Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

:danse::danse: Hurra for graviditet!!! :danse::danse:

Så koselig at det var akkurat deg det klaffet for denne gangen!

:) Ja, det er heilt utrulig!!!

Den mensen har bare å holde seg unna!!! :nei:

Ja, ikkje sant! Mensen kan berre våga seg å koma, no når eg endelig har blitt gravid.

å jøssenavn!! gratulerer! heldiggris!! :hoppe: blir så glad for alle som blir gravide!!

Takk for det! Herlig å vera gravid - håpar det varer heilt til november!

Får satse på at tempen din bare lurer deg. Hadde gu ikke vært litt syk?

Nei, denne spiren får klamre seg fast. :Nikke: Du har jammen måttet slite lenge nok for den.

Tenk om du blir mamma på bursdagen din, det hadde vært noe det :rødme:

Jo, eg har vore ganske forkjølt dei siste dagane, og ikkje følt meg heilt i form. Lørdagens temp trur eg nok var for høg, fordi eg ikkje var frisk - og søndagens temp var også høg og fin. Derfor fekk eg hakeslepp i dag, då tempen min stupte kraftig. :( Eg er jo fortsatt forkjølt. Tempen har det jammen med å stiga i morgon igjen, ellers er nok løpet kjørt.

Ja, eg synst virkelig at eg har måtta slita lenge nok for denne spiren, så den har med å klamra seg godt fast!!!

Hadde eg blitt mamma på bursdagen min, så er det iallfall ingen tvil om at eg hadde fått verdens beste bursdagspresang!

ÅÅÅÅHHH!!!! Fantastiske nyheter!!! Virkelig!!!! Da slipper jeg å ha "dårlig samvittighet" for at jeg ble gravid før deg....tihi :)

Jeg tror min termin er 1. eller 2. november.

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!! Dette fortjener du virkelig!! Krysser alt jeg har for at spiren din holder seg på plass! (Og for min også... :) )

stor :klem:

Ja, ikkje sant! :) Det er virkelig fantastisk å vera gravid, så no kryssar eg også alt for spirane våre! Spennande at me har termin omtrent samtidig. ;) Håpar det blir graviditetsdagbøker på oss begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Mirabella!!! :hoppe: :juhu: :danse:

Gratulerer så utrolig mye, dette fortjente du virkelig!!!

Trodde knapt mine egne øyne nå jeg, for jeg syntes jeg leste på IKM-Mars-tråden at du hadde fått mensen...

Krysser fingrene for at den lille spiren har det supert! :-D

Ps: terminen min er på bursdagen min, så morsomt at din foreløpige terminen din er så nærme bursdagen din! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønne ikkje dei der IKM trådane eg, så eg seie no berre lykke til! Håpar dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Mirabella! :roser:

Tusen takk! :)

Wow, så fantastisk! Gratulerer og lykke til! :-D

Takk for det! :)

Åh, Mirabella!!! :hoppe: :juhu: :danse:

Gratulerer så utrolig mye, dette fortjente du virkelig!!!

Trodde knapt mine egne øyne nå jeg, for jeg syntes jeg leste på IKM-Mars-tråden at du hadde fått mensen...

Krysser fingrene for at den lille spiren har det supert! :-D

Ps: terminen min er på bursdagen min, så morsomt at din foreløpige terminen din er så nærme bursdagen din! :-D

Tusen takk! Ja, det er heilt fantastisk. :danse:

Eg har ikkje oppdatert IKM-marstråden enda, så du har nok sett feil. ;)

Artig at du har termin på bursdagen din, og eg nesten har det på min! :-D

Eg skjønne ikkje dei der IKM trådane eg, så eg seie no berre lykke til! Håpar dette går bra :)

Takk for det! Kven er du forresten, hemmelige gjest? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å følge deg framover, Mirabella. Håper du får et problemfritt svangerskap.

Har du ringt kjæresten din enda, hvordan reagerte han?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenninga var stor då eg skulle tempa i dag! Var så redd for at tempen fortsatt var like lav i dag som i går, og at mensen var på vei. Derfor vart eg ufattelig glad då tempen var veldig høg og fin i dag! No er det iallfall ingen som helst tvil lenger: Eg er fortsatt gravid!!! :juhu:

Eg er så utrulig glad og takknemlig. Tenk at eg skulle få oppleva å bli gravid heilt uten hjelp, etter at gynekologen min omtrent hadde klart å ta frå meg alt håp! Ingen tvil om at eg skal bytta gynekolog iallfall. Ein gynekolog som bryter meg ned, og gir meg diverse diagnosar uten å vita sikkert om eg har det, er ikkje noko å samla på. Ting var tydeligvis ikkje så ille med meg, som ho ville ha det til - for då hadde eg aldri klart å blitt gravid uten hjelp, allerede i vår 5. aktive prøveperiode!

Det har fortsatt ikkje gått heilt opp for meg at eg faktisk er gravid! At eg endelig har fått oppfylt min aller største draum i livet. :hjerter_rundt: Det er så stort og fantastisk, at det nok vil gå ei stund før eg heilt skjønnar det. Eg har ingen symptom enda, så det virkar liksom så fjernt og uvirkelig. Men eg vil tru at dette forandrar seg etterkvart som symptoma kjem, og magen begynnar å veksa. ;)

Planen min var å ikkje fortelja noko til kjæresten min, før han kjem heim frå Nordsjøen i morgon. Då hadde eg tenkt å overraska han med å pakka inn ein positiv graviditetstest, og gi til han. Men så visste han at mensen fortsatt ikkje hadde kome på søndag, for det hadde eg sagt. Så då han spurte meg i går kveld då han ringte, om mensen hadde kome, så klarte eg ikkje la vera å fortelja det. ;) Eg sa først at tempen hadde stupt. Då spurte kjæresten min: "Men mensen har ikkje kome enda altså?" Skjønte jo at han fekk ein mistanke då, så då måtte eg berre seia det! Han vart overraska og glad. :) Avtalte at han skulle ringa tilbake i dag tidleg, når eg hadde tempa og testa - for å få vita om mensen hadde stege igjen, og om eg faktisk var gravid fortsatt. Utrulig å kunne fortelja kjæresten min i dag tidleg, at eg både hadde fått høg temp og positiv test! :) Me snakka litt om når eg hadde termin, og kor rart det var å tenka på at me skulle bli foreldre. Og kjæresten min var veldig fornøyd med at han hadde fått bevist at sædkvaliteten hans var god! ;)

Tenkte eg skulle laga meg ei graviditetsdagbok no. Denne dagboka har blitt ganske lang - og eg synst det er naturlig å starta ei ny dagbok, no når eg er inne i ein ny fase i livet. Då blir det også lettare for andre gravide å "koma inn" i dagboka mi heilt frå starten av, når det ikkje står side opp og side ned om prøvinga mi, før ein kjem til graviditeten. Denne prøvedagbøka mi får heller liggja i dvale ei stund - forhåpentligvis heilt til me skal begynna å prøva på nummer 2! :)

Tusen takk til alle som har vore innom prøvedagboka mi, og fulgt meg i tida som prøvar! Det set eg veldig stor pris på. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge deg framover, Mirabella. Håper du får et problemfritt svangerskap.

Har du ringt kjæresten din enda, hvordan reagerte han?

:klem:

Ja, det er jammen ei spennande tid eg går i møte! :jepp:

PS: Korleis kjæresten min reagerte, kan du lesa om i det forrige innlegget mitt. ;)

Gratulerer! :blomst:

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tid å venne seg til den tanken... Og vil tro det er enda vanskeligere å tro når du har fått så mange negative tilbakemeldinger tidligere...

Som jeg har sagt tidligere, tok tid før jeg fikk noen symptomer.

Kose deg med graviditeten og tankene dine når kjæresten din kommer hjem. Regner med dere har masse å snakke om :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :juhu: :danse: for høy temp!

Ja, sjekket den IKM-tråden og fant ut at jeg må ha lest noe som ikke stod der :sjenert:

Så utrolig herlig at du er gravid!! :klem: Må gi oss link til graviditetsdagboka når du skaffer deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE, MIRABELLA!

Jeg er kjempeglad for din skyld, men litt misunnelig også ... men bare litt! Hvis det er noen som har fortjent dette, så er det deg. :roser: :juhu:

Nå håper jeg bare også at jeg snart kan følge deg i de gravides rekker.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Måtte inn her også for å gratulere deg så utrolig masse! Håpar alt eg kan at dette går bra!

-og seier som Harlekin: håpar eg snart kan følge etter :)

*kryssar fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må stikke innom en gang til for å gratulere, Mirabella76, siden det er enda sikrere i dag enn i går! Dette var stas!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Nå håper jeg inderlig at alt skal gå bra med deg og at du får et flott svangerskap! Skal nok følge med! Du må legge link til ny dagbok i signaturen din når du kommer så langt. Og så håper jeg du ikke glemmer oss gamle "sliterne" her inne heeelt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GRATULERE SÅ MYE MIRABELLA76!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå ble jeg glad!!! Så utrolig bra!!! Tenk siste mnd før pego og helt uten hjelp!!!!

Jeg er så glad på dine vegne :) Krysser alle fingre og tær for at det går bra og spiren klorer seg fast. Og håper jeg kommer etter deg snart :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tid å venne seg til den tanken... Og vil tro det er enda vanskeligere å tro når du har fått så mange negative tilbakemeldinger tidligere...

Som jeg har sagt tidligere, tok tid før jeg fikk noen symptomer.

Kose deg med graviditeten og tankene dine når kjæresten din kommer hjem. Regner med dere har masse å snakke om

Ja, det tar nok tid å venna seg til at eg er gravid! Både det eg eg har fått så lite forhåpningar om at eg skal klara å bli gravid på eiga hand, og det at eg ikkje har nokon symptom enda - gjer det vanskeligare å klara å tru ordentlig på at eg faktisk er gravid! Men tenk, det er eg!!! Heilt fantastisk.

:hoppe: :juhu: :danse: for høy temp!

Ja, sjekket den IKM-tråden og fant ut at jeg må ha lest noe som ikke stod der

Så utrolig herlig at du er gravid!! :klem: Må gi oss link til graviditetsdagboka når du skaffer deg!

Ja, det er heilt supert å endelig vera gravid!!! Linken til graviditetsdagboka mi, ligg i signaturen min.

GRATULERER SÅ MYE, MIRABELLA!

Jeg er kjempeglad for din skyld, men litt misunnelig også ... men bare litt! Hvis det er noen som har fortjent dette, så er det deg. :roser: :juhu:

Nå håper jeg bare også at jeg snart kan følge deg i de gravides rekker.

Stor klem

Tusen takk for det, Harlekin! :klemmer:

Skjønnar godt at du er litt misunnelig! Sånn hadde eg det også, før eg vart gravid. Vart kjempeglad på vegne av andre eg hadde fulgt her inne, som vart gravide - samtidig som eg kjente eit snev av misunnelse. Men eg kryssar alt eg har for at du snart kjem etter!

Gratulerer så mye Mirabella, dette fortjente du. Kjempekjekk lesing

Tusen takk, linky! :klem:

Ja, dette er utrulig kjekt altså!!!

Måtte inn her også for å gratulere deg så utrolig masse! Håpar alt eg kan at dette går bra!

-og seier som Harlekin: håpar eg snart kan følge etter

*kryssar fingre*

Mange takk skal du ha, Frida! :klemmer:

Ja, håpar du snart kjem etter du og!

Må stikke innom en gang til for å gratulere, Mirabella76, siden det er enda sikrere i dag enn i går! Dette var stas!!! :hoppe::hoppe:

Nå håper jeg inderlig at alt skal gå bra med deg og at du får et flott svangerskap! Skal nok følge med! Du må legge link til ny dagbok i signaturen din når du kommer så langt. Og så håper jeg du ikke glemmer oss gamle "sliterne" her inne heeelt..

Takk for det, smilefjes! :klem1:

Eg satsar på eit flott svangerskap, men lite plager! Linken er som sagt klar, i signaturen min. Klart eg ikkje gløymer dåke! Håpar dåke snart blir gravide heile gjengen!!!

:hoppe: Gratulerer så masse!!! Endelig :klem:

Tusen takk, Revenka! :klemmer:

Ja, endelig!!!

Gratulerer :roser:

Mange takk, Trille! :klem:

:hoppe::hoppe:

GRATULERE SÅ MYE MIRABELLA76!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå ble jeg glad!!! Så utrolig bra!!! Tenk siste mnd før pego og helt uten hjelp!!!!

Jeg er så glad på dine vegne Krysser alle fingre og tær for at det går bra og spiren klorer seg fast. Og håper jeg kommer etter deg snart

Tusen takk for det, GlamCat! :klem1:

Virkelig heilt utrulig at det skulle klaffa siste prøvepeiode før pergo! Det hadde eg aldri trudd. Ja, håpar at spiren klamrar seg fast, og at du også kjem fort etter!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...