Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Endeleg er tida inne til å starta mi eiga prøverdagbok. :hoppe: Det har eg venta på i mange år, for eg er overklar for å bli mamma! Eg kan ikkje tenka meg noko meir fantastisk enn å få ein liten spire i magen min, som veks og blir til eit perfekt lite menneske. :hjerte:

Kjæresten min har lova meg at me skal starta prøvinga i juli! Det er jammen på tide, synst eg. ;) Me har vore sammen i 4 1/2 år no, så eg er virkelig glad for at kjæresten min endeleg føler seg klar for barn han og! Eg er 30 år og kjæresten min er 33, så eg synst det er på tide at me blir foreldre no. Eg ønskjer meg faktisk 4-6 barn, så då har eg ikkje all verdens tid på meg heller! Men det spørs om eg får kjæresten min med på så mange barn... Me får iallfall ta ein om gangen, så får me sjå etterkvart kor mange barn me endar opp med til slutt. :Hehe:

Me har ikkje starta prøvinga heilt enda, men eg planlegger å ta ein eggløysingstest snart. Tenkte eg skulle finna ut om eg har eggløysing, for sånt er jo greit å vita før me startar prøvinga! Kjæresten min jobbar i Nordsjøen, og er vekke når eg har eggløysing neste gang. Men eg reknar med at eg har ei ny eggløysing i slutten av den neste friperioden til kjæresten min, så då blir det prøving. :-D Dette her blir spennande! Eg gledar meg sånn til å koma i gang med babylaginga, at eg nesten ikkje kan venta med å få starta. ;)

Klem frå meg. :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg,

Jaggu på tide du lagde deg en slik dagbok nå, ja ;) Kommer dere til å sette i gang prøvingen før dere blir gift likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koseleg at du besøker prøvedagboka mi, darkness. :)

Ja, no synst eg jammen det var på tide at eg fekk meg ei prøvedagbok! Eg har jo vore klar for dette i årevis, veit du. ;)

Det blir nok prøving før bryllup likevel, ser det ut til! Bryllupet blir utsett litt, men ikkje for lenge håpar eg.

Gledar meg så utrulig mykje til å starta prøvinga. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt prøving gjør godt for kropp og sjel ;)

Ja, det skal vera sikkert og visst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Tjoho for prøving!

Endelig er du også her, det blir spennende å følge med :)

:hoppe:

Ja, endelig er eg og her! Jammen på tide, om eg skal få seia det sjølv. ;)

Kjekt at du tittar innom dagboka mi, Gopia. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig Mirabella! ønsker deg lykke til da, får håpe det klaffer fort fort så du slipper å vente noe lenger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig Mirabella! ønsker deg lykke til da, får håpe det klaffer fort fort så du slipper å vente noe lenger! ;)

Takk for det. :)

Hyggelig at du ser innom prøvedagboka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Koselig med flere prøvere på samme tid!

Lykke til når dere begynner!

Takk takk!

Skal bli spennande å sjå kven av oss som først blir gravide. ;) Satsar på at det klaffar fort for oss begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Så kjekt at du også skal begynne å prøve.

Kanskje du er heldig, at det lykkes med en gang :) .

Jeg har en lignende situvasjon selv, med mannen min.

Han er 3 uker på/2 uker fri, avogtil mindre, avogtil mer.

Akkurat nå er han borte på jobb :tristbla:

Savner ham.

Ja, det blir spennende denne måneden.

Håper sånn :sjenert:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Så kjekt at du også skal begynne å prøve.

Kanskje du er heldig, at det lykkes med en gang :) .

Jeg har en lignende situvasjon selv, med mannen min.

Han er 3 uker på/2 uker fri, avogtil mindre, avogtil mer.

Akkurat nå er han borte på jobb :tristbla:

Savner ham.

Ja, det blir spennende denne måneden.

Håper sånn :sjenert:

Klem :klem:

Velkommen til dagboka mi, mayas. :)

Det blir jammen spennande med prøving! Gledar meg kjempemasse. :hoppe:

Litt kjedelig med menn som ikkje har ein vanleg 9-4 jobb. Kan jo risikera at mange prøveperiodar blir spolerte, pga at mannen er vekke. :( Men me får sjå positivt på det, og håpa at me er heldige, og blir gravide fort! Lykke til med prøvinga denne månaden. :klem: Snart er eg i gang og!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgon tek eg turen til apoteket, og hamstrar eggløysingstestar. ;)

Treng fleire testar, sidan syklusen min kan variera med ein del dagar frå månad til månad. Syklusen min varer alt frå 25 til 34 dagar. Og sidan eg heller aldri kjenner noko når eg har eggløysing, så får eg berre testa alle dagane som kan vera aktuelle! Det betyr at eg kan begynna testinga om mindre enn ei veke.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore på apoteket og kjøpt EL-testar. :hoppe:

Kan jo bli litt dyrt i lengda, viss eg må ta slike testar i mange månader. Derfor lurer eg på kor det går an å få kjøpt slike billigtestar. På nettet, eller?

Eg er så spent på om testane slår ut, og viser at eg har eggløysing! Innerst inne er eg livredd for at eg ikkje har eggløysing i det heile tatt, sidan eg aldri har nokon EL-symptom. :forvirret: Men eg satsar på at alt er i orden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor lang tid før me startar prøvinga, bør eg ta folat? (Er det ikkje det det heiter?). Kor får eg kjøpt det?

Er det andre ting som er viktig å hugsa på, før me startar prøvinga? Eg er litt grønn på området, for å vera heilt ærlig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folat får du kjøpt på apoteket. Det strides litt om hvor lenge på forhånd du bør ta det, men siden dere har bestemt dere nå, så ville jeg begynt med en gang. Noen sier 3mnd før, og andre sier når man begynner å prøve.

Billige tester får du kjøpt på http://www.billige-tester.no/ f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, darkness. :klem:

Kanskje eg burde springa til apoteket, og kjøpa meg litt folat også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Så gøy med flere prøvere som starter nå :juhu:

Vi er også i gang :danser:

Jeg var innom apoteket i dag og skulle kjøpe folat . Hun jeg snakket med der anbefalte noe som heter *Gravid*-Kosttilskudd med vitaminer og mineraler. Det er tabletter for oss som planlegger graviditet eller de som er i første trimester :)

Tablettene inneholder folsyre, kalsium, jern og andre vitaminer og mineraler for er viktig for oss prøvere. Så anbefalte hun også noen Omega-3tabletter med antioksidanter.

Du kan jo dra innom apoteket og høre hva de anbefaler.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til prøvedagboka mi, Susiepia. :klem:

Kjekt at me er fleire her inne som startar prøvinga samtidig! Spennande å følgja kvarandre i tida fram mot ein graviditet. :)

Høyrest lurt ut og ta ein tur innom apoteket, og høyra kva dei anbefaler! Eg har jo ikkje peiling på slikt, så då er det greit å få gode råd av andre som har litt meir greie på det. ;)

Ha ein fin kveld!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...