Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Då er mensen over for denne gang, og eg nærmar meg tida for EL. Berre så utrulig synd at kjæresten min er på jobb i Norsjøen, og ikkje kjem heim før neste onsdag. :gråte: Eg er no på CD 9, og pleier å få positiv EL-test mellom CD 12 og 14. Så kjæresten kjem nok til å koma heim berre nokre få dagar etter at eg har hatt eggløysing. Skikkelig irriterande. :sur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du er heldig og har forsinket EL? :)

Kan jo alltids håpa, men eg tvilar sterkt på det! Eg blir nok fint nødt til å venta heilt til oktober, før me får ein ny sjanse. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er mensen over for denne gang, og eg nærmar meg tida for EL. Berre så utrulig synd at kjæresten min er på jobb i Norsjøen, og ikkje kjem heim før neste onsdag. :gråte: Eg er no på CD 9, og pleier å få positiv EL-test mellom CD 12 og 14. Så kjæresten kjem nok til å koma heim berre nokre få dagar etter at eg har hatt eggløysing. Skikkelig irriterande. :sur:

Så kjedelig når det akkurat ikke går... Men er jo lov å håpe at EL kanskje ikke er akkurat når du tror det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig når det akkurat ikke går... Men er jo lov å håpe at EL kanskje ikke er akkurat når du tror det er ;)

Ja det er jo lov til å håpa såklart - men eg trur nok dessverre det er minimal sjanse for at det skal gå.

Og så må eg enda ein gang få gratulera deg så mykje med ein superpositiv graviditetstest no i ettermiddag. :juhu:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo lov til å håpa såklart - men eg trur nok dessverre det er minimal sjanse for at det skal gå.

Og så må eg enda ein gang få gratulera deg så mykje med ein superpositiv graviditetstest no i ettermiddag. :juhu:

:klem:

Nei, er vel best å være realistisk. Blir så skuffende hvis det ikke er sånn...

Takk igjen. Veldig blid. Skal kose oss med litt god middag.

Ha en fin kveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje sett meir til deg på SG. Har du gått i hi, eller? :fnise:

Hehe, nei ... jeg har bare jobbet hver eneste dag ... og så har jeg vært litt ute med venner.

Tror sjansen min er liten også denne måneden ... hadde el to dager etter at mannen dro, og fikk ikke :humpe: noe særlig mer enn 4 dager før el ... :sjenert:

Vi får :humpe: dobbelt opp neste måned! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er vel best å være realistisk. Blir så skuffende hvis det ikke er sånn...

Takk igjen. Veldig blid. Skal kose oss med litt god middag.

Ha en fin kveld.

:klem:

Ja, det er vel best! Eg har forberedt meg på at det ikkje blir noko prøving før i oktober, så då går eg ikkje rundt og innbiller meg at eg plutselig skal få ein ekstra lang syklus sånn heilt tilfeldig denne månaden, slik at kjæresten min skal rekka heim i tide. :fnise:

Ha ei riktig god natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ganne egget ditt til å slippe noen dager senere!! :)

ganne :klø: Kva betyr det egentlig?

Men supert om du kan gjera noko lurt, for at egget mitt skal venta nokre dagar ekstra med å sleppa taket. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei ... jeg har bare jobbet hver eneste dag ... og så har jeg vært litt ute med venner.

Tror sjansen min er liten også denne måneden ... hadde el to dager etter at mannen dro, og fikk ikke :humpe: noe særlig mer enn 4 dager før el ... :sjenert:

Vi får :humpe: dobbelt opp neste måned! :tommelsmil:

Har ikkje ferie du nei, stemmer det! Er berre eg som har ferie fortsatt, og har tid til å surfa på nettet dagen lang. :fnise:

Høyrest dessverre ut som om du har liten sjanse for å bli gravid denne prøveperioden. :( Sex 4 dagar før EL er litt tidleg, sjølv om det såklart kan klaffa, om du er veldig heldig! Ta det dobbelt opp neste gang ja - for ein genial ide. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje ferie du nei, stemmer det! Er berre eg som har ferie fortsatt, og har tid til å surfa på nettet dagen lang. :fnise:

Høyrest dessverre ut som om du har liten sjanse for å bli gravid denne prøveperioden. :( Sex 4 dagar før EL er litt tidleg, sjølv om det såklart kan klaffa, om du er veldig heldig! Ta det dobbelt opp neste gang ja - for ein genial ide. ;)

Ferie, hva er det?! :vetikke: :klø: :forvirra: Har jobbet én uke i strekk i morgen jeg, så jeg er sliten og trøtt :søvn: :Gjesp::sove:

Vet :sjenert: Dumme mannen som dro til amerika! :sur:

:fnise: ja, gjett om jeg skal ta det dobbelt opp neste måned! *glise* :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie, hva er det?! :vetikke: :klø: :forvirra: Har jobbet én uke i strekk i morgen jeg, så jeg er sliten og trøtt :søvn: :Gjesp::sove:

Vet :sjenert: Dumme mannen som dro til amerika! :sur:

:fnise: ja, gjett om jeg skal ta det dobbelt opp neste måned! *glise* :tommel:

Ingen helg på deg, altså? Då fortener du jammen litt fri no!

For ein håplaus mann du har, som stikker til USA midt i eggløysinga di. :nei:

:fnise:

Men neste prøveperiode ja, då skal Knøttet ta igjen alt det tapte! :lur:

Sov godt! :sove:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen helg på deg, altså? Då fortener du jammen litt fri no!

For ein håplaus mann du har, som stikker til USA midt i eggløysinga di. :nei:

:fnise:

Men neste prøveperiode ja, då skal Knøttet ta igjen alt det tapte! :lur:

Sov godt! :sove:

Vet, håpløs mann ... er det gyldig grunn til skilsmisse, tro ? :klø:

Neida, bare tuller. er bare mannen min jeg vil ha :rødme: :love:

Helg, hva er det? Blir heldigvis helg på meg til lørdag, da kommer mamma, så da blir det både helg og ordentlig mat! Gleder meg :-D

neste prøveperiode skal Knøttet :humpe: og :humpe: og :humpe::ler: Og det skal Mirabella også, det har jeg bestemt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, håpløs mann ... er det gyldig grunn til skilsmisse, tro ? :klø:

Neida, bare tuller. er bare mannen min jeg vil ha :rødme: :love:

Helg, hva er det? Blir heldigvis helg på meg til lørdag, da kommer mamma, så da blir det både helg og ordentlig mat! Gleder meg :-D

neste prøveperiode skal Knøttet :humpe: og :humpe: og :humpe::ler: Og det skal Mirabella også, det har jeg bestemt! ;)

:fnise:

Kjekt med mødre som lagar ordentlig mat. ;) Har ei slik mor eg og!

Ja, gjett om me skal :humpe: neste prøveperiode, både eg og du!!! Berre synd at min innsats ikkje kan enda opp med ein graviditet som resultat, sidan kjæresten min er på jobb under EL neste månad og. :( Men eg skal jammen meg få kjæresten min med på masse :humpe: likevel. :Hehe:

No er det forresten berre nokre dagar igjen til eg har EL denne månaden, og du anar ikkje kor frustrert er er over at kjæresten min ikkje når heim i tide. :sur: Kom heim og lag baby saman med meg, guttemannen min. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig at han jobber på EL datoen din... :klem:

Burde kanskje hatt lønnet permisjon for Nordsjømenn på EL datoene til kjærestene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kjekt med mødre som lagar ordentlig mat. ;) Har ei slik mor eg og!

Ja, gjett om me skal :humpe: neste prøveperiode, både eg og du!!! Berre synd at min innsats ikkje kan enda opp med ein graviditet som resultat, sidan kjæresten min er på jobb under EL neste månad og. :( Men eg skal jammen meg få kjæresten min med på masse :humpe: likevel. :Hehe:

No er det forresten berre nokre dagar igjen til eg har EL denne månaden, og du anar ikkje kor frustrert er er over at kjæresten min ikkje når heim i tide. :sur: Kom heim og lag baby saman med meg, guttemannen min. :rope:

Hmfr ... det er jo krisesituasjon, så du burde få spesialtillatelse til å besøke mannen!!! :sur: Dåååårlig gjooooort!!!

Dere får iallfall trent mye på :babyjente: laging neste måned da;) :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at han jobber på EL datoen din... :klem:

Burde kanskje hatt lønnet permisjon for Nordsjømenn på EL datoene til kjærestene :ler:

Ja, det er kjedelig! Og ekstra frustrerande er det, fordi det skjer to prøveperiodar på rad. :sur:

Lønna permisjon på EL-datoane, for Nordsjømenn - det hadde vore noko det. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...