Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

:fnise:

Ja, det blir koselig om me får baby med kort mellomrom! Det var det kjæresten min sa og. :) Faktisk sa kjæresten min til meg i dag, då han fortalte at fetteren skulle bli pappa - at no var han berre enda meir ivrig enn før, på å få barn! :rødme:

Ååå, så søtt da! :rødme:

Har ingen å få baby med samtidig jeg ... Hadde vært så supert om ei venninne hadde blitt gravid nå, men tror ikke det skjer, dessverre. Vil ha noen å gå rundt med stooor mage sammen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så søtt da! :rødme:

Har ingen å få baby med samtidig jeg ... Hadde vært så supert om ei venninne hadde blitt gravid nå, men tror ikke det skjer, dessverre. Vil ha noen å gå rundt med stooor mage sammen med!

Ja, det er nok ekstra kjekt å ha nokon å vera gravid saman med!

Eg håpar også på at eg og søstera mi kan gå gravide samtidig. ;) For ein månads tid sidan spurte eg søstera mi om ho snart skulle ha nummer 3! (Ho har alltid ønska seg mange barn, som meg). Ho svarte at ho var klar, men at mannen hennar ville venta litt til. Men ho jobba med å få han klar. ;) Hadde vore så utrulig kjekt om ho hadde klart å fått mannen med på ein liten til snart, og at me kunne ha gått gravide samtidig!

Søstera til kjæresten min ventar nummer 2 i desember, så eg rekk liksom ikkje å gå gravid samtidig med henne. Sjølv om eg skulle bli gravid før desember, så vil eg uansett berre vera såvidt på vei, når ho er fødeklar. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok ekstra kjekt å ha nokon å vera gravid saman med!

Eg håpar også på at eg og søstera mi kan gå gravide samtidig. ;) For ein månads tid sidan spurte eg søstera mi om ho snart skulle ha nummer 3! (Ho har alltid ønska seg mange barn, som meg). Ho svarte at ho var klar, men at mannen hennar ville venta litt til. Men ho jobba med å få han klar. ;) Hadde vore så utrulig kjekt om ho hadde klart å fått mannen med på ein liten til snart, og at me kunne ha gått gravide samtidig!

Søstera til kjæresten min ventar nummer 2 i desember, så eg rekk liksom ikkje å gå gravid samtidig med henne. Sjølv om eg skulle bli gravid før desember, så vil eg uansett berre vera såvidt på vei, når ho er fødeklar. :ler:

Hadde vært så kjekt å vært gravid sammen med noen! Plaget mannfolka med sære spisevaner, klaging over vann i kroppen, hovenhet og lignende :hoho: Men vi får se, kan jo enda skje da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så kjekt å vært gravid sammen med noen! Plaget mannfolka med sære spisevaner, klaging over vann i kroppen, hovenhet og lignende :hoho: Men vi får se, kan jo enda skje da ;)

Du får sikkert sjansen til å plaga mannen din med slike ting, sjølv om du ikkje har nokon å vera gravid saman med. ;) Trur faktisk mannen din ville fått mindre klaging frå deg, om du hadde ei du kjente som var gravid samtidig med deg - for då kunne dåke ha klagd til kvarandre, i staden for til mennene dåkas! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert sjansen til å plaga mannen din med slike ting, sjølv om du ikkje har nokon å vera gravid saman med. ;) Trur faktisk mannen din ville fått mindre klaging frå deg, om du hadde ei du kjente som var gravid samtidig med deg - for då kunne dåke ha klagd til kvarandre, i staden for til mennene dåkas! :ler:

Hehe, stakkars mannen blir nok plaget uansett, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars mannen blir nok plaget uansett, ja :ler:

Ja, det vil eg absolutt tru. ;) Mennene våre slepp nok ikkje unna så lett, nei! Dei har tross alt vore med på å laga den spiren som skal okkupera magen vår i 9 månader, og gi oss masse plager. Så då må dei jammen tåla litt klaging og syting frå oss. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget at jeg ikke har fulgt helt med på prøveboka di jeg... :rodme:

Får henge meg på her også, så jeg blir oppdatert.

Enig i at det hadde vært moro å ha noen å være gravide med. Jeg har ei vennine som prøver, de vil gjerne ha nummer 2 i løpet av 2008. Så hadde vært moro om det klaffet...

Men foreløpig er jo ingen av oss gravide så...

Har også ei annen vennine som er gravid, men hun bor litt langt unna og hun er allerede 4 måneder på vei... + noen familiemedlemmer... (Jøss, var visst en god del gravide likevel... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at jeg ikke har fulgt helt med på prøveboka di jeg... :rodme:

Får henge meg på her også, så jeg blir oppdatert.

Enig i at det hadde vært moro å ha noen å være gravide med. Jeg har ei vennine som prøver, de vil gjerne ha nummer 2 i løpet av 2008. Så hadde vært moro om det klaffet...

Men foreløpig er jo ingen av oss gravide så...

Har også ei annen vennine som er gravid, men hun bor litt langt unna og hun er allerede 4 måneder på vei... + noen familiemedlemmer... (Jøss, var visst en god del gravide likevel... ;))

Koseleg at du ser innom prøvedagboka mi også, jente 79. :klem1:

Ja, det hadde nok vore ekstra kjekt å hatt nokon og gått gravide saman med! Eg har alltid tenkt at det ville ha vore fint. :) Men me får no sjå kva som skjer! Det viktigaste er sjølvsagt at me blir gravide. ;) Så får me ta det som ein ekstra bonus, viss me får nokon å gå gravide saman med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil eg absolutt tru. ;) Mennene våre slepp nok ikkje unna så lett, nei! Dei har tross alt vore med på å laga den spiren som skal okkupera magen vår i 9 månader, og gi oss masse plager. Så då må dei jammen tåla litt klaging og syting frå oss. :ler:

:hihi:

Gleder meg til å få rare matlyster og syte og klage over vondt i ryggen, hovne ben osv ;) mohaha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hihi:

Gleder meg til å få rare matlyster og syte og klage over vondt i ryggen, hovne ben osv ;) mohaha! ;)

Ja, det blir gøy! :fnise: Mohaha tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir gøy! :fnise: Mohaha tilbake. ;)

:fnise: :fnise: :fnise: ! ;)

Hmfr, litt småvondt i magen i dag ... har jeg spist noe jeg ikke bruker å spise, mon tro?

Begynte med tran idag, og sunn frokostblanding! :tommel: Føler meg sunn, og er det også, forhåpentligvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: :fnise: :fnise: ! ;)

Hmfr, litt småvondt i magen i dag ... har jeg spist noe jeg ikke bruker å spise, mon tro?

Begynte med tran idag, og sunn frokostblanding! :tommel: Føler meg sunn, og er det også, forhåpentligvis ;)

Me er rare me to! :ler:

Frå spøk til alvor: Vondt i magen...ikkje bra. Eg fekk så ekstremt vondt i magen nokre dagar etter EL. Det var skikkelig guffent! Eg pleier aldri å ha vondt i magen på den måten, og det varte lenge. Det er nesten sånn at eg trur det var der noko gjekk gale i forrige syklus, slik at eg ikkje vart gravid. Kan tenka meg at det var omtrent på den tida egget skulle ha festa seg, at eg fekk så vondt i magen. Eg anar jo ikkje kvifor eg fekk så vondt i magen, men dette er iallfall min teori - altså at det hadde noko å gjera med egget som skulle ha festa seg, men så gjekk noko gale. Men kvifor du har vondt i magen, det er eit interessant spørsmål!

Flink du, som er så sunn! Tran klarar eg berre ikkje. Då :spy: eg!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Joda, jeg tror nok han når det, ifølge eggløsningskalkulatoren har jeg ikke eggløsning før langt ut i neste uke.

Jeg håper sånn for denne måneden.

Er veldig optimistisk!

Jeg håper du får spiren din nå, når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann

Joda, jeg tror nok han når det, ifølge eggløsningskalkulatoren har jeg ikke eggløsning før langt ut i neste uke.

Jeg håper sånn for denne måneden.

Er veldig optimistisk!

Jeg håper du får spiren din nå, når har du IKM?

Kryssar fingrane for deg, mayas. :klem1:

Eg må nok venta ei stund på spiren min, sidan eg og kjæresten min ikkje får sjansen til å prøva igjen før i oktober. :( Reknar med eg har IKM rundt omkring 1. september.

Eg har begynt med temping denne månaden, for å finna ut meir om syklusen min. Vil prøva å få svar på om eg har EL, sidan eg aldri har nokon EL-symptom. Eg har fått positive EL-testar i begge syklusane eg har brukt slike testar, men det er jo ingen garanti for at eg faktisk har eggløysing. Temping gir eit litt meir sikkert svar! Så no har eg meldt meg inn i tempeklubben på "Snart gravid", og kosar meg der. :)

Føler at det blir litt meir meiningsfullt å faktisk gjera noko aktivt for å finna ut av korleis kroppen min fungerer, med tanke på at eg ønskjer å bli gravid - i staden for å berre sitja tiltakslaus og venta på at oktober skal koma!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me er rare me to! :ler:

Frå spøk til alvor: Vondt i magen...ikkje bra. Eg fekk så ekstremt vondt i magen nokre dagar etter EL. Det var skikkelig guffent! Eg pleier aldri å ha vondt i magen på den måten, og det varte lenge. Det er nesten sånn at eg trur det var der noko gjekk gale i forrige syklus, slik at eg ikkje vart gravid. Kan tenka meg at det var omtrent på den tida egget skulle ha festa seg, at eg fekk så vondt i magen. Eg anar jo ikkje kvifor eg fekk så vondt i magen, men dette er iallfall min teori - altså at det hadde noko å gjera med egget som skulle ha festa seg, men så gjekk noko gale. Men kvifor du har vondt i magen, det er eit interessant spørsmål!

Flink du, som er så sunn! Tran klarar eg berre ikkje. Då :spy: eg!

Rar, vi ? Neiii, det har jeg ikke sett! :lete::ler:

Hmm ... skumle greier ... du må gjøre noe med det hvis det fortsetter, da!

Tar tran med sitronsmak jeg, det synes jeg smaker helt okay! Jeg takler ikke vanlig tran, da brekker jeg meg bare :spy: Har du prøvd tran med sitronsmak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar, vi ? Neiii, det har jeg ikke sett! :lete::ler:

Hmm ... skumle greier ... du må gjøre noe med det hvis det fortsetter, da!

Tar tran med sitronsmak jeg, det synes jeg smaker helt okay! Jeg takler ikke vanlig tran, da brekker jeg meg bare :spy: Har du prøvd tran med sitronsmak?

Nei, det er vel ingen som er så lite rare som oss? :sjenert:

Var litt ekkelt med den mageverken eg hadde. Det varte vel i eit par dagar, og var skikkelig ille den eine dagen. Innimellom forsvant det ei lita stund, og så var det tilbake igjen for fullt. :sprettoy: Trur du det kan ha hatt noko å gjera med "graviditeten" som ikkje vart noko av? Trur eg får nevna det for ein lege, viss det skjer igjen neste gang me prøver. Og får eg dei same magesmertene uavhengig av at me prøver, så veit eg iallfall at det må koma av noko anna!

Tran med sitronsmak = :spy: Neste like ille som vanlig tran jo! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...