Gjest Lille kine Skrevet 15. januar 2010 #261 Skrevet 15. januar 2010 jeg fikk 101 poeng, har alltid visst at jeg har ADD, men jeg vil ikke gå på medisiner. Jeg er sta :-D
Lille85 Skrevet 17. januar 2010 #263 Skrevet 17. januar 2010 You scored a total of 72 It is highly likely that you are presently suffering from adult attention deficit disorder, according to your responses on this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, it would be advisable and likely beneficial for you to seek further diagnosis from a trained mental health professional immediately.
Gjest Gjest_sonja_* Skrevet 18. januar 2010 #264 Skrevet 18. januar 2010 JA! SOM JEG VISSTE,HAR HATT ADD SIDEN BARNDOMMEN OG HAR BLITT MEDIINERT MED SSSRI PREPARAT CIPRAMIL I SNART 5 ÅR! NÅ ER DET NOK,SKAL TIL UTREDNING, GIDDER IKKE LEVE UTEN FØLELSER RESTEN AV LIVET!
Gjest Gjest_marte_* Skrevet 18. januar 2010 #266 Skrevet 18. januar 2010 Fikk 87... ble utredet for ADHD for fem år siden... Resultatet var tvetydig, grunnet tidligere rusmisbruk ( mange med ADHD selvmedisinerer seg..) Var faktisk i forrige uke hos fastlege og ba om å få hjelp til å teste ut ritalin:-) Håper det kan hjelpe meg, og faktisk de rundt meg mest kanskje..
Gjest Gjest_pain_* Skrevet 26. februar 2010 #267 Skrevet 26. februar 2010 fikk 106 jeg. men jeg har jo fått diagnosen også.
Gjest ADHD-Man Skrevet 26. februar 2010 #268 Skrevet 26. februar 2010 115 poeng. Jeg har hatt ADHD hele livet. Tok det bare for gøy selv om jeg viste det
Gjest sue84 Skrevet 27. februar 2010 #269 Skrevet 27. februar 2010 fikk 111 poeng men så har jeg ADD og da
Miss Puddel Skrevet 27. februar 2010 #270 Skrevet 27. februar 2010 fikk 96 poeng jeg... uuups... je ghar egentlig aldri tenkt over at jeg kunne ha noe slikt, men jeg er temmelig sikker på at ene sønnen min sliter med det.
Gjest Gjest har ADD Skrevet 21. april 2010 #272 Skrevet 21. april 2010 You scored a total of 49 You appear to suffer from mild attention and concentration difficulties according to your responses to this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, you may want to look into seeking further consultation with a trained mental health professional if you are experiencing any difficulties in daily functioning due to these difficulties or if you'd like a more in-depth answer. Ble sjekket opp, ned og i mente for ADHD som barn og kom ut som "mer intelligent enn gjennomsnittet" og "langt fremme for min alder", så tipper jeg stoler litt mer på det Likevel føler jeg meg av og til litt "ADHD", så hvem vet? Jeg begynner ærlig talt å bli litt lei av at folk ikke skjønner at kognitiv funksjon og ADD/ADHD ikke har noe direkte sammenheng. Mennesker med ADD har som regel en over gjennomsnittlig IQ. Jeg f.eks har en IQ på 115 som er bedre enn 84% av befolkningen. Og jeg kjenner en kar som har en IQ på over 130 som har ADHD. Albert Einstein hadde mest sannsynlig ADD, pluss en haug med andre mennesker med talent. IQ og dysleksi har ingen sammenheng, IQ og dyskalkuli har ingen sammenheng, IQ og ADD har en sammenheng(at de har høyere enn gjennomsnittet), IQ og ADHD har ingen sammenheng. Skjønner lærevansker og lav intelligens er IKKE DET SAMME!!!!! Faktisk så kan man har IQ på 160 og ADHD som lammer en fullstendig i skolearbeid.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #273 Skrevet 21. april 2010 Sånne uttalelser blir jeg kvalm av! "Er over gjennomsnittet itelligent og derfor har jeg ikke ADD/ ADHD" Hvordan tror du det får oss med ADHD seg til å føle oss, og hva gjør det med vårt omdømme? Mindre intelligente? Da kan jeg fortelle deg at de fleste med ADD/ADHD er OVER gjennomsnittet intelligente. Dette er et handicap, ikke psykisk utviklingshemming!! faktis så er psykisk utviklingshemming et handicap i dagens samfunn
Gjest Martine Skrevet 22. april 2010 #274 Skrevet 22. april 2010 You scored a total of 84 Hmm.... Har aldri tenkt over at eg kanskje har ADD, men nå innser eg at eg vertfall har tendenser........ Det hadde jo forklart en god del.
thirteen Skrevet 22. april 2010 #276 Skrevet 22. april 2010 54 poeng... Tror ikke akkurat jeg har ADD da, mange fremfor meg på den listen
Sarah_83 Skrevet 22. april 2010 #277 Skrevet 22. april 2010 You scored a total of 35 You appear to suffer from mild attention and concentration difficulties according to your responses to this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, you may want to look into seeking further consultation with a trained mental health professional if you are experiencing any difficulties in daily functioning due to these difficulties or if you'd like a more in-depth answer.
Gjest erik Skrevet 26. april 2010 #278 Skrevet 26. april 2010 161 poeng - vet at jeg har problemer men har desverre selvmedisinert meg med ulovlig grønt i 17 år :-( har stått på trappen til legekontoret en stund men ikke turt og gå inn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #280 Skrevet 28. april 2010 78 Men føler meg rimelig frisk og velfungerende allikevel..... 86 her.. men det kom egentlig ikke noe sjokk, siden jeg har mistenkt i mange år jeg kan ha adhd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå