Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Stemmer det ikkje også at ein EL-test slår ut på den tida kroppen gjer seg klar til EL, men at ein faktisk ikkje nødvendigvis har EL??

Eg har forstått det sånn at sjølv om ein har både symptom og anna og EL-testane blir positive so betyr det ikkje at ein har faktisk EL, og at kun blodprøvar kan fastsette 100% sikkert om ein virkelig har EL.

Har i alle fall fått det forklart sånn inne på prøveforumet...

Det visste jeg faktisk ikke. Hm. Jaja, om det er tilfelle så får man vel ikke hjelp før etter et år med prøving uansett, så det er ikke vits å bekymre seg for noe man ikke får gjort noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Mirabella... Ikke ta det så tungt. Som jeg skrev før, jeg har aldri hatt et eneste EL symptom eller sett noe EL-slim og jeg er faktisk gravid nå, etter bare 2 PP. Skal en bekymre seg for alt mulig når en prøver så får en jo ikke gjordt annet :klem:

Er det sant? Har du aldri verken hatt EL-symptom eller EL-slim, og så vart du gravid så fort likevel? Ein fantastisk nyhet. :) Då er det jo håp for meg likevel. :juhu:

Ein god klem til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg faktisk ikke. Hm. Jaja, om det er tilfelle så får man vel ikke hjelp før etter et år med prøving uansett, så det er ikke vits å bekymre seg for noe man ikke får gjort noe med.

Eg visste heller ikkje det. Dumt at ein positiv EL-test ikkje er noko bevis på at ein faktisk har eggløysing, slik eg trudde.

Viss det går 1/2 år uten at eg blir gravid, så går eg til lege. Då kjem eg til å seia at me har prøvd i 1 år, for då VIL eg bli undersøkt uansett! Føler ikkje at eg har tid til å kasta vekk eit heilt år på prøving, før me får undersøkt om alt er som det skal vera. Eg er tross alt over 30, og ønskjer meg mange barn!

Dessuten har både mora og søstera mi blitt gravide på første forsøk kvar gang dei har prøvd å bli gravide. Så om eg treng meir enn 1/2 år, trur eg sjansen er stor for at det er noko som ikkje stemmer enten med meg eller kjæresten min.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje akkurat du treng å begynne å bekymre deg enno. Som mange har skrevet rundt om på prøverforumet er det mange som ikkje har symptom på noke som helst. Eg seier ikkje at du ikkje har hatt EL, berre nevner korleis det kan vere.

Klokt sagt, ein må jo nesten tru det beste, so får heller tida vise!

Sjølv vom ein har El-slim betyr ikkje det heller nødvendigvis at ein har ein faktisk El, so ein veit liksom aldri har eg forstått ;) (Berre rett på meg om eg tar feil no!!!)

Eg ante det ikkje i det heile tatt, men fekk det forklart sånn her inne og då skjønner eg ikkje at so mange folk gidd å kjøpe tester, men det er selvfølgelig ein personleg sak!!

Ein får beskjed av dei aller fleste legar ja, at ein må prøve eit år før ein kan forvente noke spes. hjelp.

So ein får sjå positivt på det, sjølv om ein kanskje ikkje treng å ta av ;)

Klart eg bekymrar meg litt, så lyst som eg har på barn! Eg vil jo at alt skal vera som det skal - og at eg blir gravid fort, uten at eg må ha noko form for hjelp til å bli gravid. Då går åra fort kan eg lova deg, viss eg ikkje kan bli gravid på naturleg måte! Såklart er det dumt å bekymra seg for noko som kanskje ikkje er noko å bekymra seg for i det heile tatt! Men så er eg jo ein ekte pessimist...det har eg dessverre vore heile livet. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også en liten pessimist, skjønt mer REALIST. Tror ikke på tingenes tilstand før jeg ser det liksom ;)

Men, kjære deg - hvis du skal gå rundt som en forknytt, bekymret og pessimistisk "konemor" under hele prøvetiden, hvordan tror du det kommer til å bli?! Du blir UTSLITT jente!!

Ta å pust rolig inn og ut nå, og ikke "heng" deg så mye opp i testene. Når du får neste mensen, regn da så fram ca 14 dager - rundt den tiden vil du få neste el. På den ca 12. eller 13. dagen, ta en el-test og sjekk. Ja, også er det jo kjekt at mannen din er hjemme på den tiden ;)

Prøvetiden SKAL jo tross alt være både spennende, gi deg (og din kjære) litt sånn euforisk og skrekkblanda fryd ikke bare "sut og elende". Jeg skal ikke hive noe salt i såret, men mer realisme, ved at dere KANSKJE må prøve flere ganger.

Hvis ikke noe skjer iløpet av 6 mndr som du sier, kan det jo være en idè å få systemet sjekket opp, men prøøøøøv å ikke henge deg så mye opp i at det "er noe feil".

Jeg ønsker deg og din kjære MASSE lykke til i prøvingen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Hva med å fryse ned sperm som du kan bruke de periodene kjæresten din er borte? Høres kanskje ut som en sprø idé men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel også en liten pessimist, skjønt mer REALIST. Tror ikke på tingenes tilstand før jeg ser det liksom ;)

Men, kjære deg - hvis du skal gå rundt som en forknytt, bekymret og pessimistisk "konemor" under hele prøvetiden, hvordan tror du det kommer til å bli?! Du blir UTSLITT jente!!

Ta å pust rolig inn og ut nå, og ikke "heng" deg så mye opp i testene. Når du får neste mensen, regn da så fram ca 14 dager - rundt den tiden vil du få neste el. På den ca 12. eller 13. dagen, ta en el-test og sjekk. Ja, også er det jo kjekt at mannen din er hjemme på den tiden ;)

Prøvetiden SKAL jo tross alt være både spennende, gi deg (og din kjære) litt sånn euforisk og skrekkblanda fryd ikke bare "sut og elende". Jeg skal ikke hive noe salt i såret, men mer realisme, ved at dere KANSKJE må prøve flere ganger.

Hvis ikke noe skjer iløpet av 6 mndr som du sier, kan det jo være en idè å få systemet sjekket opp, men prøøøøøv å ikke henge deg så mye opp i at det "er noe feil".

Jeg ønsker deg og din kjære MASSE lykke til i prøvingen :klem:

Mange kloke ord her, Scorpina! Heldigvis er det ikkje fullt så ille som du trur. ;) Det stemmer at eg har ein tendens til å alltid leita etter negative ting, i staden for å fokusera på det som er positivt. Det innrømmer eg! Likevel er det ikkje slik at eg går rundt og stressar og bekymrar meg heile tida. Mesteparten av tida er eg spent på om eg snart blir gravid, og gledar meg til den dagen me lykkast!

Takk for lykkeønskningar. :) Ein klem til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om de ikkje får det til i løpet av 6mnd skal du lyge for å kunne snike deg forbi alle andre som faktisk har prøvd i 1år?! Etterssom du har ein kjæreste som jobbar offshore er dessverre sjansen stor for at det kan ta tid om han er på jobb i dei fruktbare periodane

Men med dei genene du har ligg du jo i utgangspunktet godt an skulle ein tru ;)

Eg er pessimist eg også, eller meir ein realist sånn som Scorpina. Forskjellen på meg og deg er vel at eg sjeldnare tar gledene på forskudd sånn som du gjer :sjenert:

Håper jo i utgangspunktet at alle prøvarar slepp unna med kort prøvetid sjølv om det dessverre ikkje alltid er sånn for alle.

Men eg er fortsatt spent på om kjæresten din virkelig er klar for barn eller ikkje, han virker ikke alltid moden nok... :roll:

Jaja, du veit no kva eg syns om alt sammen egentleg...

Ja, eg har ingen som helst problem med å snika meg forbi andre som har prøvd lenger enn oss, viss eg ikkje har blitt gravid innan 6 mnd - så mange år som eg har ønska meg barn! Hadde eg vore 20, kunne eg fint ha venta i eit år - men eg er 30, og då blir det litt annleis. Dessuten er jo ein annan mulighet enn å lyga om prøvetid, å bli undersøkt på ein privatklinikk! Bergen medisinske senter, for eksempel. Det må vel gå heilt fint, vil eg tru.

Når tar eg gledene på forskudd, meinar du? Viss du trur at eg har tatt gledene på forskudd når det gjeld bryllup, så tar du feil. Eg klarte aldri å tru på det, og dermed klarte eg heller ikkje å gleda meg over at kjæresten min sa at me skulle gifta oss i juli. Og det er eg glad for at eg ikkje gjorde, sidan han ombestemte seg! Når det gjeld prøving, så tar eg gledene litt på forskudd. Me har jo allerede hatt sex uten prevensjon, slik at det er sjanse for at eg kan bli gravid denne prøveperioden. Og eg har ingen grunn til å tru at kjæresten min plutselig skal dra fram kondomet igjen.

Kjæresten min bør no vel vera ganske klar for barn, når me har sett i gang med prøving og greier! Og om eg skulle bli gravid før han er 100% klar, så har han jo 9 månader på seg til å bli det. ;) Så akkurat det ser eg ikkje på som noko problem. Kjæresten min hadde nemlig aldri gått med på prøving, om han ikkje hadde vore nesten heilt klar.

Ja, eg veit kva du synst om forholdet vårt, så den diskusjonen tek me ikkje ein gang til. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fryse ned sperm som du kan bruke de periodene kjæresten din er borte? Høres kanskje ut som en sprø idé men.

Ja, den ideen var til og med litt for sprø for meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore på apoteket og kjøpt folat, så no er det berre til å hiva innpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alderen din, så tror jeg ikke du skal behøve å lyve, Mirabella. Oppsøk heller en privatklinikk og en som tar deg på alvor, hvis du ønsker å få sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alderen din, så tror jeg ikke du skal behøve å lyve, Mirabella. Oppsøk heller en privatklinikk og en som tar deg på alvor, hvis du ønsker å få sjekket.

Ja det kjem eg nok til å gjera, om eg ikkje blir gravid innan nokre månader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har det snart gått 3 veker sidan første dag av forrige mens. Kor tidleg er det egentlig mulig å kjenna dei første graviditetssymptoma? Er litt spent eg, sjølv om eg tvilar sterkt på at eg kan vera gravid!

Eg synst forresten dei der folattablettane er altfor store, for eg sliter litt med å svelga ned tablettar. :( Får jammen meg håpa at eg blir gravid fort, slik at eg slepp å svelgja ned to store skumle tablettar kvar einaste dag, i ein halv evighet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hvor tidlig man merker det, har høst at det er veldig ymse, men de fleste merker ikke noe før IKM! men de folattablettene du tar, hva heter de? mine heter prevent og har folat , jern og c vitamin.. de er litt mindre enn en paracet og man trenger ikke ta mer enn en om dagen ;) kanksje prøve de istede? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv det glasset som er brunt med hvitt lokk. Det står folsyre på det. Tabelettenee er supersmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg vet ikke hvor tidlig man merker det, har høst at det er veldig ymse, men de fleste merker ikke noe før IKM! men de folattablettene du tar, hva heter de? mine heter prevent og har folat , jern og c vitamin.. de er litt mindre enn en paracet og man trenger ikke ta mer enn en om dagen ;) kanksje prøve de istede? :sol:

Ok, så då kan eg vel egentlig ikkje forventa nokon graviditetssymptom før om meir enn ei veke.;) Greit å vita!

Dei folattablettane eg tar, heiter rett og slett "GRAVID. Kosttilskudd med vitaminer og mineraler". Og under står det "For deg som planlegger graviditet eller er i første trimester". Og det inneheld folsyre, som kan redusera risikoen for ryggmargsbrokk. Anbefalt dagsdose er 2 tablettar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv det glasset som er brunt med hvitt lokk. Det står folsyre på det. Tabelettenee er supersmål.

Supersmå tablettar høyrest absolutt ut som noko for meg.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det forresten noko å seia korleis eg tar folattablettane - om eg skal ta dei til måltid, på tom mage, ta begge tablettane samtidig eller ikkje? Det står ingenting om dette på pakken, så eg reknar med at det ikkje har noko å bety når eller korleis eg tek tablettane, så lenge eg får dei i meg i løpet av dagen. Men tenkte eg kunne spørja her inne likevel, for sikkerhets skyld...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Spiller ingen trille om det er på tom eller full mage, begge på en gang eller hver for seg. Men det er greit å ta dem på sånn ca samme tid hver dag, så får du jevnest mulig nivå i kroppen. (og med sånn ca mener jeg at morgenen sikkert kan variere fra 6 til 12 og at kvelden sikkert varer fra 18-24 ;) )

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...