Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

:hallo:

Uff, ikke bra at du er så stresset! :troest:

Bruker du digital el-test? Og termometeret du bruker, er det også digitalt? :klø: ble noen spørsmål her nå ... ;)

Spennende å begynne i ny jobb da! Skjønner at du er sliten, du får nye helga, og sove lenge! Det skal iallfall jeg ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Uff, ikke bra at du er så stresset! :troest:

Bruker du digital el-test? Og termometeret du bruker, er det også digitalt? :klø: ble noen spørsmål her nå ... ;)

Spennende å begynne i ny jobb da! Skjønner at du er sliten, du får nye helga, og sove lenge! Det skal iallfall jeg ;):klem:

Nei, ikkje bra å vera stressa. :( Ja, eg brukar både digitale EL-testar, og digitalt termometer. EL-testen var negativ i dag og, som forventa - sidan streken var nesten heilt vekke i går. Fryktar at det ikkje blir noko eggløysing på meg denne månaden. Har kroppen min prøvd å få til ei eggløysing, så har det nok skjedd allerede på dag 9 i syklusen - for då vart tempen min lav, for så å stiga igjen dei neste dagane. Men det er jo altfor tidleg, for eit egg rekk ikkje å bli modent på så kort tid. :( Tempane mine er forresen altfor lave no, til at det kan ha skjedd ei eggløysing på dag 9, men det er jo mulig at det var på det tidspunktet kroppen min prøvde å få det til denne syklusen. Det skal ikkje vera enkelt...

Eg er fortsatt kjempesliten i dag, sjølv om eg sov lenge! Tydeleg at eg treng å berre slappa av i helga.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en rolig søndag og bare slapper av. :klem:

Ja, det gjer eg - men eg er fortsatt dautrøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Er digitale el-tester dyre? og hvor får du tak i ? Har du én "maskin" eller noe og teststrimler i tillegg, eller ? :forvirra:

Jeg fikk pakken fra billigetester.no i dag! :hoppe: Bruker du én test hver dag fra TR har stukket, eller fra noen dager før du tror du har el ?

Mye spørsmål i dag ... :fnise:

Du må slappe av og bare kose deg nå da, når det er helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Er digitale el-tester dyre? og hvor får du tak i ? Har du én "maskin" eller noe og teststrimler i tillegg, eller ? :forvirra:

Jeg fikk pakken fra billigetester.no i dag! :hoppe: Bruker du én test hver dag fra TR har stukket, eller fra noen dager før du tror du har el ?

Mye spørsmål i dag ... :fnise:

Du må slappe av og bare kose deg nå da, når det er helg!! :klem:

Ein pakke med 7 digitale Clear Blue EL-testar kostar vel noko over 100 kr på apoteket, om eg ikkje hugsar feil. I tillegg kan du bestilla på nettet.

Det er 7 testpinnar ja, og du set dei inn i ein slags beholdar. Etter at dei 7 testpinnane er brukt, må du også kasta testbeholdaren.

Det varierer når du bør begynna å testa, avhengig av kor lang syklus du har. Men eg trur at dersom ein er usikker på sykluslengda, så bør ein begynna å testa ca på dag 10 etter første mensdag.

I forrige syklus fekk eg positiv EL-test på dag 12, og i syklusen før det igjen, på dag 14. Denne syklusen har eg altså ikkje fått positiv EL-test enda, sjølv om eg er på dag 14 dag - og streken på EL-testane er nesten vekke igjen no. På dag 10, då eg begynte testinga, var streken derimot ganske sterk. Så eg mistenker altså at kroppen min prøvde å få til EL allerede på dag 9, uten hell, fordi det var altfor tidleg - og sidan tempen min sank så mykje den dagen, for så å stiga igjen dei to neste dagane. Men no går tempen min berre opp og ned igjen, og er på eit altfor lavt nivå, til at eg kan ha hatt eggløysing. :( Får eg ikkje positiv EL-test innan nokre få dagar, så er håpet ute for denne syklusen! :gråte:

Eg prøver å berre slappa av og kosa meg denne helga - men det er ikkje så enkelt, når bekymringane ligg og lurer. Eg hadde blitt så lykkelig om eg fekk positiv EL-test innan nokre dagar! Det hadde vore heilt fantastisk. :Nikke:

Lykke til med testinga, Knøttet! :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ein pakke med 7 digitale Clear Blue EL-testar kostar vel noko over 100 kr på apoteket, om eg ikkje hugsar feil. I tillegg kan du bestilla på nettet.

Det er 7 testpinnar ja, og du set dei inn i ein slags beholdar. Etter at dei 7 testpinnane er brukt, må du også kasta testbeholdaren.

Det varierer når du bør begynna å testa, avhengig av kor lang syklus du har. Men eg trur at dersom ein er usikker på sykluslengda, så bør ein begynna å testa ca på dag 10 etter første mensdag.

I forrige syklus fekk eg positiv EL-test på dag 12, og i syklusen før det igjen, på dag 14. Denne syklusen har eg altså ikkje fått positiv EL-test enda, sjølv om eg er på dag 14 dag - og streken på EL-testane er nesten vekke igjen no. På dag 10, då eg begynte testinga, var streken derimot ganske sterk. Så eg mistenker altså at kroppen min prøvde å få til EL allerede på dag 9, uten hell, fordi det var altfor tidleg - og sidan tempen min sank så mykje den dagen, for så å stiga igjen dei to neste dagane. Men no går tempen min berre opp og ned igjen, og er på eit altfor lavt nivå, til at eg kan ha hatt eggløysing. :( Får eg ikkje positiv EL-test innan nokre få dagar, så er håpet ute for denne syklusen! :gråte:

Eg prøver å berre slappa av og kosa meg denne helga - men det er ikkje så enkelt, når bekymringane ligg og lurer. Eg hadde blitt så lykkelig om eg fekk positiv EL-test innan nokre dagar! Det hadde vore heilt fantastisk. :Nikke:

Lykke til med testinga, Knøttet! :hoppe:

Takker og :bukke:

Skjønt, det er ca 17 dager til jeg kan begynne å teste ... :sjenert: Kjipt å bare ha testene liggende, og ikke bruke de! :sur:

Kjedelig at du ikke får positiv el-test denne måneden da! :kjefte: Men det hadde jo vært verre om det hadde vært en måned kjæresten din hadde vært hjemme ... :troest: Om jeg ikke misforstår helt nå :sjenert:

Når er kjæresten tilbake ? Sorry om jeg har spurt før, jeg er helt utrolig flink til å glemme, skikkelig :fisk: hukommelse :ler:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og :bukke:

Skjønt, det er ca 17 dager til jeg kan begynne å teste ... :sjenert: Kjipt å bare ha testene liggende, og ikke bruke de! :sur:

Kjedelig at du ikke får positiv el-test denne måneden da! :kjefte: Men det hadde jo vært verre om det hadde vært en måned kjæresten din hadde vært hjemme ... :troest: Om jeg ikke misforstår helt nå :sjenert:

Når er kjæresten tilbake ? Sorry om jeg har spurt før, jeg er helt utrolig flink til å glemme, skikkelig :fisk: hukommelse :ler:

Litt kjedelig å måtte venta i 17 dagar ja, når du har testane liggjande - men tida går nok fort fram til då. :jepp:

Ikkje berre kjedelig om eg ikkje får positiv EL-test denne månaden - det er rett og slett bekymringsfullt. :( Då begynnar eg virkelig å frykta at eg ikkje har eggløysing i det heile tatt nokon gang, sidan eg aldri har nokon EL-symptom! For EL-testar kan slå ut innimellom, sjølv om ikkje eggløysinga skjer. Dei viser berre at mengda av eit bestemt hormon stiger, og at viss eggløysinga skjer, så skjer den kort tid etter dette. Tempinga mi gir meg også grunn til bekymring, sidan temperaturane mine er så ustabile. Så eg er ikkje akkurat optimistisk for tida, og begynnar for alvor å frykta at eg vil trenga ei utredning hos gynekolog etterkvart. :gråte:

Om det kun er i denne syklusen eg ikkje har eggløysing, men at eg har det til vanleg - så er det jo greit at det er no kjæresten min er vekke. Men eg føler på meg at ting ikkje er heilt som dei skal vera - også i dei syklusane eg får positive EL-testar. Dette trur eg med utgangspunkt i at eg aldri har nokon EL-symptom + ustabil tempkurve. Håpar eg tar feil såklart, men eg er ganske bekymra for tida...

Kjæresten min kjem heim no på onsdag, og eg gledar meg veldig til å treffa han igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig å måtte venta i 17 dagar ja, når du har testane liggjande - men tida går nok fort fram til då. :jepp:

Ikkje berre kjedelig om eg ikkje får positiv EL-test denne månaden - det er rett og slett bekymringsfullt. :( Då begynnar eg virkelig å frykta at eg ikkje har eggløysing i det heile tatt nokon gang, sidan eg aldri har nokon EL-symptom! For EL-testar kan slå ut innimellom, sjølv om ikkje eggløysinga skjer. Dei viser berre at mengda av eit bestemt hormon stiger, og at viss eggløysinga skjer, så skjer den kort tid etter dette. Tempinga mi gir meg også grunn til bekymring, sidan temperaturane mine er så ustabile. Så eg er ikkje akkurat optimistisk for tida, og begynnar for alvor å frykta at eg vil trenga ei utredning hos gynekolog etterkvart. :gråte:

Om det kun er i denne syklusen eg ikkje har eggløysing, men at eg har det til vanleg - så er det jo greit at det er no kjæresten min er vekke. Men eg føler på meg at ting ikkje er heilt som dei skal vera - også i dei syklusane eg får positive EL-testar. Dette trur eg med utgangspunkt i at eg aldri har nokon EL-symptom + ustabil tempkurve. Håpar eg tar feil såklart, men eg er ganske bekymra for tida...

Kjæresten min kjem heim no på onsdag, og eg gledar meg veldig til å treffa han igjen. :)

Uffa :troest:

Lenge siden du begynte å tempe? Er ikke temperaturene ustabile i begynnelsen? Husker ikke om du gikk på hormonprevensjon før du begynte å prøve, men hvis det ikke er så lenge til så kan jo det være årsaken?? :klø:

Tror ikke det er uvanlig å ikke ha el-symptomer, jeg tror faktisk ikke jeg har noen som helst selv, egentlig.

Blir kjempekoselig å få hjem kjæresten da! :love: Skjønner at du gleder deg, gleder meg sinnsykt til å få hjem min! :juhu: :hoppe:

Men nå tror jeg jeg rusler og finner senga, god natt! :klem:

:søvn: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa :troest:

Lenge siden du begynte å tempe? Er ikke temperaturene ustabile i begynnelsen? Husker ikke om du gikk på hormonprevensjon før du begynte å prøve, men hvis det ikke er så lenge til så kan jo det være årsaken?? :klø:

Tror ikke det er uvanlig å ikke ha el-symptomer, jeg tror faktisk ikke jeg har noen som helst selv, egentlig.

Blir kjempekoselig å få hjem kjæresten da! :love: Skjønner at du gleder deg, gleder meg sinnsykt til å få hjem min! :juhu: :hoppe:

Men nå tror jeg jeg rusler og finner senga, god natt! :klem:

:søvn: :sove:

Eg begynte ikkje å tempa før i denne syklusen - så tempekurven min kan såklart forandre seg i positiv retning enda, viss eg får eggløysing. :) Men får eg ingen eggløysing denne syklusen, så kjem heller ikkje tempen min til å stiga - slik den skal gjera etter EL. Då fortset den vel å vera som no resten av sykusen, nemlig gå litt opp og litt ned heile tida. Det er slik ein tempkurve uten eggløysing ser ut...

Eg har aldri brukt p-piller eller andre hormonpreparat. Me har kun brukt kondom som prevensjon. Så det er iallfall ikkje noko problem!

Eg veit at ikkje alle har EL-symptom. Men det at eg ikkje har det, i kombinasjon med ustabile tempar og manglande EL, er eit litt dårlig tegn...

Blir herlig å få heim kjæresten, ingen tvil om det. :kline:

Skal finna senga eg og no! Natta, Knøttet. :søvn:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart av deg å ikke bruke hormonprevensjon, det er noe herk :sur: Det er kondomer også, forøvrig ;)

Kan det være at el kommer senere da, f.eks ca når kjæresten kommer hjem? Lov å håpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart av deg å ikke bruke hormonprevensjon, det er noe herk :sur: Det er kondomer også, forøvrig ;)

Kan det være at el kommer senere da, f.eks ca når kjæresten kommer hjem? Lov å håpe;)

Eg har alltid vore skeptisk til hormonprevensjon, nettopp fordi eg veit at det kan skapa kluss i syklusen når ein sluttar for å prøva å bli gravid. Glad for at eg aldri har brukt det. :) Kjæresten min synst det er heilt greit å bruka kondom, så me har ikkje hatt noko problem med det akkurat. ;)

Eg håpar fortsatt på at eggløysinga kan koma denne syklusen. Men skjer det ikkje innan 2 dagar, så er nok dessverre håpet ute. For då får eg ein syklus på over 35 dagar, noko som aldri har skjedd før! Av alle dei åra eg har hatt menstruasjon, så er 34-35 dagar den lengste syklusen eg har hatt nokonsinne, og det har knapt skjedd. Derfor er eg så redd for at eg får ein syklus uten eggløysing denne gangen.

Kjæresten min kjem ikkje heim før på onsdag, så det er ikkje noko håp om at EL skal koma så seint! Har ikkje eggløysinga kome før den tid, så kjem den nok ikkje i det heile tatt - og eg endar opp med ein syklus uten eggløysing. :gråte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Mirabella

:klemmer::troest:

Håper EL kommer i morra... Skjønner godt at dette er vanskelig for deg, men håper det ordner seg.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har alltid vore skeptisk til hormonprevensjon, nettopp fordi eg veit at det kan skapa kluss i syklusen når ein sluttar for å prøva å bli gravid. Glad for at eg aldri har brukt det. :) Kjæresten min synst det er heilt greit å bruka kondom, så me har ikkje hatt noko problem med det akkurat. ;)

Eg håpar fortsatt på at eggløysinga kan koma denne syklusen. Men skjer det ikkje innan 2 dagar, så er nok dessverre håpet ute. For då får eg ein syklus på over 35 dagar, noko som aldri har skjedd før! Av alle dei åra eg har hatt menstruasjon, så er 34-35 dagar den lengste syklusen eg har hatt nokonsinne, og det har knapt skjedd. Derfor er eg så redd for at eg får ein syklus uten eggløysing denne gangen.

Kjæresten min kjem ikkje heim før på onsdag, så det er ikkje noko håp om at EL skal koma så seint! Har ikkje eggløysinga kome før den tid, så kjem den nok ikkje i det heile tatt - og eg endar opp med ein syklus uten eggløysing. :gråte:

Skjønner godt du er skeptisk til hormonprevensjon, det er noe herk egentlig ... masse bivirkninger og styr. Burde finne på noe til mennene istedet! Dessverre er kondomer også noe styr, bare herk hele greia :ler: Så hva jeg skal gjøre etter at vi har fått barn, lurer jeg på ... ordner seg!

Hmm ... krysser alt jeg kan for at el kommer nå da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper el innfinner seg straks, slik at syklusen blir rett.

Har du hatt en fin helg da? Bare få dager til du har kjæresten hjemme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje berre kjedelig om eg ikkje får positiv EL-test denne månaden - det er rett og slett bekymringsfullt. :( Då begynnar eg virkelig å frykta at eg ikkje har eggløysing i det heile tatt nokon gang, sidan eg aldri har nokon EL-symptom!

Det er deilig med kvinner som vil bli gravide. Synes likevel du er veldig teknisk orientert her. Er ikke poenget egentlig å ha masse god sex uten prevensjon og droppe bekymringene? Har lest at orgasmer kan bidra til å utløse eggløsning.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan så el-testene ut i dag da?

Jeg er bare innom å deler ut litt lykke ((((((((((vibber))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, som venter sammen med meg, og som ikke kan gjøre noe fra eller til ... Kjedelig dette! Aldri har dagboka mi hatt et mer passende navn :ler:

Håper det går bra med deg , da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Mirabella

:klemmer::troest:

Håper EL kommer i morra... Skjønner godt at dette er vanskelig for deg, men håper det ordner seg.

Stor :klem:

Yes, det gjekk bra! Positiv EL-test måndag morgon + kveld. :hoppe:

Å, så utrulig letta eg er no! Dette var virkelig siste sjanse, ellers hadde det nok blitt ein syklus uten eggløysing. Har aldri før blitt så glad for å sjå ein positiv EL-test. ;)

Rart egentlig, at måndag 20. august skulle bli ein så bra dag for meg - mens det vart ein trist dag for deg. Vil gi deg ein stor :klem: . Du skal vita at eg tenker mykje på deg! Trist at du mista spiren, men eg er sikker på at du blir fort gravid igjen. :) Kryssar fingrane for ein liten septemberspire. :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er skeptisk til hormonprevensjon, det er noe herk egentlig ... masse bivirkninger og styr. Burde finne på noe til mennene istedet! Dessverre er kondomer også noe styr, bare herk hele greia :ler: Så hva jeg skal gjøre etter at vi har fått barn, lurer jeg på ... ordner seg!

Hmm ... krysser alt jeg kan for at el kommer nå da!!!

Kjæresten min synst absolutt ikkje kondom er noko herk, så eg er litt heldig på det området skjønnar eg. ;) Men dersom du og mannen din ikkje taklar kondom, så kan du jo få sett inn spiral etter at du har født barn. :jepp:

EL kom, og eg er så utrulig glad for det! :juhu:

No er eg veldig spent på om tempen stig dei neste dagane, og held seg høg i heile lutealfasen!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...