Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hvorfor i allverden reiser han alene?? Kunne det ikke vært en tur for to da?? *skjønnerikkeslikemannfolk*

Fordi han jobbar i Nordsjøen og har mykje fri - mens eg må jobba kvar dag, og har kun fri i helgene. Kan ikkje ta meg fri no rett etter sommarferien, og eg har dessuten nettopp begynt i ny jobb. Men kvifor kunne me ikkje reist til Syden saman i sommar, viss det var så viktig for kjæresten min å få sol og varme? Eller så kunne han vel ha venta til eg hadde mulighet til å få ei ferieveke seinare! Men neida. :(

Skjønnar meg virkelig ikkje på slike mannfolk eg heller - og kjæresten min er visst dessverre eit slikt mannfolk!!! :sur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, eg er heilt enig! Akkurat no er eg sur, og skikkelig skuffa over kjæresten min. :gråte: Typisk mannfolk altså, å berre stikka av på den måten. :kjefte:

Skjønner deg veldig godt :troest: :troest: :klem:

Synd du ikke kan nekte han sex for at han skal forstå du er sur heller :fnise: Sorry ... ikke meningen å være teit...

Du får se det på den positive siden, han reiser ikke midt i el (?) iallfall, for da er han vel borte uansett ... blir han lenge?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt :troest: :troest: :klem:

Synd du ikke kan nekte han sex for at han skal forstå du er sur heller :fnise: Sorry ... ikke meningen å være teit...

Du får se det på den positive siden, han reiser ikke midt i el (?) iallfall, for da er han vel borte uansett ... blir han lenge?

:klem:

:klem:

Sexnekt funkar jo greit det, sidan me ikkje får muligheten til å prøva igjen før i midten av oktober. :lur: Men eg vil ikkje oppføra meg like dumt som han, så eg innfører nok ikkje noko slikt! :fnise:

Ja, kjæresten min er vekke uansett når eg har el - igjen. :( Det er så dritt altså... Han kjem heim frå ferieturen neste torsdag, altså om ei veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Sexnekt funkar jo greit det, sidan me ikkje får muligheten til å prøva igjen før i midten av oktober. :lur: Men eg vil ikkje oppføra meg like dumt som han, så eg innfører nok ikkje noko slikt! :fnise:

Ja, kjæresten min er vekke uansett når eg har el - igjen. :( Det er så dritt altså... Han kjem heim frå ferieturen neste torsdag, altså om ei veke.

:fnise: da går du for sexnekt! ;)

Neida,bare tuller. bra du ikke vil være like dum som han :troest:

Hvem reiser han sammen med, kamerater eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Skjønner godt du er lei deg! Kjedelig å sitte igjen hjemme, mens kjæresten er på sydentur.

Håper helga blir fin likevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han jobbar i Nordsjøen og har mykje fri - mens eg må jobba kvar dag, og har kun fri i helgene. Kan ikkje ta meg fri no rett etter sommarferien, og eg har dessuten nettopp begynt i ny jobb. Men kvifor kunne me ikkje reist til Syden saman i sommar, viss det var så viktig for kjæresten min å få sol og varme? Eller så kunne han vel ha venta til eg hadde mulighet til å få ei ferieveke seinare! Men neida. :(

Skjønnar meg virkelig ikkje på slike mannfolk eg heller - og kjæresten min er visst dessverre eit slikt mannfolk!!! :sur:

Han virker desverre veldig umoden han kjæresten din. Men forhåpentligvis vil han vokse på oppgaven som pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: da går du for sexnekt! ;)

Neida,bare tuller. bra du ikke vil være like dum som han :troest:

Hvem reiser han sammen med, kamerater eller ?

:fnise:

Nei, like dumt som kjæresten min har oppført seg, vil eg faktisk ikkje oppføra meg!

Neida, kjæresten min har reist til Syden åleine han. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er lei deg! Kjedelig å sitte igjen hjemme, mens kjæresten er på sydentur.

Håper helga blir fin likevel :klem:

Ja, eg får håpa på det! Reiser heim til foreldra mine i helga. Begge søstrene mine skal også dit i helga, og dei to guttane til den eine søstera mi - så eg håpar at eg klarar å kosa meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker desverre veldig umoden han kjæresten din. Men forhåpentligvis vil han vokse på oppgaven som pappa :)

Uff, ikkje sei det, sjølv om eg innerst inne veit at du har rett. :( Trudde han var over den umodne perioden sin, men eg tok visst feil, virkar det som. Eg skal iallfall få han til å skjønna at eg ikkje godtar slik oppførsel av han fleire gangar.

Ja, eg får jammen håpa at kjæresten min vil veksa på å bli pappa!

Dei som er interesserte i å høyra heile historien om sydenturen til kjæresten min, kan lesa om det i ventedagboka mi - så slepp eg å gjenta alt saman her inne!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikkje sei det, sjølv om eg innerst inne veit at du har rett. :( Trudde han var over den umodne perioden sin, men eg tok visst feil, virkar det som. Eg skal iallfall få han til å skjønna at eg ikkje godtar slik oppførsel av han fleire gangar.

Ja, eg får jammen håpa at kjæresten min vil veksa på å bli pappa!

Dei som er interesserte i å høyra heile historien om sydenturen til kjæresten min, kan lesa om det i ventedagboka mi - så slepp eg å gjenta alt saman her inne!

Kanskje trenger kjæresten din også litt tid å tenke gjennom "snart-skal-jeg-bli-pappa"-situasjonen? Kanskje det er derfor han drar alene på tur? Det er ikke sikkert han rekker det når han er på jobb.... Jeg synes uansett at du skal forsøke å finne på noe morsomt og hyggelig når han er borte. Kanskje gjøre noe som du vanligvis ikke gjør - slik at du har noe spennende å fortelle ham når han kommer hjem til deg igjen??

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Nei, like dumt som kjæresten min har oppført seg, vil eg faktisk ikkje oppføra meg!

Neida, kjæresten min har reist til Syden åleine han. :kjefte:

Alene?! What?! *riste på hodet* merkelige greier... :troest::klemmer:

Du får koooose deg hos foreldrene dine i helga!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje trenger kjæresten din også litt tid å tenke gjennom "snart-skal-jeg-bli-pappa"-situasjonen? Kanskje det er derfor han drar alene på tur? Det er ikke sikkert han rekker det når han er på jobb.... Jeg synes uansett at du skal forsøke å finne på noe morsomt og hyggelig når han er borte. Kanskje gjøre noe som du vanligvis ikke gjør - slik at du har noe spennende å fortelle ham når han kommer hjem til deg igjen??

Lykke til!

Velkommen til dagboka mi, Carmensita. :-D Koseleg at du ser innom!

Trur nok ikkje det er derfor kjæresten min reiser til syden åleine, for han reiste ofte åleine til syden, før han møtte meg. Det er vel heller det at han er vant med å kunne reisa kor han vil, når han vil, uten å måtte ta hensyn til andre - og at han ikkje heilt vil gi slipp på denne friheten enda. Kjæresten min har nemlig hatt litt problem med å takla akkurat dette, at når han er i eit forhold, så kan ikkje ting vera akkurat som dei var når han var singel. Og det ser ut til at han fortsatt ikkje har klart å omstilla seg heilt...

Eg skal prøva å kosa meg og finna på noko kjekt, når kjæresten min er vekke. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alene?! What?! *riste på hodet* merkelige greier... :troest::klemmer:

Du får koooose deg hos foreldrene dine i helga!!! :-D

Ja, det er litt merkelige greier. Men han har som sagt reist åleine til syden mange gangar tidlegare, før han møtte meg - så derfor er vel ikkje det i seg sjølv noko mistenkelig. Men eg kan ikkje akkurat seia at eg likar det!

Ja, eg skal kosa meg masse hos foreldra mine i helga. :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt merkelige greier. Men han har som sagt reist åleine til syden mange gangar tidlegare, før han møtte meg - så derfor er vel ikkje det i seg sjølv noko mistenkelig. Men eg kan ikkje akkurat seia at eg likar det!

Ja, eg skal kosa meg masse hos foreldra mine i helga. :jepp:

Leste i den andre dagboka di også, om sydentursaken. Synes det er dårlig gjort av kjæresten din ... :kjefte:

Mente aldri at det var noe minstenksomt over at han reiste alene, altså, misforstå meg rett! :)

Men jeg ville aldri dratt på ferie alene, selv om jeg kjenner folk som gjør det, og som stortrives med det.

Bra du skal kose deg hos foreldrene dine! Ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste i den andre dagboka di også, om sydentursaken. Synes det er dårlig gjort av kjæresten din ... :kjefte:

Mente aldri at det var noe minstenksomt over at han reiste alene, altså, misforstå meg rett! :)

Men jeg ville aldri dratt på ferie alene, selv om jeg kjenner folk som gjør det, og som stortrives med det.

Bra du skal kose deg hos foreldrene dine! Ha en god helg! :klem:

Ja, det var skikkelig dårlig gjort av kjæresten min, ingen tvil om det. :(

Eg ville heller aldri vurdert å reist på ferie åleine. Skulle virkelig ønskja at kjæresten min følte det på same måten! Men me tenker nok veldig ulikt om mange ting, har eg funne ut.

Eg har ei fin helg hos foreldra mine! No kosar eg meg saman med dei to tantebarna mine, på 3 og 1 1/2 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo nevnt før her inne, at eg har begynt med temping denne månaden. No nærmar mensen seg, så då er snart min aller første tempekurve fullført. ;) Spennande! Det einaste som er litt dumt, er at eg har vore forkjølt den siste veka. Dermed har temperaturen min vore litt høgare enn normalt. Det betyr at den siste vekas tempar, ikkje er reelle. I dag sank tempen min plutselig ganske kraftig, så det betyr nok at eg er heilt frisk igjen. Tempen min er heldigvis høgare etter el, enn før el (slik den skal vera) - men eg synst egentlig tempen har stege litt lite etter el, i forhold til det eg hadde håpa på! (Og då reknar eg ikke med "sjuketempane"). Håpar likevel tempen har stege nok, til at eg har hatt eggløysing!

Er det andre her inne som tempar? Eg er med i tempeklubben på SG, og det er veldig greit. :jepp:

Eg er så utrulig klar for å koma i gang med prøvinga igjen no, etter ein månad uten prøving - men også neste syklus blir uten prøving, sidan kjæresten min er på jobb rundt EL igjen. :kjefte: Venting er ekstremt lite gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var skikkelig dårlig gjort av kjæresten min, ingen tvil om det. :(

Eg ville heller aldri vurdert å reist på ferie åleine. Skulle virkelig ønskja at kjæresten min følte det på same måten! Men me tenker nok veldig ulikt om mange ting, har eg funne ut.

Eg har ei fin helg hos foreldra mine! No kosar eg meg saman med dei to tantebarna mine, på 3 og 1 1/2 år. :)

Nei, da er vi to. Å reise på ferie må være rart ... men, folk er forskjellige.

Bra du har det fint hos foreldrene dine, og at du koser deg med tantebarna! Heldiggrisen!! :-D

Tempe orker jeg ikke, selv om det sikkert er veldig smart. Jeg står aldri opp til samme tid, og jeg er for bedagelig anlagt til å sette vekkerklokka på f.eks klokken halv sju hver morgen for å tempe og legge meg igjen :sjenert: Dessuten, hvis jeg er ute en kveld og legger meg i tre-fire tida så får jeg jo ikke sovet nok til at tempinga har noen mening. Ikke det, jeg fester veldig lite, men det har en tendens til å være ut i de små nattetimene når jeg en gang gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da er vi to. Å reise på ferie må være rart ... men, folk er forskjellige.

Bra du har det fint hos foreldrene dine, og at du koser deg med tantebarna! Heldiggrisen!! :-D

Tempe orker jeg ikke, selv om det sikkert er veldig smart. Jeg står aldri opp til samme tid, og jeg er for bedagelig anlagt til å sette vekkerklokka på f.eks klokken halv sju hver morgen for å tempe og legge meg igjen :sjenert: Dessuten, hvis jeg er ute en kveld og legger meg i tre-fire tida så får jeg jo ikke sovet nok til at tempinga har noen mening. Ikke det, jeg fester veldig lite, men det har en tendens til å være ut i de små nattetimene når jeg en gang gjør det ;)

Det er vel ikkje spesielt rart å reisa på ferie. :fnise: Men å reisa på ferie åleine, det er litt rart, ja...

Godt å få slappa av i helga. :)

Eg hadde trudd at det vart kjempestress med tempinga, men det har det ikkje blitt! Eg har mobilen på ringing kl. 6.30 kvar morgon. Då tek eg berre termometeret som ligg på nattbordet, i munnen. Eg reiser meg ikkje opp, og bevegar meg så lite som mulig. Så leser eg av tempen, og fører den opp på eit ark som eg også har liggjande på nattbordet. Men ikkje eingang det er nødvendig, for den siste tempmålinga blir alltid lagra på termometeret! Så du kan egentlig berre slå av termometeter, når du har tempa, og først skriva det ned seinare på dagen. Så kan eg sova vidare til eg må stå opp! Og eg sovnar alltid fort igjen etterpå, for eg treng jo knapt å våkna, for å få målt tempen. ;)

Dersom du har fått for få timar samanhengande søvn ei natt, fører du berre dette opp på FF-charten på internett, og FF (Fertility Friend), tek ikkje denne tempen i betrakning. Altå er det ingen problem, om du er på fest og legg deg seint, ein gang imellom.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...