Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

I morgon er det testing, dersom mensen ikkje dukkar opp veldig snart. :hoppe: Sjølv om eg er nesten 100% sikker på at testen er negativ, så er det jo litt spennande likevel. ;)

Eg og kjæresten min er inne hos foreldra hans for øyeblikket. Reiste inn hit i går kveld. No skin sola, så då er eg storfornøyd. :sol:

Ha ein fin dag, alle saman! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

07.07.2007 er nok dessverre ikkje min lykkedag. Testen var nemlig så negativ som det er mulig å få ein graviditetstest. :grine: Ein tydeleg vannrett strek, og ikkje ein gang antydning til ein bitteliten loddrett strek, som kunne ha gitt eit perfekt, blått kryss.

Ikkje at eg hadde trudd at eg var gravid, men eg er skuffa likevel. Eg og kjæresten min hadde jo sex kun ein dag denne pp, og det var nok også litt tidleg i forhold til EL. Og så har eg heller ikkje hatt nokon graviditetssymptom. Så eg hadde absolutt ikkje forventa ein positiv test. Men det er rart kor skuffa eg klarte å bli, sjølv om resultatet var som forventa.

No er det berre til å venta på den dumme mensen, slik at me kan koma i gang med neste prøveperiode! Eg er allerede 15 dpo. (Eller iallfall 15 dagar sidan eg fekk positiv EL-test. Håpar jo eg har eggløysing, sjølv om eg ikkje hadde nokon EL-symptom). Denne pp skal jammen eg og kjæresten min :humpe: som kaninar. :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Innom å gjør meg kjent med nye fjes. Håper dere lykkes på neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Innom å gjør meg kjent med nye fjes. Håper dere lykkes på neste PP.

Takk for det, og velkommen til prøvedagboka mi. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom mensen, så no er det iallfall ingen som helst tvil om at denne prøveperioden er over. :( Eg visste jo at mensen var på veg, sidan eg testa negativt på lørdag, så sånn sett var eg jo forberedt. Eg kan vel egentlig ikkje vera så skuffa heller, sidan dette egentlig ikkje var nokon ordentlig prøveperiode! Det var ikkje for ingenting at eg kalte denne prøveperioden for pp0.;)

Mensen kom på 16 dpo, og det er heldigvis innanfor normalen. Kjekt å vita at eg ikkje har verken for kort eller for lang lutealfase! EL-testen var positiv på dag 14 i syklusen, og det er vel også ganske gjennomsnittleg.

No gledar eg meg over at me er i gang med vår aller første ordentlige prøveperiode. :tommel: Dette blir spennande! Eg og kjæresten min skal gjera ein ordentleg innsats denne prøveperioden, så satsar me på full klaff. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Prevent folat ser fine ut ja, iallfall for meg som hatar store tablettar. ;)

Neida, eg veit at det ikkje er alle som kjenner symptom, sjølv om dei er gravide. Men eg forventar vel egentlig å i det minste ha ein slags fornemmelse av at noko er annleis. Hadde du absolutt ingen symptom før i veke 8-9, Gopia? Er nesten sånn at eg trur du ikkje kan ha kjent godt nok etter. :ler:

Joda, kjente etter hele tiden, kunne nesten ikke tro at det bodde en liten en inni magen min :ler:

Som sagt, så var det første symptomet søvn. Kunne sove døgnet rundt og var fortsatt like trøtt.

Var på innvendig UL i uke 7, uten å føle meg gravid. Først i uke 8-9 ble magen hardere og mer "gravid-oppblåst". Men ei vennine av meg merket at hun var gravid med en gang, så det er vel forskjellig fra person til person.

Deilig å starte prøvingen på ordentlig vil jeg tro. Høres jo ut som syklusen din er ganske stabil om du hadde EL på dag 14, så nå er det bare å kjøre på :tommel:

Heier på dere! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å vite at ein faktisk kan vera gravid, uten å ha eit einaste symptom før mensen uteblir! Det betyr at eg i denne prøveperioden ikkje treng å gi opp håpet om at eg er gravid, sjølv om eg ikkje har nokon symptom. Det er nok slik du seier ja, at enkelte ikkje har eit einaste symptom før mesen uteblir - mens andre kan nok merka at dei er gravide heilt frå egget festar seg rett etter eggløysinga!

Ja, det følest herlig å kunne starta prøvinga på ordentlig. :) Tida framover blir heilt klart ei kjempespennande tid!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så spennende lesing!

har vært innom boka di flere ganger, men må vel legge igjen spor!! l

masse lykke til i denne PP :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så spennende lesing!

har vært innom boka di flere ganger, men må vel legge igjen spor!! l

masse lykke til i denne PP :babysmokk:

Så koseleg at du legg igjen spor i dagboka mi, Annabella. :klem:

Tusen takk for lykkeønsningar! Eg og kjæresten min skal iallfall gjera ein ordentlig innsats denne prøveperioden, så får me berre kryssa fingrane for at innsatsen vår gir resultat. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følest veldig rart å vera i gang med den aller første ordentlige prøveperioden! Eg har jo drøymt om dette i så mange år allerede, uten å få oppfylt ønsket mitt - så eg kan nesten ikkje tru at eg og kjæresten min har blitt prøvarar på ordentlig no. :) Men det er jammen på tide, for eg er jo 30 år! Håpar virkelig at eg blir gravid fort, så eg slepp enda meir venting og lengting etter å bli mamma! No bør helst ting skje fort! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt et eneste symptom på at jeg var gravid de to gangene jeg har vært det. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg sikkert gått lenge uten å merke det. Ble riktignok veldig trøtt, men det kan man jo bli av andre årsaker.

Men til gjengjeld kom magen veldig tidlig, uke 11 var det frem med gravidbuksene. Magen poppet fort ut, for så å stagnere en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår veldig godt hvordan du tenker mirabella! skulle ønske jeg kunne spole ett år frem, så jeg kunne begynne å prøve med en gang, og jeg kan tenke meg at jeg kommer virkelig til å være utalmodig! og du som har ventet så lenge på dette!

Satser på at dette er en av de kg episodene hvor det kommer spire i pp 1 :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt et eneste symptom på at jeg var gravid de to gangene jeg har vært det. Hadde det ikke vært for at mensen uteble, hadde jeg sikkert gått lenge uten å merke det. Ble riktignok veldig trøtt, men det kan man jo bli av andre årsaker.

Men til gjengjeld kom magen veldig tidlig, uke 11 var det frem med gravidbuksene. Magen poppet fort ut, for så å stagnere en god stund.

Det er visst fleire enn eg trudde, som har vore gravide uten å ha eit einaste graviditetssymptom, før mensen uteblir! Veldig greit å vita for meg som er uerfaren, og trur at alt håp er ute, dersom eg ikkje har nokon symptom dei aller første vekene etter EL. ;)

Eg gledar meg sånn til å bli gravid, at eg kan nesten ikkje venta. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår veldig godt hvordan du tenker mirabella! skulle ønske jeg kunne spole ett år frem, så jeg kunne begynne å prøve med en gang, og jeg kan tenke meg at jeg kommer virkelig til å være utalmodig! og du som har ventet så lenge på dette!

Satser på at dette er en av de kg episodene hvor det kommer spire i pp 1 :enig:

Ja, det kan ikkje akkurat hjelpa på babylysten din, å lesa i andre sine prøvedagbøker. ;) Har ein mistanke om at du blir prøvar litt før du har tenkt. :Hehe:

Eg har venta utrulig lenge på å få starta prøvinga, så lykkast eg ikkje fort, trur eg rett og slett at eg kjem til å bli ganske deppa. Allerede då eg var 8-9 år, visste eg at eg ville ha mange ungar - og det ønket har ikkje forandra seg! Eg var lykkelig då eg fekk ei lita søster to dagar før 10-års dagen min, for det var mitt høgaste ønske! (Sjølv om eg allerede hadde 3 yngre søsken frå før). Det er heller ingen tilfeldighet at eg er utdanna førskulelærar! Så ønsket mitt om barn er enormt stort ja - og eg har følt meg klar for å bli mamma i mange år allerede!

Er eg like heldig som mora og søstera mi når det gjeld å bli gravid, så er det stort håp om at dette er ein av dei KG-episodane kor det kjem ein spire allerede i pp1. ;) Me får berre kryssa fingrane, og håpa på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for støtten. :)

Jeg klarte ikke å holde meg borte alikevel, jeg er bare så spent for denne perioden fordi mannen min er hjemme i hele perioden, noe han ikke har vært de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, takk for støtten. :)

Jeg klarte ikke å holde meg borte alikevel, jeg er bare så spent for denne perioden fordi mannen min er hjemme i hele perioden, noe han ikke har vært de siste månedene.

Så spennande, mayas. :hoppe:

Då har både eg og du ein mann som er heime heile denne prøveperioden, så dette lovar jo bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Er eg like heldig som mora og søstera mi når det gjeld å bli gravid, så er det stort håp om at dette er ein av dei KG-episodane kor det kjem ein spire allerede i pp1. ;) Me får berre kryssa fingrane, og håpa på det beste!

Både mora og søstera mi brukte lang tid på å bli gravide (og nå meg også).

Så om sånt går i arv, så er det jo ikke umulig at det blir å gå like fort for deg. :)

Endret av Kardemomme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mora og søstera mi brukte lang tid på å bli gravide (og nå meg også).

Så om sånt går i arv, så er det jo ikke umulig at det blir å gå like fort for deg. :)

Ja, eg håpar jo på at slikt går i arv, for då ligg eg godt an. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...