Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Tusen takk for omtanken og forståelsen! Godt eg har dåke. :klem:

Knøttet: Akkurar no føler eg faktisk at eg har god grunn for å stressa - og at eg er for gammal til å få mange barn, slik eg alltid har ønska meg! Men eg veit at du meinar det godt. :klem:

Misforstå meg rett ... som sagt mener jeg det bare godt... Det ordner seg! Skjønner deg veldig godt!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette var dårlige nyheter.... :kose:

Skjønner deg godt jeg altså, jeg som ikke har begynt å prøve en gang for at jeg ikke er klar, blir allikvell skuffa når mensen kommer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

:troest:

Så trist å lese! Skjønner veldig godt at du er skuffa.

Vet akkurat hvordan det føles...man håper og håper, så kommer mensen og ødelegger alt.

Er bare en ting å gjøre, og det er å se frem til oktober selv om det er tungt akkurat nå.

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett ... som sagt mener jeg det bare godt... Det ordner seg! Skjønner deg veldig godt!!! :klem:

Eg veit at du meinar det godt, Knøttet. :) Det var derfor eg ga deg ein klem, og her får du enda ein. :klem: Men sjølv om eg veit at du meinar det godt, så betyr ikkje det at eg må vera enig i det du seier. ;) For eg synst virkelig at eg har grunn til å stressa, når eg er 30 år og ønskjer meg stor familie. Ingen kan få meg til å meina noko anna, same kor hardt dei prøver! Håpar du har rett i at det ordnar seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit at du meinar det godt, Knøttet. :) Det var derfor eg ga deg ein klem, og her får du enda ein. :klem: Men sjølv om eg veit at du meinar det godt, så betyr ikkje det at eg må vera enig i det du seier. ;) For eg synst virkelig at eg har grunn til å stressa, når eg er 30 år og ønskjer meg stor familie. Ingen kan få meg til å meina noko anna, same kor hardt dei prøver! Håpar du har rett i at det ordnar seg. :)

Jepp, jeg forstår. Ikke meningen å prakke meningen min på deg :klem:

Klart jeg har rett, jeg har alltid rett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette var dårlige nyheter.... :kose:

Skjønner deg godt jeg altså, jeg som ikke har begynt å prøve en gang for at jeg ikke er klar, blir allikvell skuffa når mensen kommer :sjenert:

Takk for forståelsen, Annabella. :klem:

Det er jammen hardare å vera prøvar, enn eg hadde trudd på forhånd! Håpar det klaffar fort for deg, når dåke blir prøvarar på ordentleg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Så trist å lese! Skjønner veldig godt at du er skuffa.

Vet akkurat hvordan det føles...man håper og håper, så kommer mensen og ødelegger alt.

Er bare en ting å gjøre, og det er å se frem til oktober selv om det er tungt akkurat nå.

:klem: til deg!

Tusen takk for omtanken, Gopia. :klem:

Hadde aldri trudd eg skulle koma til å hata mensen så intenst, som det eg gjer no. :(

Eg veit at eg det einaste eg kan gjera no, er å sjå fram mot oktober - sjølv om det følest veldig veldig vanskelig å gleda seg til noko som helst for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den:

;););)

At det går an å være blond, altså! :roll:

:klaske:

takker og bukker!

Hm... trodde det var en bukke-smiley her et sted jeg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det og:

:bukke:

(Er du litt forvirra i dag, eller? :fnise: ).

Jeg, forvirra? Det har jeg ikke sett :fnise::sjenert:

Jeg var bombesikker på at den var der, sjø, men jeg fant den ikke! Ille når øynene er i veien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som humøret har steget et mikrohakk her inne.

:ler:

Eit mikrohakk ja, det var jammen eit bra uttrykk. ;)

Det går heldigvis litt bedre med meg i dag. I går kunne eg berre ha drøymt om å vera positiv så mykje som eit mikrosekund. Då måtte eg tvinga meg sjølv til å slutta å grina innimellom, for ellers hadde hovudet mitt sprengt, trur eg! Eg er fortsatt deppa 99% av tida - men det er iallfall ei forbedring frå i går, då eg var deppa 100% av tida!

I dag fekk eg vita at fetteren til kjæresten min, skal bli pappa! Kjæresten min har veldig mykje med fetteren å gjera. Me var i bryllupet hans i desember i fjor. Ho han er gift med, er i starten av 20-åra - og han er vel 26-27 år, trur eg. Kjekt for dei såklart, men det var ikkje den rette dagen for meg å få vita det på. :sur: Tenk om kjæresten min kunne fortalt med det same at han også skulle bli pappa! Eg får berre kryssa fingrane for at me også snart får ein gledelig nyhet å fortelja familie og vennar.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, forvirra? Det har jeg ikke sett :fnise::sjenert:

Jeg var bombesikker på at den var der, sjø, men jeg fant den ikke! Ille når øynene er i veien :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:plystre: og se nonchelant ut ... ;)

Skjønner godt det var dårlig timet at fetteren til mannen skal bli pappa ... men snart kommer dere etter! Så koselig om dere får baby med kort mellomrom! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre: og se nonchelant ut ... ;)

Skjønner godt det var dårlig timet at fetteren til mannen skal bli pappa ... men snart kommer dere etter! Så koselig om dere får baby med kort mellomrom! :-D

:fnise:

Ja, det blir koselig om me får baby med kort mellomrom! Det var det kjæresten min sa og. :) Faktisk sa kjæresten min til meg i dag, då han fortalte at fetteren skulle bli pappa - at no var han berre enda meir ivrig enn før, på å få barn! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...