Gjest imli Skrevet 6. februar 2008 #421 Skrevet 6. februar 2008 Hi-hi, jeg fikk liksom sånn jentefølelse på deg! Men jeg tar ofte feil da Har prøvd å tippe på en del KG-ere... Det er vanskelig å ha noen følelse av kjønn i det hele tatt, i alle fall med en selv. Har i alle fall ingen klar følelse av hva jeg får... Den ene dagen tror jeg gutt og den andre tror jeg jente... Nå er det ikke mange dagene igjen May Helen! :juhu:
pondusa Skrevet 6. februar 2008 #422 Skrevet 6. februar 2008 Kikker innom. Satt veeeeldig høygravid på denne tiden for 5 år siden jeg. Lillemor har nemlig bursdag i morgen. Så februar er en fin mnd.
Lilith Skrevet 6. februar 2008 #423 Skrevet 6. februar 2008 Du vil ikke tippe dato også ? Hm, dato ... *kikker inn i krystallkulen* *finger opp i lufta* *teller på fingrene* ... jeg sier 1. mars!
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #424 Skrevet 7. februar 2008 38 uker! :juhu: Nå kan det bli bebis når som helst! Hvordan går det med deg? Er det lov å begynne med litt ?
Eve Luna Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #425 Skrevet 7. februar 2008 imli: I løpet av svnagerskapet så har jeg hatt begge følelse, både jente følelse og guttefølelese. Og hver gang var jeg ganske overbevist om at jeg har rett. Tror ikke min kvinnelig intuisjon er mye å stole på pondusa: Gratulerer med dagen til jenta de. Det må være stas å fylle 5 år. Jeg har vært på 5 år bursdagsfest hos niesa mi i januar. Herlighet, så mye liv det er i ungene på den alder. De var overalt hele tiden. Jeg syns også at februar er en flott måned å fødes i. Lillith: Krystallkulen er kjekt å ha. Jeg vil også ha en sånn en. 38 UKER Nå er det bare venting. Når jeg var hos jordmor denne uken fikk jeg beskjed at hun har fri i vinterferien som er i uke 8 (min termin uke!) og at jeg derfor måte bestille time hos fastlegen for kontoll. Når jeg ringte fastlegen så forteller legesekretær at også fastlegen har fri den uken og om ikke jordmor har en vikar jeg kan gå til. Fortalte at det tror jeg ikke siden jordmor jobber bare 50 % på helsestasjonen, og spurte om det ikke var vanlig at legen hadde vikar. Hun skulle snakke med legen og ringe meg tilbake. Når hun ringte tilbake så sier hun at hun har snakket med min fast legen og legen har sagt at siden jeg har tatt alle kontroller hos jordmor så er det hennes ansvar å sørge at jeg har time i uke 8, så det må jeg bare ta opp med jordmor. Jeg sa bare OK, men ble skikkelig paff. Det føltes som om jeg har såret fastlegen ved å ha alle kontroller hos jordmor, og derfor ville hun ikke finne frem til en løsning med meg. Og eneste grunnen til at jeg tok alle kontroller hos jordmor var for at jeg merket på 2 kontroll hos legen at hun egentlig ville at jeg skulle ta kontroller hos jordmor. Hun virket veldig stresset og opptatt og ville liksom bli kvitt meg fort. Jeg ringte jordmor og avtalte at neste time blir på onsdag neste uke og time etter det blir den første ledige time i uke 9 (etter vinterferien). Da er jeg par dager over termin, og tror det går greit. Jeg følte meg bare så avvist av fastlegen. Men jeghar merket før ogå at hun liksom ikke har tid til meg når jeg er hos henne. Nå vurderer jeg å bytte fastlegen. Det er jammen meg ikke lett å finne ne fastlegen man er fornøyd med.
Gjest imli Skrevet 7. februar 2008 #426 Skrevet 7. februar 2008 Merkelig oppførsel hos fastlegen! Dessuten har vel du like mye rett til å bestille time der som alle andre? :klø: De kan jo ikke akkurat nekte deg det, høres veldig rart ut i alle fall. Godt du fikk ordna time likevel da, selv om det er etter termin... Tror jeg også ville bytta fastlege, gitt!
Simpleminded Skrevet 7. februar 2008 #427 Skrevet 7. februar 2008 Oj! Det virket nesten som om fastlegen din var fornærmet ja, noe som var veldig rart... Det skal visst ikke være lett å finne en lege man er fornøyd med nei.. Håper det ordner seg for deg! Og det er bare til å ringe nav dersom du ikke får de kontrollene du har krav på! De hjelper deg! Man skal hvertfall ha en kontroll i uken så fort man har nådd termindato.. Ha en fortsatt fin kveld!
Eve Luna Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #430 Skrevet 9. februar 2008 Jeg hadde en flott drøm i natt. Jeg drømte at jeg har født. Ei jente. Men jeg husket ingenting av fødselen. Plutselig var jeg bare på rommet mitt på pasienthotellet med jenta mi. Og mamma var der, men ingen samboer. Og når jeg spurte når var det jeg fødte så sa de for 15 min siden. Jeg syntes det var rart at jeg husket ingenting av fødselen og lurte på om jeg var i narkose. Jordmor sa at fødselen var vanlig og værte i 2-3 timer. Jøss, tenkte jeg, håper det går like smertefritt neste gang også Og jeg hadde ikke noe ubehag noe som helst sted. Men mamma var veldig plagsom. Hun prøvde hele tiden å fortelle meg hvordan jeg skulle amme, hva jeg skulle gjøre og hva jeg ikke skulle gjøre. Og så kom det familie på besøk. Noe jeg syntes var altfor tidlig, da jeg nettopp hadde født. Men jeg var hele tiden i lykkerus av å ha fått ei jente. Det var en herlig følelse. :hjerte_rundt: Jeg syntes det var forferdelig at klokka ringte og jeg måtte ut med bikkja i morges. Sånne drømmer kunne jeg tenke meg oftere.
Gjest imli Skrevet 9. februar 2008 #431 Skrevet 9. februar 2008 Hørtes ut som en fin drøm Kanskje du er sanndrømt? Litt kjedelig å ikke huske noe av fødselen da Ha en fin lørdag!
Simpleminded Skrevet 11. februar 2008 #433 Skrevet 11. februar 2008 Innom med en oppdatering fra May Helen! Hun er på vei til sykehuset for undersøkelse nå, da det kan se ut som om vannet har gått... Fødselen er kanskje i gang!!! Gir beskjed så fort det kommer en ny melding
Simpleminded Skrevet 11. februar 2008 #434 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ny oppdatering: Fødselen er ikke i gang, men hun er lagt inn pga. høyt blodtrykk. Og dersom ingenting skjer før i morgen, så blir fødselen satt i gang.. Masse varme tanker på vei til deg May Helen! Endret 11. februar 2008 av Simpleminded
jente 79 Skrevet 11. februar 2008 #435 Skrevet 11. februar 2008 Innom for å hilse på og følge utviklingen. får håpe fødselen går greit.
pondusa Skrevet 11. februar 2008 #436 Skrevet 11. februar 2008 Åhhh da blir det vel et kjærlighetsbarn på Valentinsdagen da kanskje? Håper alt er vel med deg May, og lykke til med det fantastiske du nå skal igjennom.
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #437 Skrevet 11. februar 2008 Oi, her hadde det skjedd saker og ting ja. Masse lykke til med det som skal skje!
Lilith Skrevet 11. februar 2008 #438 Skrevet 11. februar 2008 Oioioi! Jeg VISSTE at det ville skje ting mens jeg var på hytta! Så utrolig spennende! Sender gode vibber og tanker til deg og mannen, May Helen
Simpleminded Skrevet 11. februar 2008 #439 Skrevet 11. februar 2008 Innom med ny oppdatering i morgen. Nå ligger nok May Helen og sover, varmer opp for morgendagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå