Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Nei, det er vel ingen som er så lite rare som oss? :sjenert:

Var litt ekkelt med den mageverken eg hadde. Det varte vel i eit par dagar, og var skikkelig ille den eine dagen. Innimellom forsvant det ei lita stund, og så var det tilbake igjen for fullt. :sprettoy: Trur du det kan ha hatt noko å gjera med "graviditeten" som ikkje vart noko av? Trur eg får nevna det for ein lege, viss det skjer igjen neste gang me prøver. Og får eg dei same magesmertene uavhengig av at me prøver, så veit eg iallfall at det må koma av noko anna!

Tran med sitronsmak = :spy: Neste like ille som vanlig tran jo! :sjenert:

Riktig, riktig! :Nikke::hoho::sjenert:

Skjønner godt at den mageverken var ekkel :(:troest: Ta det opp med legen du:)

Tran med sitronsmak som er så godt! Ok, jeg drikker det ikke som brus akkurat, men det smaker IKKE vondt! :-D Raring :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig, riktig! :Nikke::hoho::sjenert:

Skjønner godt at den mageverken var ekkel :(:troest: Ta det opp med legen du:)

Tran med sitronsmak som er så godt! Ok, jeg drikker det ikke som brus akkurat, men det smaker IKKE vondt! :-D Raring :ler:

:ler:

Er det egentlig noko vits i å ta det opp med legen no då, viss det hadde noko med prøvinga å gjera? Om det ikkje kjem igjen, meinar eg. :klø:

Synst det er du som er rar eg, som faktisk likar tran. :fnise: Trur nok du er i mindretal, for å seia det sånn. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Er det egentlig noko vits i å ta det opp med legen no då, viss det hadde noko med prøvinga å gjera? Om det ikkje kjem igjen, meinar eg. :klø:

Synst det er du som er rar eg, som faktisk likar tran. :fnise: Trur nok du er i mindretal, for å seia det sånn. :erter:

Nei, ikke med mindre det kommer igjen, nei ... :sjenert:

Rar, nei? AAaaaldri vært! :ler:

Vel, vet om flere som synes den med sitronsmak er helt okay jeg da ... Eneste jeg ikke liker med den er at jeg liksom har smak i munnen av den ei stund etterpå... men en tyggis fikser sånt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke med mindre det kommer igjen, nei ... :sjenert:

Rar, nei? AAaaaldri vært! :ler:

Vel, vet om flere som synes den med sitronsmak er helt okay jeg da ... Eneste jeg ikke liker med den er at jeg liksom har smak i munnen av den ei stund etterpå... men en tyggis fikser sånt! :-D

No sjekka eg tidspunktet for mageverken, og fann ut at det sannsynlegvis var den dagen eg hadde EL, eller dagen etter. Og eg som aldri har nokon EL-symptom! Og uansett skal ikkje EL-symptom kjennast slik ut. :( Magen verkte jo så intenst, at eg ikkje visste kor eg skulle gjera av meg... Ja ja, får kryssa fingrane for at eg ikkje får det igjen!

Jo, du ER litt rar, Knøttet! Berre bittebittelitt! ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig med slike EL-symptomer som du beskriver Mirabella :)

Tullar du? Eg har jo aldri nokon som helst symptom til vanleg når eg har eggløysing, og då meinar eg virkelig absolutt ingen symptom! Ingen stikkingar, mageverk, oppblåsthet, eller noko som helst anna! Og då synst eg det virkar litt merkelig at eg plutselig skulle få så intens mageverk som eg nesten aldri har hatt før, pga eggløysing! Litt for utrulig å kunna gå frå null EL-symptom, til intense EL-smerter. :sjenert: Det er derfor eg trur at smertene ikkje hadde noko med ei evt eggløysing å gjera. Men eg tolka det som om det kanskje hadde noko å gjera med egget som skulle bli / nettopp var blitt befrukta, sidan me virkelig hadde :humpe: for harde livet i dagane før smertene kom. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No sjekka eg tidspunktet for mageverken, og fann ut at det sannsynlegvis var den dagen eg hadde EL, eller dagen etter. Og eg som aldri har nokon EL-symptom! Og uansett skal ikkje EL-symptom kjennast slik ut. :( Magen verkte jo så intenst, at eg ikkje visste kor eg skulle gjera av meg... Ja ja, får kryssa fingrane for at eg ikkje får det igjen!

Jo, du ER litt rar, Knøttet! Berre bittebittelitt! ;)

:ler:

Hm ... Mulig det bare var el-symptomer da ... vanskelig å si! :klø:

Jeg, rar? Neiiii, jeg nekter! hmfr! :ler:

Jeg vet ikke engang om jeg har el-symptomer selv :sjenert: Går og overanalyserer alt for tida, så er ikke så lett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ... Mulig det bare var el-symptomer da ... vanskelig å si! :klø:

Jeg, rar? Neiiii, jeg nekter! hmfr! :ler:

Jeg vet ikke engang om jeg har el-symptomer selv :sjenert: Går og overanalyserer alt for tida, så er ikke så lett :ler:

Eg har aldri eit einaste lite EL-symptom, så eg tvilar veldig sterkt på at det var det eg hadde!

Nektar du for at du er litt rar? Morsom du. :ler:

I dag har eg lært mykje nyttig inne på SG. ;) Men sidan du ikkje vil halda meg med selskap der inne, så kan du berre sitja heilt uvitande her på KG og lura på det meste. :tunge1:

:hoho:

Nei, no er eg visst litt stygg med deg, Knøttet! Det var ikkje meininga. :troest:

Blir du litt glad viss eg seier at du er rar, men på ein positiv måte? ;)

:klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri eit einaste lite EL-symptom, så eg tvilar veldig sterkt på at det var det eg hadde!

Nektar du for at du er litt rar? Morsom du. :ler:

I dag har eg lært mykje nyttig inne på SG. ;) Men sidan du ikkje vil halda meg med selskap der inne, så kan du berre sitja heilt uvitande her på KG og lura på det meste. :tunge1:

:hoho:

Nei, no er eg visst litt stygg med deg, Knøttet! Det var ikkje meininga. :troest:

Blir du litt glad viss eg seier at du er rar, men på ein positiv måte? ;)

:klem:

Evil, evil! Du altså :grine: :gråte:

Nei da! Tulla! :ler:

Hva du lærte på SG i dag da ? Er ikke nysgjerrig jeg, sjø ... :sjenert::ler:

Klart jeg blir glad, blir :hoppe: glad! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tøysar berre litt med deg, Knøttet - men det skjønnar du nok. ;) Sender over ein stor klem til deg. :klem:

Kom inn og sjå då vel, viss du lurer på kva eg lærte på SG i dag! :Hehe: Eg har lært ufattelig mykje om ting som har med kroppen, prøving, temping o.l. å gjera, i løpet av dei få dagane eg har vore på SG. :) Og meir hjelpsomme og greie damer enn du finn inne i tempeklubben, skal du jammen leita lenge etter! Uansett om eg kjem med tusenvis av "dumme" spørsmål, fordi eg ikkje har peiling på noko som helst, så svarar dei meg med glede på alt - og hjelper meg med ting eg ikkje skjønnar, heilt til eg får det til! Ein fin plass å vera, ingen tvil om det. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tøysar berre litt med deg, Knøttet - men det skjønnar du nok. ;) Sender over ein stor klem til deg. :klem:

Kom inn og sjå då vel, viss du lurer på kva eg lærte i dag! :Hehe: Eg har lært ufattelig mykje om ting som har med kroppen, prøving, temping o.l. å gjera, i løpet av dei få dagane eg har vore på SG. :) Og meir hjelpsomme og greie damer enn du finn inne i tempeklubben, skal du jammen leita lenge etter! Uansett om eg kjem med tusenvis av "dumme" spørsmål, fordi eg ikkje har peiling på noko som helst, så svarar dei meg med glede på alt - og hjelper meg med ting eg ikkje skjønnar, heilt til eg får det til! Ein fin plass å vera, ingen tvil om det. :)

Hehe, klart jeg skjønner det da! :-D :klem:

Er innom og smugleser litt :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klart jeg skjønner det da! :-D :klem:

Er innom og smugleser litt :sjenert:;)

Å, jaså! Smuglesing er ikkje lov. :kjempesinna:

:fnise:

Joda, berre smugles så mykje du vil du, så klarar du nok snart ikkje halda deg unna SG du heller. ;) Snart har nok Knøttet den rare også blitt eit aktivt SG-medlem. :danse: Når du først smugles...sjekk den der "Veke 32-tråden" i tempeklubben då. Der har jo ikkje eg vore aktiv i det heile tatt dei siste dagane! Neida. :rodme:

:popcorn:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jaså! Smuglesing er ikkje lov. :kjempesinna:

:fnise:

Joda, berre smugles så mykje du vil du, så klarar du nok snart ikkje halda deg unna SG du heller. ;) Snart har nok Knøttet den rare også blitt eit aktivt SG-medlem. :danse: Når du først smugles...sjekk den der "Veke 32-tråden" i tempeklubben då. Der har jo ikkje eg vore aktiv i det heile tatt dei siste dagane! Neida. :rodme:

:popcorn:

*redd* fordi Mirabella er så sint! iiik! :ler:

Hm, må sjekkes ut ... *sjekke sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*redd* fordi Mirabella er så sint! iiik! :ler:

Hm, må sjekkes ut ... *sjekke sjekke*

:ler:

Du bør ikkje sjekka for mykje i den tråden, for då skal eg lova deg at du må lesa lenge! :Hehe: Det held lenge med dei siste sidene, om du giddar såpass...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Du bør ikkje sjekka for mykje i den tråden, for då skal eg lova deg at du må lesa lenge! :Hehe: Det held lenge med dei siste sidene, om du giddar såpass...

Vel ... fant ikke engang tråden jeg ... bloooond! :forvirret::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...litt langt nede på sida. Der står det "Ferskinger", "De etablerte", "Sliterne", og til slutt: "Tempeklubb". ;) Overskrifta er "Prøveklubber".

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm...litt langt nede på sida. Der står det "Ferskinger", "De etablerte", "Sliterne", og til slutt: "Tempeklubben". ;)

Fant det nå, bare litt treg og blond ... :sjenert:

Men nå ble jeg litt sur, for jeg prøvde å registrere meg- men de tar ikke .gmail og .hotmail adresser! :kjempesinna: Gidder ikke opprette ny e-mail bare pga de ... dårlig gjort!:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det nå, bare litt treg og blond ... :sjenert:

Men nå ble jeg litt sur, for jeg prøvde å registrere meg- men de tar ikke .gmail og .hotmail adresser! :kjempesinna: Gidder ikke opprette ny e-mail bare pga de ... dårlig gjort!:sur:

Å joda, det skal gå bra med gmail-adresse! Eg lagde meg faktisk ei heilt ny gmail-adresse, nettopp fordi det var det eg måtte ha der inne. Hadde ei startadresse og ei yahooadresse frå før, og dei funka ikkje! Så no skjønnar eg ingenting... Er du sikker på at det ikkje gjekk med gmail-adresse :forvirra:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme SG. :sur: Kva er det no for noko tull dei har funne på?

Håpar Knøttet får det til likevel. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme SG. :sur: Kva er det no for noko tull dei har funne på?

Håpar Knøttet får det til likevel. :tommelsmil:

Tja, tror det iallfall ... prøvde gmail-en min, og fikk opp en liste med adresser som ikke funket, blant annet gmail :sjenert:

Får prøve igjen i morgen. Håper det fungerer, ser ut som et bra forum! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...