mysan Skrevet 15. oktober 2008 #183 Skrevet 15. oktober 2008 You scored a total of 26 You appear to experiencing some type of attention and concentration problems which are often common amongst the general population, but border on the possibility of being more severe. It is unclear as to whether you suffer these problems severely enough to need to seek further diagnosis and treatment of them. You should not take your responses to this self-report questionnaire as a diagnosis or recommendation for treatment of any sort. Consult with a trained mental health professional if you are experiencing difficulties in your daily functioning that you are worried about.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #184 Skrevet 16. oktober 2008 Har søvnproblemer, tror det teller litt på disse spørsmålene. Fikk 19
Gjest StoreSky Skrevet 17. oktober 2008 #185 Skrevet 17. oktober 2008 88... og kan ha vært litt snill på et av spørsmålene. Hm..
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 5. november 2008 #186 Skrevet 5. november 2008 You scored a total of 102 It is highly likely that you are presently suffering from adult attention deficit disorder, according to your responses on this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, it would be advisable and likely beneficial for you to seek further diagnosis from a trained mental health professional immediately. Forklarer hvorfor jeg ikke lærte å lese som liten.. tar meg en tur til legen i morgen
verpesjuk Skrevet 17. november 2008 #187 Skrevet 17. november 2008 Fikk 98..Har tatt flere tester på nett i dag og i går, og alle sier det samme. har begynt å granske meg selv, og har funnet ut at utrolig mye stemmer overens. Har veldig dårlige sosiale antenner, spesielt på jobb, sier feil ting, skjønner ikke vitser og ironi. Har hele livet blitt 'utstøtt' fra skole og jobb. Er nok fordi folk blir usikre på meg, og siden jeg ikke klarer å snakke, virker jeg overlegen og snerpete. Sluttet nettopp i en jobb, fordi jeg følte meg veldig alene, men jobbet som en helt, var utrolig dyktig. Begynte i et helt nytt miljø, med supre mennesker. Gikk knall i begynnelsen, men føler nå at jeg har blitt innesluttet, selv om folka er så hyggelige. Men finner ikke på noe å snakke om. kan sitte og planlegge i en evighet før jeg plutselig kommer på noe. Har fryktelig dårlig konsentrasjon, med mindre jeg er interessert, noe jeg har hatt problemer med helt siden barneskolen, måtte ha spesialundervisning i matte. denget hodet mitt og besvimte. veldig urolig, sitter ikke rolig, må gjerne ha på tv, sitte på nett og tygge på noe på èn gang, så jeg ikke kjeder meg. Har utrolig kort lunte. Ja, kunne skrevet mer. Skal ta meg en tur til legen i morgen, stoler ikke på nettet. Ble langt innlegg dette
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #188 Skrevet 21. november 2008 Oi da, jeg fikk 86 poeng. Har aldri trodd jeg har hatt adhd, men har alltid hatt tusen baller i lufta og er stadig på farten. Slo meg at jeg kunne ha det når venninna mi som er veldig lik meg i måten å gjøre ting på fortalte at hun har adhd/add. Sprøtt!!
Gjest Gjest_Mia Skrevet 25. november 2008 #189 Skrevet 25. november 2008 Fikk 105 Fikk diagnosen i sommer, har gått på Ritalin i ca en mnd nå. Husker jeg tok denne testen for et år siden også, mens jeg var under utredning, men husker ikke hva jeg fikk den gang, men det var vel nok noenlunde det samme. Når det gjelder intelligens har jeg en IQ på 115, så det er som andre har nevnt før, ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom ADHD (ADD) og lav intelligens. Skulle ønske jeg hadde tatt en test som dette for 20 år siden ... jeg er nå 34!
Gjest Ninamor Skrevet 28. november 2008 #190 Skrevet 28. november 2008 12 - ikke store problemet her altså
Ethereal Skrevet 29. november 2008 #191 Skrevet 29. november 2008 52 poeng her. Hvis jeg har mild ADD så blir jeg ikke så overrasket, for å si det sånn.
Gjest Gjest_inga_* Skrevet 27. desember 2008 #192 Skrevet 27. desember 2008 hvilken test snakker dere om?
Gjest MB-- Skrevet 28. februar 2009 #197 Skrevet 28. februar 2009 You scored a total of 85. Jeg har ADD og går på ritalin da..
Gjest Mooonis Skrevet 2. mars 2009 #198 Skrevet 2. mars 2009 fikk nok 98 ja så det stemmer nok ganske så greit
Gjest *A* Skrevet 2. mars 2009 #199 Skrevet 2. mars 2009 ADHD eller ADD har overhodet ingen sammenheng med intelligens, det kan ha endel å si for skoleferdigheter, men trenger ikke. Eksempelvis ligger barnet mitt foran de andre i klassen faglig selvom han har ADHD og er rimelig sterkt "angrepet" eller hva jeg skal kalle det. Mange med ADHD har tillegsvansker som dysleksi ol. Det påvirker selvfølgelig resultatene på skolen. Altså kan man fint ha ADHD og IQ på 170. Visste du ikke at ADHD står for: Alle Dumme Har Det.....?
Gjest humhum Skrevet 2. mars 2009 #200 Skrevet 2. mars 2009 You scored a total of 95 It is highly likely that you are presently suffering from adult attention deficit disorder, according to your responses on this self-report questionnaire. You should not take this as a diagnosis of any sort, or a recommendation for treatment. However, it would be advisable and likely beneficial for you to seek further diagnosis from a trained mental health professional immediately. Om dette er en seriøs test så forklarer det ganske mye...var mange spørsmål jeg ble overraska over, for jeg følte det var direkte til meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå