Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tida for :humpe: nærmar seg sakte, men sikkert. ;) Men først må mensen ta slutt! Det kjedelige er at eg alltid har så langvarig menstruasjon. Først etter 9 dagar er den heilt over. :sur: Det er litt for lenge, synst eg!

Eg er så spent på om me får til å laga ein liten :babysmokk: denne prøveperioden! Det hadde vore så fantastisk om det hadde klaffa. Men me får no sjå kva som skjer. Det blir uansett veldig spennande å koma i gang med vår første ordentlige prøveperiode!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No begynnar det å nærma seg siste mensdag for denne gang, og då kan me endelig starta med :humpe: Eg gledar meg! Det skal bli kjempespennande å starta på vår første skikkelige prøveperiode. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er mensen over for denne gang, og babylaginga kan starta for alvor. :tommel: Mensen varte "berre" i 7-8 dagar denne gangen - i motsetning til 9 dagar, som er det vanlege. Kan ikkje akkurat seia at eg er så veldig lei meg for det. ;)

Eg ønskjer så sterkt å bli gravid, sjølv om dette blir vår aller første ordentlige prøveperiode! Orkar ikkje tenka på kor skuffa eg blir, viss det ikkje klaffar denne gangen. Både eg og kjæresten min har nemlig ferie heile denne prøveperioden, så me får virkelig sjansen til å gjera ein ordentleg innsats! Og då er det jo ekstra surt, viss det ikkje klaffar. Eg får berre kryssa fingrar og tær, og håpa på full klaff denne gangen. :) No er me i gang for fullt! :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke legge så stort press på deg selv, Mirabella. Det kommer nok snart, men det er ikke så vanlig å få klaff på første forsøk vet du. Hvis du tenker så mye på det så blir du bare enda mer skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dagboka mi, Kykkelikokos. :klem: Morsomt nick og avatar du har, forresten. ;)

Eg veit at eg ikkje bør ha for store forhåpningar om å lykkast i første prøveperiode! Men eg blir berre så ivrig. :sjenert: Eg og kjæresten min har ferie, og kan :humpe: når som helst. Og då tenker eg jo at sjansane er store for at det skal klaffa, sjølv om me nettopp har blitt prøvarar! Men eg lovar å ikkje ta heilt av. ;) Eg er fullstendig klar over at det er størst sjanse for at me ikkje kjem til å lykkast så fort. Likevel kan eg ikkje leggja skjul på at eg blir skuffa om det ikkje går rette vegen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir nok litt skuffet i starten om man ikke får det til. Men etter hvert så greier man å få et litt mer avslappet forhold til dette med testingen hvis det ikke går riktig vei med en gang.

Jeg tror forresten du vet hvem jeg er, jeg har skiftet nick. Du spurte Glow om vi kjente hverandre IRL. Jeg vil ikke at kjentfolk skal vite at jeg er gravid, derfor har jeg byttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir nok litt skuffet i starten om man ikke får det til. Men etter hvert så greier man å få et litt mer avslappet forhold til dette med testingen hvis det ikke går riktig vei med en gang.

Jeg tror forresten du vet hvem jeg er, jeg har skiftet nick. Du spurte Glow om vi kjente hverandre IRL. Jeg vil ikke at kjentfolk skal vite at jeg er gravid, derfor har jeg byttet :)

Veit ikkje om eg blir meir avslappa etterkvart, trur faktisk eg blir det motsatte. :sjenert: Grunnen er at eg har ønska meg barn i så veldig mange år allerede, og fortsatt er barnlaus, i ein alder av 30! Og eg har alltid ønska meg stor familie. Derfor fryktar eg at eg kjem til å bli heilt fortvila, om det ikkje klaffar fort. Eit dårlig utgangspunkt, det veit eg - men eg er stygt redd for at det er slik det vil bli. Det er derfor eg håpar så intenst at me skal lykkast fort!

Oi, no skjønnar eg kven du er. ;) For eg hugsar nemleg kven eg spurte om Glow kjente, inne i dagboka hennar! Så utrulig kjekt då, Kykkelikokos. :) Må jo få gratulera deg så masse med graviditeten enda ein gang, no når eg veit kven du er! Håpar du får eit flott svangerskap. :klem: Så spennande med ein marsbaby då. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i den første PP :kose:

Tusen takk for det, Annabella. :klem: I dag hadde me vår første runde med :humpe: i denne prøveperioden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kykkelikokos: Eg ser jo no, at hadde eg lest litt bakover i dagboka mi, så hadde eg skjønt at det var deg! For i alle innlegga du har skrive i dagboka mi med ditt gamle nick, står det jo Kykkelikokos no. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jammen best at eg og kjæresten min lykkast i denne prøveperioden! Kjæresten min har nemlig fått telefon frå sjefen, om at han skal koma på jobb ei veke seinare enn planlagt. Dermed kjem kjæresten min også heim igjen ei veke seinare enn det han egentlig skulle ha gjort (Han jobbar i Nordsjøen).

Eg er jo glad for at me får ei veke lenger med ferie saman! Problemet er berre at det går ut over den neste prøveperioden vår... Sannsynlegvis mistar me heile neste prøveperiode. I beste fall kjem kjæresten min heim dagen før eller den dagen eg har eggløysing. (Om mensen er nokolunde regelmessig). Og verst av alt - månaden etter går garantert vekk! Då kjem kjæresten min til å vera på jobb i heile den fruktbare perioden min. Det betyr at me ikkje får ein ny ordentlig prøveperiode, før i oktober. :(

Det følest så ufattelig lenge til! Derfor håpar eg så intenst, enda meir enn før, at me skal lykkast denne gangen! Eg veit jo at dette er vår første ordentlige prøveperiode, og at det er få som lykkast så fort, men likevel... Det hadde vore så flott om me klarte det! Blir eg ikkje gravid denne månaden, så blir eg mildt sagt veldig skuffa.

Viss nokon har litt babystøv å dryssa over meg, så blir eg veldig glad - for det treng eg virkelig no!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vet akkurat hvordan du tenker. Sambo jobber på båt og er borte 4 uker og hjemme 4 uker. Det vil si at vi mister annenhver prøvemnd, siden jeg har el midt i mnd. Så lykkes vi ikke nå i aug, er det okt eller des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vet akkurat hvordan du tenker. Sambo jobber på båt og er borte 4 uker og hjemme 4 uker. Det vil si at vi mister annenhver prøvemnd, siden jeg har el midt i mnd. Så lykkes vi ikke nå i aug, er det okt eller des.

Ja, det er ikkje berre berre å ha kjæreste/sambuar som er vekke på jobb fleire veker om gangen. Det følest så kjipt å mista to prøveperiodar på rad, no når eg er så gira på å bli gravid!

No gjer me iallfall ein skikkelig innsats denne månaden. ;) Litt :humpe: blir det kvar dag denne veka! Reknar med å ha EL på søndag, så no er det berre å kjøra på for fullt. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Måtte nesten ta turen innom her :)

Første ordentlig prøveperioden for dere også, ser jeg?

Er nok litt som deg, har leeeenge ønsket meg baby, og kommer til å bli ganske skuffet for hver gang det ikke går ... Håper bare det skjer fort! Jeg er ikke utålmodig i det hele tatt, sjø ... :sjenert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du tok turen innom, Knøttet. :)

Ja, eg prøver stadig å overbevisa meg sjølv om det same eg og, nemlig at eg ikkje er utålmodig i det heile tatt! Problemet er berre at eg rett og slett ikkje trur på meg sjølv. :ler:

Det er virkelig spennande å vera i gang med den aller første ordentlige prøveperioden! Eg blir heilt hyper av å tenka på at eg kanskje snart er gravid. :hoppe: Tenk om det eg har drøymt om i så mange år, nemlig å få ein liten spire i magen min, snart går i oppfyllelse? Det er så fantastisk å tenka på. :hjertesmil:

Me får støtta kvarandre, me desperate prøvarar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du tok turen innom, Knøttet. :)

Ja, eg prøver stadig å overbevisa meg sjølv om det same eg og, nemlig at eg ikkje er utålmodig i det heile tatt! Problemet er berre at eg rett og slett ikkje trur på meg sjølv. :ler:

Det er virkelig spennande å vera i gang med den aller første ordentlige prøveperioden! Eg blir heilt hyper av å tenka på at eg kanskje snart er gravid. :hoppe: Tenk om det eg har drøymt om i så mange år, nemlig å få ein liten spire i magen min, snart går i oppfyllelse? Det er så fantastisk å tenka på. :hjertesmil:

Me får støtta kvarandre, me desperate prøvarar. ;)

Ja, veldig spennende!!! :hoppe: Litt utrolig, egentlig ... spennende!! :-D

Jepp, desperate prøver støtter såklart hverandre! ;)

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spennende!!! :hoppe: Litt utrolig, egentlig ... spennende!! :-D

Jepp, desperate prøver støtter såklart hverandre! ;)

God natt! :)

Ja, ikkje sant! :hoppe::hoppe::hoppe:

God natt til deg og, Knøttet. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...