke skal ha det når man er syk.

Er kvalmen fortsatt like ille, eller er det tegn til forbedringer?

:klem:

Det er helt klart bedre enn helt i starten, men ellers så føler jeg meg ikke akurat helt på topp. Får litt dårlig samvittighet når jeg er lenge så borte.. men på mandag skal jeg jo begynne igjen.

Hvordan er formen her da?

Du er heldig som kan jobbe hjemmefra. Jeg er også sykemeldt nå, men hjemmefra-jobbing går nok ikke her i gården ;)

Sulten som vanlig :ler: Jeg tenker på mat døgnet rundt. Sultensultensulten.

Sikkert like greit å ikke kunne jobbe hjemmefra. Er man sykemeldt så skal man jo trossalt egentlig ikke jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har egentlig 100% sykemelding, men jobbet i går pga problemer med bemanning på jobb. Jeg får så dårlig samvittighet. Sjefen sa at det var greit at jeg prøvde å jobbe litt hjemmefra for å se hvordan det gikk. Orker ikke jobbe mer nå før jeg skal begynne på jobb igjen på mandag, så i dag har jeg sovet lenge!

Godt du kan styre det litt selv da. Da skal du jo egentlig ikke ha dårlig samvittighet hvis du ikke orker mer.

Får håpe det hjelper på formen din snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig kjekt å kunne ha muligheten til å jobbe litt hjemmefra, selv om det ikke er helt optimalt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos jordmor! Det var en kjempefin opplevelse. Vi snakket om alt mulig fra fødsel og amming, til flytting og jobb.

Det beste var til slutt: Vi fikk høre hjertelyden til den lille i magen. :hjerter_rundt::hjerter: Greide ikke å holde meg, måtte le. Det var så uvirkelig. Deilig å vite at det var liv. Hadde ikke forventet å høre noe.. Nå skal vi fortelle det til besteforeldrene hans på lørdag. Og på jobben vår på mandag. Kommer til å si til foreldrene mine at det ikke er hemmelig lenger fra tirsdag av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fantastisk opplevelse, ja.. Kunne ikke la være å glise fra øre til øre.

Så var vi i banken i dag, og fikk bekreftet at vi kan låne opptil 1,9mill om vi har behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå vet vi i hvert fall ca hvor mye vi kan gå i pris under en eventuell budrunde. Men først håper vi å få i gang prosessen med å få solgt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk å høre hjertelyden :hjerter: Håper også jeg kan få det når jeg skal til legen i uke 12.

Så bra med lån. Og å selge kan jo gå kjempefort. Hadde visning på leiligheten min en helg, solgte på mandag og hadde overtakelse 3 uker etterpå. Spennende!

:juhu: litt med deg for en bra dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis legen har sånt apparat kan han/hun helt sikkert høre hjertelyden om du er vanlig slank. Jordmor fant den med en gang hos meg, men da jeg begynte å le så skle apparatet litt bort og hun måtte lete litt for å finne den igjen. Hehe.

Kjempegod følelse!

Men det er en del leger som ikke vil høre etter hjertelyden før i uke 16 pga det kan være vanskeli gå finne den, og mange blir så skremt hvis man ikke finner den. Men du har vel vært på UL og sett at alt er OK, du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg har jo det, og ettersom magen har begynt å vokse, så regner jeg med at alt er iorden. Men man kan jo aldri får for mange forsikringer om at alt er ok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, helt enig! :) Det er litt skummelt hele denne prosessen ;) Skal bli godt å kunne kjenne liv etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Jeg gleder meg til jeg er kommet så langt! Akurat nå føles ukene så lange, og tiden går nesten baklengs. Blir vel utrolig deilig å kunne si det til alle sammen, jeg gleder meg til den dagen!

Har du funnet noen fine hus du kunne tenke deg å kjøpe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært hos jordmor! Det var en kjempefin opplevelse. Vi snakket om alt mulig fra fødsel og amming, til flytting og jobb.

Det beste var til slutt: Vi fikk høre hjertelyden til den lille i magen. :hjerter_rundt::hjerter: Greide ikke å holde meg, måtte le. Det var så uvirkelig. Deilig å vite at det var liv. Hadde ikke forventet å høre noe.. Nå skal vi fortelle det til besteforeldrene hans på lørdag. Og på jobben vår på mandag. Kommer til å si til foreldrene mine at det ikke er hemmelig lenger fra tirsdag av :)

Ååååååååååååååååååååååååååååååå :love:

Så herlig å høre hjertelyden. Virkelig opptur etter den runden du har vært igjennom nå :klem:

Så greit med lån. Regner dere med å få igjen litt på det dere selger også? Innbiller meg at dere ikke har bodd der så lenge...

Vi solgte i fjor. Gikk som en drøm og fikk godt over takst. Selv om takstene der borte er mye høyere i år...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Jeg gleder meg til jeg er kommet så langt! Akurat nå føles ukene så lange, og tiden går nesten baklengs. Blir vel utrolig deilig å kunne si det til alle sammen, jeg gleder meg til den dagen!

Har du funnet noen fine hus du kunne tenke deg å kjøpe da?

Kjenner godt til den følelsen. Jeg er ikke så opptatt av å si det til alle, men jeg er glad for å slippe å holde det hemmelig lenger :)

Vi har sett på noen, men må vente litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååååååååååååååååååå :love:

Så herlig å høre hjertelyden. Virkelig opptur etter den runden du har vært igjennom nå :klem:

Så greit med lån. Regner dere med å få igjen litt på det dere selger også? Innbiller meg at dere ikke har bodd der så lenge...

Vi solgte i fjor. Gikk som en drøm og fikk godt over takst. Selv om takstene der borte er mye høyere i år...

Ha en fin dag :klem:

Jaaa :rødme:

Vi har bare bodd her siden juli 06, så vi har ikke bodd her lenge. Vi er ikke akkurat kjent for å bli boende lenge på et sted. Hehe. Vi håper å få i hvert fall 500 000kr for den (fellesgjelden på 1250 000 overføres direkte) for den. Vi betalte 150 000kr for den da vi kjøpte den. Men prisene har steget kraftig siden da, og naboleiligheten gikk nettopp for 550 000kr. Vi har lagt mer penger i bad og kjøkken her, så jeg håper vi får mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet inn omtrent samtidig som oss dere da... Tror ikke vi har tjent så mye på det da... Men har heller ikke gjort så mye enda...

Spennende. Er jo så vanskelig å vite hva man får for leilighet. Men da skulle dere i hvert fall ha gode muligheter for å sitte igjen med litt. Greit å ha litt egenandel også...

Spesielt hvis dere skal innover mot hovedstaden... Ikke akkurat billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...