Gå til innhold

Har du ADD?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

Tok testen og fikk 99 poeng og råd om å kontakte en psykolog øyeblikkelig. Det kan jeg si med en gang at det gidder jeg ikke. Sliter heller med meg selv slik som jeg er, framfor å gå igjennom en endeløs diagnostiseringsrunde med påfølgende neddoping og medisinering, og derpåfølgende stigmatisering for all fremtid. Så det så!

Hvilken test..hvor finner jeg den? Mvh. jenny :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken test..hvor finner jeg den? Mvh. jenny :D

Du trykker på linken "HER" i innlegget mitt som du har sitert til i innlegget rett over her. Eller på førsteinnlegget.

  • Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Tok denne nå..og jeg fikk 99.. skal på utredning på Torsdag, og dette hjalp ikke på situasjonen :)

Skrevet

Fikk 96

Tok denne og : http://www.oneaddplace.com/adhd-test.php

Fikk dette resultatet:

Your ADD Type Results

Your results indicate that it is likely you have ADD

Your results indicate that it is unlikely you have Inattentive ADD

Your results indicate that it is likely you have Over-focused ADD

Your results indicate that it is likely you have Temporal Lobe ADD

Your results indicate that it is likely you have Limbic ADD

Your results indicate that it is likely you have Ring of Fire ADD

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

jeg fikk 69 poeng.. jeg er diagnostisert med add... så vet dere det. :lete:

Skrevet

Oida. Fikk 67 % jeg :s Har jeg ADD jeg da eller?

Skrevet
Oida. Fikk 67 % jeg :s Har jeg ADD jeg da eller?

Det er absolutt ikke sikkert! men hvis du går på skole , f.eks sliter litt med å gjøre lekser osv.. ta en snakk med skole rådgiveren.. hun/han kan henvise deg til bup for en liten test hvis det trengs... Det skal nok litt mer til enn en nett test får å gi deg den diagnosen men jeg kjenner jo ikke deg så kan ikek vite det:)

Skrevet (endret)

You scored a total of 68.

70 & up Adult ADHD

50 - 69 Moderate ADHD

35 - 49 Mild ADHD

25 - 34 Borderline ADHD

0 - 24 No ADHD likely

Dette på første test :)

Dr. Amen suggests: "More than 20 items with a score of three or more indicates a strong tendency toward ADD. Your total number of items with a score above three is 42.

Based on this calculation, you HAVE a strong tendency toward ADD.

Your results indicate that it is likely you have ADD

Your results indicate that it is unlikely you have Inattentive ADD

Your results indicate that it is likely you have Over-focused ADD

Your results indicate that it is likely you have Temporal Lobe ADD

Your results indicate that it is likely you have Limbic ADD

Your results indicate that it is likely you have Ring of Fire ADD

Passer jo bra, iom at jeg har ADHD ;) (jeg mener selv jeg har ADHD uten hyperaktivitet, altså ADD, men utrederne mener visst noe annet, selv om ingen i familien ser på meg som hyperaktiv...)

Hoveddiagnosen min er Asperger syndrom, med ADHD som tillegsdiagnose.. Syns ofte slike tester stemmer forbausende godt overens faktisk!

Endret av Lille Milli
Skrevet

Har visst mild borderline eller ADHD.

FEIL! Jeg har ME.

Møkkatest.

Skrevet
Har visst mild borderline eller ADHD.

FEIL! Jeg har ME.

Møkkatest.

Jeg mente borderline ADHD.

Skrevet
Det er absolutt ikke sikkert! men hvis du går på skole , f.eks sliter litt med å gjøre lekser osv.. ta en snakk med skole rådgiveren.. hun/han kan henvise deg til bup for en liten test hvis det trengs... Det skal nok litt mer til enn en nett test får å gi deg den diagnosen men jeg kjenner jo ikke deg så kan ikek vite det:)

Nej, men jeg har faktisk hatt mistanke om det i mange år. Bare aldri vært noen fan av "diagnoser". Men det hadde jo vært fint å få bevist for gammle mattelæreren min, som strøk meg, at det ikke bare er jeg som er lat :)

Gjest Gjest_jente 16_*
Skrevet

jeg er i jente som har ADD, og fikk vite det i fabruar i år :sukk: har hatt det hele livet, men legene har ikke sett hva det kunne ha vært. jeg vet ikke hvor mange diagnoser jeg har hatt i læpet av livet men nå er jeg letta over at dem har funnet den riktige for meg :overrasket:

  • Liker 1
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

I to år har jeg stått i kø på DPS...og still waiting...

Jeg tror jeg holder på å bli sprø..og testen gav 110, og

"trained mental health professional immediately"

Må jo le av Ironien, og jeg trenger ingen test til å finne ut at jeg er kaos på innsiden.

Skulle bare ønske det ble stille snart, for jeg er sliten... :natti:

Skrevet

Sikker på at du står i kø. og at du ikke har fallt ut av systemet? Du skal motta et brev på hvor lang tid de har på seg, vanligvis har de frist på 6 mnd. Dersom de ikke overholder fristen, så har du rett til å bestille time et annet sted (f.eks privat) uten å betale noe mer der enn du ville betalt på DPS..

Jeg ville ringt og forhørt meg, dersom du har stått i kø i to år...

  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk 96 poeng faktisk! :tristbla:

Har hørt av nesten alle at jeg må ha noe ADHD-liknende tilstand. Alle fra sjefer til kollegaer. Men aldri oppsøkt lege for å sjekke. Hmm..

Skrevet (endret)

Uff, ser hvor ekstremt lett det er å feildiagnosere noen med ADHD/ADD (altså gi noen en ADHD-diagnose når det egentlig er noe annet som er problemet). Jeg fikk 71 poeng, men har sosial angst, ikke et snev av ADHD.

Endret av Cho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...