Huldriél Skrevet 6. desember 2007 #101 Skrevet 6. desember 2007 27 poeng her, om jeg forstod alle spørsmålene riktig. Sliter en del med konsentrasjon og dagdrømming, samt er veldig energisk til tider. Ellers tror jeg nok ikke at jeg er i nærheten av ADHD. Veldig greit å ta en sånn test da, for å få en liten innsikt.
lolita90 Skrevet 10. desember 2007 #102 Skrevet 10. desember 2007 jeg fikk 87 poeng... men fikk vite lenge før jeg tok denna testen at jeg har ADD
hjertesukka Skrevet 9. januar 2008 #104 Skrevet 9. januar 2008 Fikk 13poeng. Da kan jeg også trygt dagdrømme og avbryte folk, la være å gjøre kjedelige oppgaver etc. Siden vi har det i familien, var det greitt å konstatere at jeg heller mangler litt maur i baken. Litt for avslappa, kanskje......
Gjest Pertin Skrevet 10. januar 2008 #105 Skrevet 10. januar 2008 Jeg fikk 99 poeng :/ Men så har jeg ADD og da.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 13. januar 2008 #107 Skrevet 13. januar 2008 Jeg fikk 76 .. Jeg er 17 år, og har ikke peiling på hva jeg skal gjøre! karakterene mine på skolen er dårlig, å jeg kan ikke konsentrere meg. hva skal eg gjøre?? :S tar det lang tid å få diagnosen ?? eller er jeg sent ute?
Gjest vivma Skrevet 17. januar 2008 #109 Skrevet 17. januar 2008 Huummm jeg fikk 81...burde vel oppsøke noen. Er eksamen om ikke alt for lenge å jeg klarer ikke å sette meg ned å lese...alt for mange tanker.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 27. januar 2008 #113 Skrevet 27. januar 2008 Fikk 91 poeng og vet jeg mest sannsynlig har ADD Driver å utreder guttungen
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #114 Skrevet 27. januar 2008 Fikk 97% Ble testet for dette da jeg gikk i barneskole, og jeg har ADD, men det ble ikke tatt alvorlig. Spesielt siden jeg er jente og det utarter seg anderledes hos jenter. Har aldri gått på medisiner, men nå begynner ting å bli MYE verre. Blir faktisk nesten ufør i hodet. Men jeg har begynt på eye-q (helsekost) som har fått mye god omtale, spesielt med tanke på barn med konsentrasjon og hukommelses problemer. Har snakket med voksne som bruker det og det virker vist veldig bra. Det tar ca. fem uker før man begynner å se resultater. Jeg må innrømme at jeg er litt redd for å begynne med tabletter, mest fordi jeg er veldig(!) kreativ. Jeg er redd for at kreativiteten min skal forsvinne slik at jeg ikke lenger klarer å lage musikk, noe som er en av mine store lidenskaper. Hadde musikken min vært noe jeg lagde ut fra teori, eller noe jeg presset ut så ville det ikke ha vært noe problem, men siden det er noe som kommer uten at jeg helt skjønner hvor det kommer fra, er jeg så redd for at det skal forvinne med tabletter. Disse sterke følelsene (veldig glad, veldig trist osv.) man gjerne også har er noe av det som gir melodiene mine ekte. Men akkurat nå ønsker jeg faktisk å begynne på noe (medisiner hvis ikke eye-q hjelper) som kan hjelpe meg, ønsker å klare å fokusere mere på livet fremover.
Mari82 Skrevet 28. januar 2008 #115 Skrevet 28. januar 2008 Fikk 112 Men tror ikke jeg har ADD, skylder heller på en kreativ hjerne som holder på med mange ting om gangen Og med en kreativ hjerne er det alltid tusen prosjekter på gang, som igjen fører til at man ikke klarer å fullføre de fleste. Eneste problemet er å klare å sette seg ned og lese , noe som er litt dumt siden jeg har begynt på skole igjen
Gjest Ruben Skrevet 28. januar 2008 #116 Skrevet 28. januar 2008 oi jeg fikk 106=S Skal bli testa for ADD den 14 februar da
Gjest Ingrid Louise Skrevet 4. februar 2008 #117 Skrevet 4. februar 2008 HER Å virkelig? Det er ikke sånn. Jeg fikk diagnosen på en time, jeg. Han spurte om barndommen min osv.. Men nå var det en spesialist, da. Og det er veldig mangen feildiagnoseringer rundt om kring. Og ikke er så synlige, heller.
Småsmurf Skrevet 9. februar 2008 #119 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk 79. Men så mener halvparten av de jeg kjenner at jeg har ADHD da..
Gjest imli Skrevet 9. februar 2008 #120 Skrevet 9. februar 2008 35. Men tror det kommer mer av at jeg har slitt med litt depresjon/ustabilt humør, samt vanlig utålmodighet Tviler på at jeg har ADHD, er nok andre ting som er feilen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå