Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Håper el innfinner seg straks, slik at syklusen blir rett.

Har du hatt en fin helg da? Bare få dager til du har kjæresten hjemme nå.

EL kom som sagt den, i grevens tid. ;)

Eg hadde ei fin helg, ja. :) Slappa av og koste meg, heime hos foreldra mine! Det trengte eg virkelig, etter nokon harde dagar på jobb rett etter ferien!

Kjæresten min kjem heim i morgon kveld, og det ser eg fram til! :love:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er deilig med kvinner som vil bli gravide. Synes likevel du er veldig teknisk orientert her. Er ikke poenget egentlig å ha masse god sex uten prevensjon og droppe bekymringene? Har lest at orgasmer kan bidra til å utløse eggløsning.

Satyr

:fnise:

Det var litt av eit innlegg, til å vera ditt aller første her på KG. ;) Men velkommen skal du vera, i dagboka mi. :)

Joda, eg er nok litt teknisk orientert for tida, og bekymrar meg litt for mykje - men det betyr ikkje det same som at eg og kjæresten min ikkje kosar oss og har god sex. ;) Det der med at orgasmar kan utløysa eggløysing, har eg lite tru på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan så el-testene ut i dag da?

Jeg er bare innom å deler ut litt lykke ((((((((((vibber))))))))))))

Lykkevibbane dine funka dei, så tusen takk! :klemmer:

I dag (tirsdag 21.08), var EL-testane negative igjen, både morgon og kveld. I dei to forrige syklusane hadde eg positiv test også morgonen etter første dag med positivt resultat, men ikkje denne gangen. Er det mest vanleg å ha positive EL-testar i ein eller i to dagar? Nokon som veit det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, som venter sammen med meg, og som ikke kan gjøre noe fra eller til ... Kjedelig dette! Aldri har dagboka mi hatt et mer passende navn :ler:

Håper det går bra med deg , da :)

Jepp, no går det bra! Positiv EL-test gjer at eg smiler igjen. ;)

Satsar på at tempane mine held seg høge i tida framover, så eg slepp ein ny deppeperiode med det første. :fnise:

Venting er kjeeedelig altså, heilt enig i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det var litt av eit innlegg, til å vera ditt aller første her på KG. ;) Men velkommen skal du vera, i dagboka mi. :)

Joda, eg er nok litt teknisk orientert for tida, og bekymrar meg litt for mykje - men det betyr ikkje det same som at eg og kjæresten min ikkje kosar oss og har god sex. ;) Det der med at orgasmar kan utløysa eggløysing, har eg lite tru på...

Takk, jeg var kanskje litt frimodig i innlegget mitt. Jeg ønsker deg lykke til med babyprosjektet. Det er en spennende tid- er selv far til to.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, det gjekk bra! Positiv EL-test måndag morgon + kveld. :hoppe:

Å, så utrulig letta eg er no! Dette var virkelig siste sjanse, ellers hadde det nok blitt ein syklus uten eggløysing. Har aldri før blitt så glad for å sjå ein positiv EL-test. ;)

Rart egentlig, at måndag 20. august skulle bli ein så bra dag for meg - mens det vart ein trist dag for deg. Vil gi deg ein stor :klem: . Du skal vita at eg tenker mykje på deg! Trist at du mista spiren, men eg er sikker på at du blir fort gravid igjen. :) Kryssar fingrane for ein liten septemberspire. :jepp:

:klemmer:

Ja, merkelig med disse dagene...

Gikk kveldstur på søndag. Møtte ei jente som prata i telefonene mens hun gråt, hørtes ut som det var noen kjærlighetsproblemer. Da gikk jeg og tenkte på hvor heldig jeg var, og hvor bra jeg har det. Verdens snilleste mann, :gravid:, jobb, :hund:, eget "hus", gode venner alt i orden egentlig :-D

Var ikke like lykkelig på mandag, så ting snur fort. Men nå er jeg positiv igjen. Satser på en ny spire innen kort tid.

Veldig glad du fikk EL. Da får vi bare håpe det sitter en spire hos deg også i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jeg var kanskje litt frimodig i innlegget mitt. Jeg ønsker deg lykke til med babyprosjektet. Det er en spennende tid- er selv far til to.

Satyr

Takk for det. :)

Ja, det er heilt klart ei veldig spennande tid eg er inne i. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelig med disse dagene...

Gikk kveldstur på søndag. Møtte ei jente som prata i telefonene mens hun gråt, hørtes ut som det var noen kjærlighetsproblemer. Da gikk jeg og tenkte på hvor heldig jeg var, og hvor bra jeg har det. Verdens snilleste mann, :gravid:, jobb, :hund:, eget "hus", gode venner alt i orden egentlig :-D

Var ikke like lykkelig på mandag, så ting snur fort. Men nå er jeg positiv igjen. Satser på en ny spire innen kort tid.

Veldig glad du fikk EL. Da får vi bare håpe det sitter en spire hos deg også i oktober.

Rart det der ja, kor fort ting kan skifta! Ein dag kan ein føla seg veldig glad og lykkelig, mens neste dag er ein berre trist og deppa. Men flott at du allerede har kome over den verste perioden, og ser positivt fram mot neste prøveperiode. :) Du er nok flinkare enn meg der, for eg sliter alltid med å klara å sjå positivt på ting igjen, når noko følest vanskelig og trist. Så eg beundrar deg virkelig at du tek det så bra som du gjer. :jepp:

Ufattelig glad for at eg fekk EL, altså! Du anar ikkje kor letta eg var, då eg såg egget i displayet. ;) Satsar på at spiren sit i oktober, ja - og så får du satsa på å sikra deg ein liten septemberspire. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, no går det bra! Positiv EL-test gjer at eg smiler igjen. ;)

Satsar på at tempane mine held seg høge i tida framover, så eg slepp ein ny deppeperiode med det første. :fnise:

Venting er kjeeedelig altså, heilt enig i det!

Tempene dine har det med å holde seg høye, så det så!! *streng* ;)

Venting er grusomt ... helt forferdelig ... grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charten din så forresten kjempeflott ut. Ingen tvil om el der nei.

Stemmer det ja, at du også er på SG! :jepp: Med det same eg såg innlegget ditt her i dagboka mi, kunne eg ikkje heilt skjønna kor du hadde sett charten min. :fnise:

Charten min ser absolutt flott ut foreløpig ja, sånn rett etter EL! Men det tidspunktet FF har sett eggløysinga på, er jo feil - så eg kjem til å forandra på det, dersom FF ikkje ombestemmer seg snart. ;)

No er eg kjempespent på om tempen held seg høg heilt fram til mensen kjem! Kryssar fingrane for det. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tempene dine har det med å holde seg høye, så det så!! *streng* ;)

Venting er grusomt ... helt forferdelig ... grøss og gru!

Ja, tempane mine får jammen meg gjera som eg seier - og halda seg høge framover! :lur:

Venting burde ikkje ha vore lov! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tempane mine får jammen meg gjera som eg seier - og halda seg høge framover! :lur:

Venting burde ikkje ha vore lov! :fnise:

Ja, ellers kommer jeg og denger de! :nei::rope::kjefte:

:fnise:

Haha, venting: herved forbudt ved norsk lov! *like veldig godt* ;)

Tålmodighet er en dyd, og da er ikke jeg særlig dydig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ellers kommer jeg og denger de! :nei::rope::kjefte:

:fnise:

Haha, venting: herved forbudt ved norsk lov! *like veldig godt* ;)

Tålmodighet er en dyd, og da er ikke jeg særlig dydig ...

:fnise:

Det er jammen bra at du tek ansvar, og lagar nye reglar når det trengs! Det går jo ikkje an å halda ut, om me ikkje har ei slik venting-forbudt-lov. :riste:

Hurra for Knøttet, som har laga ei heilt ny lov! :tommelopp: Men no er det best å hugsa på at det er du som får klagene, dersom eg fortsatt må oppleva kjedelig venting i tida framover!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Det er jammen bra at du tek ansvar, og lagar nye reglar når det trengs! Det går jo ikkje an å halda ut, om me ikkje har ei slik venting-forbudt-lov. :riste:

Hurra for Knøttet, som har laga ei heilt ny lov! :tommelopp: Men no er det best å hugsa på at det er du som får klagene, dersom eg fortsatt må oppleva kjedelig venting i tida framover!

:ler:

Åj, jeg som får klagene?! Neiiii! :hakeslepp: Den går jeg ikke med på! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, jeg som får klagene?! Neiiii! :hakeslepp: Den går jeg ikke med på! :nei:

:fnise:

OK, det er greit - men då må du hugsa å oppretta ein klagestilling med det same. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella!

Takk for støtten :klem:

Heldig deg som kan spise hva du vil uten å bli tykk.

Jeg legger bare på meg på låra og rumpa, noe samboeren min setter pris på :fnise:

Men jeg kunne hatt godt av å ta av 5kg.

Ja, jeg håper jo at sunnheten min skal slå ut på fruktbarheten min. :)

Jeg gleder meg også til vi skal stråle av stolthet med våre flotte mager, for det kommer til å skje. Det har jeg bestemt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der ja, kor fort ting kan skifta! Ein dag kan ein føla seg veldig glad og lykkelig, mens neste dag er ein berre trist og deppa. Men flott at du allerede har kome over den verste perioden, og ser positivt fram mot neste prøveperiode. :) Du er nok flinkare enn meg der, for eg sliter alltid med å klara å sjå positivt på ting igjen, når noko følest vanskelig og trist. Så eg beundrar deg virkelig at du tek det så bra som du gjer. :jepp:

Rein selvoppholdelsesdrift ;)

Nei, jeg prøver å være positiv og ikke drukne i mine sorger. Stort sett så går det jo bra :-D Når det går litt tid, og en får litt avstand er mye gjort.

Jeg tenker på det positive, og satser på at neste forsøk er med vellykket :)

Ufattelig glad for at eg fekk EL, altså! Du anar ikkje kor letta eg var, då eg såg egget i displayet. ;) Satsar på at spiren sit i oktober, ja - og så får du satsa på å sikra deg ein liten septemberspire. :jepp:

Vi satser på det :tommelsmil:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...