Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke et eneste symptom mellom EL og positiv test i hvertfall.

Ingen grunn til bekymring. Keflex regnes som trygt for gravide. Men produsenten ønsker å sikre seg på alle mulige måter for ikke å få noen klager, så når et legemiddel er trygt pleier de å skrive omtrent akkurat det som står i pakningsvedlegget til Keflex. Har slått det opp i en produsentuavhengig kilde også. (Jobber med medisiner og denslags, skjønner du...)

Og 4 tabletter daglig er en helt normal dose, ikke noen dobbel kurdet der...

Høyrest heilt supert ut at du ikkje hadde eit einaste symptom mellom EL og positiv test. :tommel: Det er sånt som får meg til å ikkje gi opp håpet om at eg kan vera gravid likevel!

Bra at Keflex er trygt for gravide. Men det vart berre ein dag eg brukte den antibiotikaen. I går kveld fekk eg ein mulig allergisk reaksjon, rett etter å ha tatt 2 tablettar. Følte at halsen tetta seg til, og det var ekkelt å svelga. Det varte i ca 2 timar. Var på legevakten i dag, og legen anbefalte at eg ikkje tok meir Keflex. Eg fekk ein ny antibiotika mot urinveisinfeksjonen, som heiter Furadantin. Og så fekk eg nokre tablettar not myggstikkinfeksjonen, som heiter Prednisolon. Veit du om desse er sikre å ta, dersom eg er gravid? Veldig greit å få svar frå deg, som har litt peiling på slikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mirabella!

Jeg synes ikke du skal være redd for å spørre lege/legevakten om det er trygt å ta de preparatene de skriver ut til deg, i tilfelle du er gravid. De er nok vant til slike spørsmål :) Bedre å være føre var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella!

Jeg synes ikke du skal være redd for å spørre lege/legevakten om det er trygt å ta de preparatene de skriver ut til deg, i tilfelle du er gravid. De er nok vant til slike spørsmål :) Bedre å være føre var!

Ja, du har nok rett i det! Men det følest så rart å seia at eg kanskje er gravid. Eg gravid liksom! :overrasket: Går det an då? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjenner til den følelsen "jeg, gravid?! Hva?!" Kan liksom ikke helt forestille meg det ;)

Når har du ikm egentlig? :forvirra: Jeg er glemsk ... er det ikke nå snart ?

Huff, skeptisk til legemidler, tror ikke jeg bør bruke kremen min hvis jeg er gravid... men må få høre med legen/apoteket eller noe for å vite det sikkert, kjipt om jeg må slutte... men så klart veier det opp for det om vi får baby! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjenner til den følelsen "jeg, gravid?! Hva?!" Kan liksom ikke helt forestille meg det ;)

Når har du ikm egentlig? :forvirra: Jeg er glemsk ... er det ikke nå snart ?

Huff, skeptisk til legemidler, tror ikke jeg bør bruke kremen min hvis jeg er gravid... men må få høre med legen/apoteket eller noe for å vite det sikkert, kjipt om jeg må slutte... men så klart veier det opp for det om vi får baby! :-D

Eg har IKM ca 6. august, så eg må nok vera tålmodig ei vekes tid enda. ;) Kan liksom ikkje tru at eg kan vera gravid, men eg håpar såklart veldig på at eg er det! Vanskelig å kjenna etter nokon symptom, no når eg går på antibiotikakur + tablettar mot infeksjonen i armen. For då kan det like godt vera bivirkningar av tablettane eg kjenner... I går hadde eg ein litt rar følelse nederst i magen, uten at det treng å bety noko som helst. Tidlegare i dag følte eg meg litt småkvalm, men det kan iallfall vera pga antibiotikaen! Det står nemlig i pakningsvedlegget at tablettane skal takast i forbindelse med måltid, for å minska risikoen for kvalme. Så eg trur det er lite vits i å leita etter graviditetssymptom, no når eg går på antibiotika. Når er det du har IKM forresten?

Kva slags krem er det du brukar for tida? Kan vera lurt å lesa i Felleskatalogen på nettet. Der finn du ut om kremen du brukar, er anbefalt for gravide eller ikkje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har IKM ca 6. august, så eg må nok vera tålmodig ei vekes tid enda. ;) Kan liksom ikkje tru at eg kan vera gravid, men eg håpar såklart veldig på at eg er det! Vanskelig å kjenna etter nokon symptom, no når eg går på antibiotikakur + tablettar mot infeksjonen i armen. For då kan det like godt vera bivirkningar av tablettane eg kjenner... I går hadde eg ein litt rar følelse nederst i magen, uten at det treng å bety noko som helst. Tidlegare i dag følte eg meg litt småkvalm, men det kan iallfall vera pga antibiotikaen! Det står nemlig i pakningsvedlegget at tablettane skal takast i forbindelse med måltid, for å minska risikoen for kvalme. Så eg trur det er lite vits i å leita etter graviditetssymptom, no når eg går på antibiotika. Når er det du har IKM forresten?

Kva slags krem er det du brukar for tida? Kan vera lurt å lesa i Felleskatalogen på nettet. Der finn du ut om kremen du brukar, er anbefalt for gravide eller ikkje!

Én uke er ikke all verdens tid, men skjønner veldig godt at du er utålmodig!!! ;)

Symptomer er noe herk, for man kan aldri vite om man innbiller seg noe eller om det faktisk er symptomer, pluss at enkelte symptomer kan være graviditetssymptomer, men trenger ikke være det. Forvirrende greier! :sur:

Har vel IKM idag, imorgen eller tirsdag jeg. Jeg aner egentlig ikke, jeg slutta på pilla i mai og fikk TR da, og så måtte jeg vente i nesten to måneder på neste TR, så jeg vet ikke om syklusen min er stabil enda :sjenert:

Jeg bruker en krem som heter Differin, mot kviser. Har lest både pakningsvedlegget og felleskatalogen.no men ble ikke så mye klokere, for det er ikke forsket nok på det, men det er påvist skader på foster i dyreforsøk. Så jeg ringte et døgnåpent vaktapotek, og de sa jeg burde slutte, så da har jeg gjort det. Håper det ikke er farlig om jeg er blitt gravid ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria
Bra at Keflex er trygt for gravide. Men det vart berre ein dag eg brukte den antibiotikaen. I går kveld fekk eg ein mulig allergisk reaksjon, rett etter å ha tatt 2 tablettar. Følte at halsen tetta seg til, og det var ekkelt å svelga. Det varte i ca 2 timar. Var på legevakten i dag, og legen anbefalte at eg ikkje tok meir Keflex. Eg fekk ein ny antibiotika mot urinveisinfeksjonen, som heiter Furadantin. Og så fekk eg nokre tablettar not myggstikkinfeksjonen, som heiter Prednisolon. Veit du om desse er sikre å ta, dersom eg er gravid? Veldig greit å få svar frå deg, som har litt peiling på slikt. ;)

Så kjedelig å bli allegisk mot antibiotikaen da. Prednisolon er ganske trygt, kan gi litt hemming av veksten til fosteret, men ikke så mye. Furadantin er man litt mer tilbakeholden med å bruke ved graviditet fordi en vet mindre om hvilke skader den evt kan medføre. Men på den annen side... Det er ikke bra å ha urinveisifeksjon når man er gravid heller... Og du er jo knapt nok på vei nå, sannsynligvis er det vel ingen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én uke er ikke all verdens tid, men skjønner veldig godt at du er utålmodig!!! ;)

Symptomer er noe herk, for man kan aldri vite om man innbiller seg noe eller om det faktisk er symptomer, pluss at enkelte symptomer kan være graviditetssymptomer, men trenger ikke være det. Forvirrende greier! :sur:

Har vel IKM idag, imorgen eller tirsdag jeg. Jeg aner egentlig ikke, jeg slutta på pilla i mai og fikk TR da, og så måtte jeg vente i nesten to måneder på neste TR, så jeg vet ikke om syklusen min er stabil enda :sjenert:

Jeg bruker en krem som heter Differin, mot kviser. Har lest både pakningsvedlegget og felleskatalogen.no men ble ikke så mye klokere, for det er ikke forsket nok på det, men det er påvist skader på foster i dyreforsøk. Så jeg ringte et døgnåpent vaktapotek, og de sa jeg burde slutte, så da har jeg gjort det. Håper det ikke er farlig om jeg er blitt gravid ...

Eg trur ikkje eg giddar å prøva å leita etter symptom fram mot IKM denne gangen, for sjansen er så stor for at det er antibiotikaen som gir meg dei symptoma eg måtte kjenna. Eg var som sagt litt småkvalm i går, og kjente tendensar til det i dag og. Men legen min sa at ein blir kvalm av den nye antibiotikaen eg har fått. Derfor var det viktig å ta tablettane i forbindelse med måltid, for å hindra/redusera kvalmen. Så all kvalmen eg evt. kjenner den neste veka, kjem eg absolutt ikkje til å tru at er noko graviditetssymptom!

Så spennande at IKM er rett rundt hjørnet, Knøttet. ;) Du må lova å halda meg oppdatert!

Sikkert lurt av deg å kutta ut kremen, når den ikkje er anbefalt for gravide. Eg vil tru at det er verre å bruka tablettar som ikkje er anbefalt for gravide, enn ein krem som ein kun smører utanpå huden. Så det går nok heilt sikkert bra, sjølv om du skulle vera gravid. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å bli allegisk mot antibiotikaen da. Prednisolon er ganske trygt, kan gi litt hemming av veksten til fosteret, men ikke så mye. Furadantin er man litt mer tilbakeholden med å bruke ved graviditet fordi en vet mindre om hvilke skader den evt kan medføre. Men på den annen side... Det er ikke bra å ha urinveisifeksjon når man er gravid heller... Og du er jo knapt nok på vei nå, sannsynligvis er det vel ingen fare.

Hmmm...eg fekk inntrykk av at det var omvendt. Leste nemlig på pakningsvedlegget + i felleskatalogen på nettet, og eg fekk inntrykk av at det var Prednisolon som var den litt "skumle". Etter det eg kunne lesa, såg Furadantin egentlig ok ut å bruka for gravide. Men kva veit eg...

Eg var hos fastlegen min igjen i dag, for ho skulle sjå om infeksjonen i armen min var bra igjen. Og ho likte veldig dårleg at legen på legevakten hadde gitt meg Prednisolon mot infeksjonen i armen. Det kunne visst få alvorlige konsekvensar, om ein tok det over lengre tid. Trur ho sa noko om ødelegging av binyrene, og at ein kunne få rundt, opphovna ansikt. :overrasket: Høyrtest litt rart ut, men eg varet iallfall litt skremt. Heldigvis skal eg ikkje ta meir av dei tablettane no! Men eg likte heller ikkje det du seier om at Furadantin ikkje er anbefalt for gravide. Eg har fortsatt ganske lenge igjen av kuren. Og kva då, viss eg er gravid no? :sur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er litt rart at en krem du smører på ansiktet skal ha noe å si om man er gravid eller prøver å bli det :sjenert: Men uansett så har jeg sluttet, og begynner ikke på igjen med det første, tar jo ingen sjanser :)

Oi, alvorlige konsekvenser? Skumle greier! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er litt rart at en krem du smører på ansiktet skal ha noe å si om man er gravid eller prøver å bli det :sjenert: Men uansett så har jeg sluttet, og begynner ikke på igjen med det første, tar jo ingen sjanser :)

Oi, alvorlige konsekvenser? Skumle greier! :overrasket:

Du kan nok ta det heilt med ro, angåande den kremen du har brukt. ;)

Verre med mine tablettar då! Alvorlige konsekvensar høyrdest skikkelig skummel ut, ja. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten god morgen hilsen, kjipt med bettenelse i armen, får håpe det går fort over!

God morgon til deg og, Annabella. :vinke:

Betennelsen i armen ser heldigvis ut til å vera over no! Det eg er mest bekymra for no, er om tablettane eg tek for urinveisinfeksjonen kan vera skadelige, dersom eg er gravid. Eg vil jo ikkje skada eit evt lite knøtt i magen min. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan nok ta det heilt med ro, angåande den kremen du har brukt. ;)

Verre med mine tablettar då! Alvorlige konsekvensar høyrdest skikkelig skummel ut, ja. :overrasket:

Håper virkelig det, jeg er jo ikke gravid nå- så skulle ikke tro den har så lang virkning liksom :)

Hm, har du gjort noe ang. de tablettene, eller? Sluttet du på de? Sorry, jeg er litt av et rotehue av og til :ler:

Bra betennelsen i armen er over! :-D

Hm, står det noe om at tablettene for urinveisinfeksjon er skadelig for gravide? Hvis ikke, ring lege eller apotek!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det, jeg er jo ikke gravid nå- så skulle ikke tro den har så lang virkning liksom :)

Hm, har du gjort noe ang. de tablettene, eller? Sluttet du på de? Sorry, jeg er litt av et rotehue av og til :ler:

Bra betennelsen i armen er over! :-D

Hm, står det noe om at tablettene for urinveisinfeksjon er skadelig for gravide? Hvis ikke, ring lege eller apotek!!

Eg vil tru du har heilt rett i det du seier her! Svært lite sannsynleg at ein krem du har smurt på deg tidlegare, skal få konsekvensar no når mensen har kome, og du er inne i ein ny prøveperiode!

Eg har ikkje gjort noko angåande tablettane eg har fått mot urinveisinfeksjonen, nei. På pakningsvedlegget står det ingenting om at dei ikkje er anbefalt for gravide. Det var Neria som skreiv det her inne i dagboka mi, og ho har jo litt peiling på slikt. Veit ikkje heilt kva eg skal gjera. Kan jo ikkje berre slutta å ta tablettane, når eg er midt i ein antibiotikakur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil tru du har heilt rett i det du seier her! Svært lite sannsynleg at ein krem du har smurt på deg tidlegare, skal få konsekvensar no når mensen har kome, og du er inne i ein ny prøveperiode!

Eg har ikkje gjort noko angåande tablettane eg har fått mot urinveisinfeksjonen, nei. På pakningsvedlegget står det ingenting om at dei ikkje er anbefalt for gravide. Det var Neria som skreiv det her inne i dagboka mi, og ho har jo litt peiling på slikt. Veit ikkje heilt kva eg skal gjera. Kan jo ikkje berre slutta å ta tablettane, når eg er midt i ein antibiotikakur.

Hmmm, vanskelig situasjon ... Du bør ikke bare slutte, nei... men ring lege eller apotek du, så får du vite! Men det er vel lettest å ringe apoteket, leger er ofte litt vanskelige å få tak i ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, vanskelig situasjon ... Du bør ikke bare slutte, nei... men ring lege eller apotek du, så får du vite! Men det er vel lettest å ringe apoteket, leger er ofte litt vanskelige å få tak i ...

Eg vurderer å venta til måndag! Då har eg IKM, og tek ein graviditetstest dersom mensen ikkje har kome. Er det dumt å venta så lenge, trur du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vurderer å venta til måndag! Då har eg IKM, og tek ein graviditetstest dersom mensen ikkje har kome. Er det dumt å venta så lenge, trur du?

Umulig å si ... men siden det ikke står noe i pakningsvedlegget så er det jo rart om det er skadelig ... Jeg spurte angående et liniment jeg bruker som er et antibiotika, og det var ufarlig. Tabletter mot uvi er vel også antibiotika? Nå er ikke jeg noen lege/apoteker men ...

Ååå, så lyst på baby! Så på babyklær på nett i går :rødme:

Jeg skal ha morsomme mammaklær når jeg har stor mage,og morsomme bodyer på babyen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si ... men siden det ikke står noe i pakningsvedlegget så er det jo rart om det er skadelig ... Jeg spurte angående et liniment jeg bruker som er et antibiotika, og det var ufarlig. Tabletter mot uvi er vel også antibiotika? Nå er ikke jeg noen lege/apoteker men ...

Ååå, så lyst på baby! Så på babyklær på nett i går :rødme:

Jeg skal ha morsomme mammaklær når jeg har stor mage,og morsomme bodyer på babyen! :ler:

Eg føler meg egentlig ikkje gravid, så det er vel derfor eg tenker at eg kan venta med å sjekka det ut. Dessuten tvilar eg på at det kan vera nokon spesiell fare ved å ta tablettane, når det ikkje står noko i pakningsvedlegget, om at det ikkje er anbefalt for gravide. Eg trudde at tablettane eg har fått mot urinveisinfeksjonen er antibiotika, men eg synst eg hugsar fastlegen min nevnte noko om at det ikkje var det. Så egentlig er eg litt usikker på akkurat det.

Å, så lyst eg og har på baby. :hoppe: Kvar gang eg går forbi butikkar med babyklede eller andre ting, blir eg heilt hyper! Får så lyst til å kjøpa masse fint til min framtidige baby. ;) Men eg tvingar meg sjølv til å gå forbi slike butikkar. Eg har lova meg sjølv å ikkje kjøpa nokon babyting før den dagen eg er gravid, og aller helst ikkje før eg er over veke 12 - slik at eg er mest mulig sikker på at det går bra. Men det spørs om eg ikkje spring rett avgårde til nærmaste babybutikk, den dagen eg får positiv graviditetstest. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du kan slappe av både når det gjeld antibiotikaen din og Prednisolonen...

Gravide som får uvi får jo også antibiotika, om dei er i veke 6,16 eller 26...

Prednisolon er det mange som går på i månedsvis, men gjerne med små opphold mellom kvar kur uten at dei nødvendigvis får nokre plager.

Men dette varierer jo også frå person til person!

Og eg skjønner ikkje kvifor du ikkje berre nevnte for dei legane du har vore i kontakt med at du prøver å bli gravid og har ikm om so og so lenge, om ikkje du kan sei det til ein lege, kem kan du då ta det opp med?

Då hadde du i alle fall sluppe all denne tvilen.

Høyrest bra ut at du veit om mange som går på Prednisolon lenge, uten å få nokon plager! Då kan det jo tyda på at fastlegen overdramatiserte det heile litt. ;)

Når det gjeld tablettane eg har fått mot urinveisinfeksjonen, enten det er antibiotika eller ikkje, så vil eg tru det går bra. Ellers ville det vel ha stått ein advarsel i pakningsvedlegget, om at gravide ikkje bør bruka det?

Når det gjeld det å nevna til legane at eg er prøvar, så kunne eg jo såklart ha gjort det. Men det føltest så unødvendig, når eg virkelig ikkje føler meg gravid. Først gjekk eg til lege pga ein mulig allergisk reaksjon av den første antibiotikaen eg fekk, så eg måtte få ein ny type tablettar. Og då følte eg liksom ikkje for å laga enda meir problem for legane, ved å masa om at eg ikkje ville ha noko som kunne skada fosteret, dersom eg mot all sansynlighet skulle vera gravid. Kanskje dumt av meg, men det var sånn eg tenkte. Følte liksom at eg hadde lagd nok oppstyr allerede. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...