Gå til innhold

Har du ADD?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Scoret 99, men det kom ikke som en overraskelse.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fikk 55 den første gangen, og 36 den andre da jeg tenkte at jeg ikke skal være så selvkritisk. Men mild til moderat ADHD, det tror jeg ikke noe på. Selv om noen faktisk har nevnt det til meg før :nei:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, må bare føye til at mange av symptomene finnes hos andre diagnoser også..

F.eks så fikk jeg 94, men jeg har ikke adhd, men borderline, og dermed har jeg mange av de samme symptomene.

Skrevet

Tok testen og fikk 99 poeng og råd om å kontakte en psykolog øyeblikkelig. Det kan jeg si med en gang at det gidder jeg ikke. Sliter heller med meg selv slik som jeg er, framfor å gå igjennom en endeløs diagnostiseringsrunde med påfølgende neddoping og medisinering, og derpåfølgende stigmatisering for all fremtid. Så det så!

Skrevet

100 poeng ikke litt overasket. kontakte pshycolog... trur ikke det.

Skrevet

Fikk 42. Men tror det henger mye sammen med ettervirkninger av noen kraftige hjernerystelser...

Gjest redstar
Skrevet

You scored a total of 82

It is highly likely that you are presently suffering from adult attention deficit disorder, according to your responses on this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, it would be advisable and likely beneficial for you to seek further diagnosis from a trained mental health professional immediately.

Haha,har faktisk tatt utredning for adhd og har det ikke, synes ikke man skal ta disse testene aaaalt for seriøse...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

48 fikk jeg, tror ikke jeg har mild ADHD nei... har kort lunte og kan svinge raskt i humøret men ellers har jeg det veldig fint.

Skrevet

You scored a total of 41

You appear to suffer from mild attention and concentration difficulties.

har nok ikke no ADD nei :P

Gjest Gjest
Skrevet

Tok testen og fikk 99 poeng og råd om å kontakte en psykolog øyeblikkelig. Det kan jeg si med en gang at det gidder jeg ikke. Sliter heller med meg selv slik som jeg er, framfor å gå igjennom en endeløs diagnostiseringsrunde med påfølgende neddoping og medisinering, og derpåfølgende stigmatisering for all fremtid. Så det så!

add medesinen er ikke neddoping, jeg går selv på ritalin og føler ikke det erneddopinp, jeg synes du ikke skal si noe om medesinen når du ikke har prøvt den. utredningener både teroretisk og praksis, får all del såkan det også være en fordel å vite hva du har, Vi som har add er akurat like som alle andre personer, alle har noe bare dem ikke vet hva.

  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Ninananas
Skrevet

Fikk: 82, og jeg er diagnostisert med ADD!

  • 2 uker senere...
Skrevet

You scored a total of 71

It is highly likely that you are presently suffering from adult attention deficit disorder, according to your responses on this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, it would be advisable and likely beneficial for you to seek further diagnosis from a trained mental health professional immediately.

---------------------------------

ingenting jeg ikke visste fra før egentlig..

Skrevet

Jeg fikk 73 poeng...

Dette er ingen overraskelse for meg. Har vært igjennom nevropsykologisk utredning i forbindelse med en annen diagnose, og skåret så lavt på oppmerksomhet og koordinasjon at det klart regnes som en funksjonshemning.

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...