Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Jeg trodde heller ikke at jeg hadde noen EL-symptomer før vi begynte å prøve. Men jeg ble mer obs på når EL var, og la da merke til at jeg faktisk fikk kviser, vondt i magen og var gretten rundt EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, tror det iallfall ... prøvde gmail-en min, og fikk opp en liste med adresser som ikke funket, blant annet gmail :sjenert:

Får prøve igjen i morgen. Håper det fungerer, ser ut som et bra forum! :-D

Mystisk! Før var det jo nettopp gmail ein måtte ha der inne. :klaske: Du får prøva igjen i dag. ;) Håpar du finn ut av det! Ja, eg synst iallfall det er eit bra forum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde heller ikke at jeg hadde noen EL-symptomer før vi begynte å prøve. Men jeg ble mer obs på når EL var, og la da merke til at jeg faktisk fikk kviser, vondt i magen og var gretten rundt EL.

Eg har kjent veldig godt etter EL-symptom dei to siste syklusane, når eg har brukt EL-testar! Og sjølv om eg har visst nøyaktig når eggløysinga skal skje, så har eg ikkje kjent eit einaste symptom. Så eg trur rett og slett ikkje eg har nokon EL-symptom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Har heller ingen symptomer på at jeg har EL. Synes derfor det er genialt med EL-tester.

Begynte faktisk med temp.måling også denne syklusen. Spennende å se om jeg skjønner noe av det...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystisk! Før var det jo nettopp gmail ein måtte ha der inne. :klaske: Du får prøva igjen i dag. ;) Håpar du finn ut av det! Ja, eg synst iallfall det er eit bra forum. :)

Merkelige greier ... :sur: Men fikser det nok, som alltid! *positiv* :tommel:

Jeg har inntrykk av at det er mange som ikke har noen som helst el-symptom, så tror ikke det er noe å tenke over egentlig:) For du finner el med el-testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingen symptomer på at jeg har EL. Synes derfor det er genialt med EL-tester.

Begynte faktisk med temp.måling også denne syklusen. Spennende å se om jeg skjønner noe av det...

:klemmer:

Har brukt EL-testar eg også dei 2 siste månadene, og dei slår ut heldigvis. ;) Testane er positive 1 1/2 dag, mellom dag 12 og 14 i syklusen min. Iallfall har det vore slik i dei to syklusane eg har brukt EL-testar!

Så du har også begynt med temping altså? Kult. ;) Eg starta også med tempmåling denne syklusen, og det er virkelig spennande ja. :jepp: Artig å setja inn ei ny måling i skjemaet kvar dag, og sjå om tempen er slik den skal vera. Eg tempar i munnen. Kva gjer du?

Eg brukar tempeskjemaet på "Fertility Friend". Brukar du og det kanskje? Og så har eg meldt meg inn i tempeklubben på "Snart gravid". Der likar eg meg veldig godt. :)

Kryssar fingrane for at me finn eggløysinga vår ved hjelp av temping, til tross for at me ikkje har nokon EL-symptom. :) Me har jo eit bra utgangspunkt i det minste, sidan me får positive EL-testar. :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelige greier ... :sur: Men fikser det nok, som alltid! *positiv* :tommel:

Jeg har inntrykk av at det er mange som ikke har noen som helst el-symptom, så tror ikke det er noe å tenke over egentlig:) For du finner el med el-testene?

Ja, du er nødt til å fiksa det, Knøttet. :jepp: Funkar det ikkje med dei mailadressene du har, så får du heller berre laga deg ei ny mailadresse. Du treng jo ikkje å bruka den mailadressa til noko anna, men kun oppretta den for å få meldt deg inn på SG. ;)

Det er ikkje sikkert det betyr noko, at eg ikkje har EL-symptom. Me eg har ein slags følelse av at dei som ikkje har EL-symptom, ofte sliter med å bli gravide - uten at eg veit sikkert om det stemmer. :sjenert: Eg finn heldigvis EL veldig greit ver hjelp av EL-testar, og det er såklart eit positivt tegn. :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Herfant jeg tips for å øke sjansene for å bli gravid.

Du har sikkert lest massevis av sånne tips, men tenkte det kunne være interessant for deg likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herfant jeg tips for å øke sjansene for å bli gravid.

Du har sikkert lest massevis av sånne tips, men tenkte det kunne være interessant for deg likevel. :)

Takk for interessant link, Peachbud. :klem:

Eg har ikkje lest akkurat det der tidlegare, og visste faktisk ikkje om alle dei der tipsa, som kan auka sjansane for befruktning! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er nødt til å fiksa det, Knøttet. :jepp: Funkar det ikkje med dei mailadressene du har, så får du heller berre laga deg ei ny mailadresse. Du treng jo ikkje å bruka den mailadressa til noko anna, men kun oppretta den for å få meldt deg inn på SG. ;)

Det er ikkje sikkert det betyr noko, at eg ikkje har EL-symptom. Me eg har ein slags følelse av at dei som ikkje har EL-symptom, ofte sliter med å bli gravide - uten at eg veit sikkert om det stemmer. :sjenert: Eg finn heldigvis EL veldig greit ver hjelp av EL-testar, og det er såklart eit positivt tegn. :jepp:

Fikset! :danse:

Måtte ordne ny adresse, og det var ikke enkelt, siden de ikke tillater de mest vanlige adressene ... dårlig gjort! :sur: Når jeg først hadde funnet en adresse jeg kunne bruke måtte jeg finne brukernavnet og passord til internettabonnementet vårt, fordi jeg lagde e-mail gjennom abonnementet ... Styr, ja! Men nå er jeg registrert! :-D

Veldig positivt at du finner el veldig lett med el-tester da! :-D

Huff, leste at det kanskje ikke er så lurt med laptop på fanget når man vil bli gravid :forvirret: Elsker å sitte med laptopen min på fanget! :grine: Er ikke forsket på det, da ... men mannen får iallfall ikke sitte med laptopen på fanget, det er :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikset! :danse:

Måtte ordne ny adresse, og det var ikke enkelt, siden de ikke tillater de mest vanlige adressene ... dårlig gjort! :sur: Når jeg først hadde funnet en adresse jeg kunne bruke måtte jeg finne brukernavnet og passord til internettabonnementet vårt, fordi jeg lagde e-mail gjennom abonnementet ... Styr, ja! Men nå er jeg registrert! :-D

Veldig positivt at du finner el veldig lett med el-tester da! :-D

Huff, leste at det kanskje ikke er så lurt med laptop på fanget når man vil bli gravid :forvirret: Elsker å sitte med laptopen min på fanget! :grine: Er ikke forsket på det, da ... men mannen får iallfall ikke sitte med laptopen på fanget, det er :fy_fy:

Juhu. :hoppe: Dyktige Knøttet. :klem:

Sprøtt at du måtte stressa så mykje, før du klarte å få lagt ei adresse som vart godkjent. Skjønnar ikkje kvifor dei skal gjera det så vanskelig for folk å registrera seg? Flott at det gjekk bra til slutt iallfall. :)

Eg er glad for at eg finn eggløysinga så lett med EL-testar. :) Det får meg til å tru og håpa at eg faktisk har eggløysing, til tross for manglande EL-symptom.

What? Er det ikkje bra å ha PCen på fanget, når ein prøver å bli gravid? Eg som sit med den på fanget akkurat no. :tristbla: Eg har alltid ei pute under altså, for ellers blir det så varmt. Men kanskje eg må slutta med det og, no då? Usj...

No skyndar eg meg inn på SG, for å seia hei til deg. :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fann deg på SG, Knøttet. :hoppe: Koseleg. :klem1:

Du har til og med fått ein grønn prikk av meg, snill som eg er :fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fann deg på SG, Knøttet. :hoppe: Koseleg. :klem1:

Du har til og med fått ein grønn prikk av meg, snill som eg er :fnise:

:hoppe::klem:

Ehm, takk for den grønne prikken? Hva er de der for dA? :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ryktepoeng. ;) Du kan få både grønne og røde prikkar - grønne er bra, og røde er dumme. :fnise: Det seier noko om kor populær du er der inne! Andre medlemmar kan gi deg ryktepoeng, og det går an å skriva ein kommentar til prikkane ein gir andre.

Du kan sjå ryktepoenga dine, dersom du går inn på "Kontrollpanel". :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kardemomme
Har brukt EL-testar eg også dei 2 siste månadene, og dei slår ut heldigvis. ;) Testane er positive 1 1/2 dag, mellom dag 12 og 14 i syklusen min. Iallfall har det vore slik i dei to syklusane eg har brukt EL-testar!

Så du har også begynt med temping altså? Kult. ;) Eg starta også med tempmåling denne syklusen, og det er virkelig spennande ja. :jepp: Artig å setja inn ei ny måling i skjemaet kvar dag, og sjå om tempen er slik den skal vera. Eg tempar i munnen. Kva gjer du?

Eg brukar tempeskjemaet på "Fertility Friend". Brukar du og det kanskje? Og så har eg meldt meg inn i tempeklubben på "Snart gravid". Der likar eg meg veldig godt. :)

Kryssar fingrane for at me finn eggløysinga vår ved hjelp av temping, til tross for at me ikkje har nokon EL-symptom. :) Me har jo eit bra utgangspunkt i det minste, sidan me får positive EL-testar. :Nikke:

Temper også i munnen til faste klokkeslett hver dag. Foreløpig har jeg laget mitt eget lille tempeskjema. Fikk ikke helt til det inne på Fertility Friend.

Håper bare ikke det blir FOR mye stress med tempmåling osv...skal prøve 1-3 sykluser bare for å sjekke om jeg skjøner noe av det. :sjenert:

Håper du får ei god helg Mirabella! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temper også i munnen til faste klokkeslett hver dag. Foreløpig har jeg laget mitt eget lille tempeskjema. Fikk ikke helt til det inne på Fertility Friend.

Håper bare ikke det blir FOR mye stress med tempmåling osv...skal prøve 1-3 sykluser bare for å sjekke om jeg skjøner noe av det. :sjenert:

Håper du får ei god helg Mirabella! :klemmer:

Håpar tempen ikkje svingar altfor mykje når eg tempar i munnen, for eg vil helst fortsetja med å tempa der. ;) Det blir iallfall spennande å finna ut om eg har eggløysing!

Eg har fått kjempegod hjelp med skjemaet inne på SG. Hadde ikkje fått det til eg heller, uten hjelp. Men damene i tempeklubben på SG er kjempehjelpsomme, så det forumet anbefaler eg absolutt. :jepp: Og så er det så greit at dei andre også kan sjå skjemaet mitt, og kommentera det!

Så langt har eg ikkje synst det har vore stress med tempmåling, men så har eg jo ferie fortsatt. ;) Finn eg ut at det blir for mykje stress, så kuttar eg det berre ut etter ei stund. Men eg vil iallfall prøva å få tempa kvar dag i eit par månader, for å bli litt bedre kjent med syklusen min, og om/når eg har eggløysing. :)

God helg til deg og, Gopia. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ryktepoeng. ;) Du kan få både grønne og røde prikkar - grønne er bra, og røde er dumme. :fnise: Det seier noko om kor populær du er der inne! Andre medlemmar kan gi deg ryktepoeng, og det går an å skriva ein kommentar til prikkane ein gir andre.

Du kan sjå ryktepoenga dine, dersom du går inn på "Kontrollpanel". :jepp:

Aha, jeg forstår! :idesmil:

Takker og :bukke: ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg forstår! :idesmil:

Takker og :bukke: ! ;)

Har ikkje sett meir til deg på SG. Har du gått i hi, eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...