Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag fekk eg meg ein aldri så liten overraskelse! Tok ein EL-test, og den var positiv - 2 dagar før eg hadde forventa. :overrasket: Skulle egentlig ha begynt å testa i går, på dag 11 i syklusen min. Men eg rekna feil, så eg tok min første EL-test denne månaden, i dag. Og no tenker eg at kanskje den var positiv i går og, så det irriterar meg skikkelig at eg ikkje tok ein test i går. :sur:

Eg skjønnar meg ikkje heilt på syklusen min. I forrige pp fekk eg positiv EL-test på dag 14 + morgonen på dag 15, i syklusen min. No fekk eg positiv test på dag 12 (og kanskje hadde den også blitt positiv i går, på dag 11). Eg veit jo frå før at menstruasjonssyklusen min ikkje er heilt regelmessig, for den kan variera med nokre dagar. Men det er litt kjedelig, for då veit eg liksom aldri heilt når eg kan rekna med å ha eggløysing.

Hadde eg visst at eg hadde eggløysing så tidleg i syklusen denne gangen, så skulle jammen eg og kjæresten min gjort ein enda bedre innsats så langt! Eg trudde jo at me så vidt var i gang med prøvinga denne månaden - men no visar det seg at eg er heilt på slutten av min fruktbare periode for denne gang. Det betyr at me må :humpe: for harde livet i dag, før det er for seint! Typisk altså, eg som trudde at me fortsatt hadde så god tid på oss. :forvirret:

Eg får berre kryssa fingrane for at innsatsen vår likevel har vore bra nok denne månaden. :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja med positiv EL test i dag vet du hva du må bruke fredagskvelden til :ler:

God helg ;)

Ja, eg skal lova deg at det vart ein komisk opplevelse. :ler:

I dag har me vore inne hos foreldra til kjæresten min. Der var det fullt hus, så me fekk liksom ikkje sjansen til å lura oss vekk for å :humpe: litt. Men me skulle tilbake i kjæresten min sin leilighet i kveld, så me hadde planar om å ta oss ein runde då me kom dit - før kjæresten min skulle ut med nokre kameratar. Problemet var berre at litt før me skulle reisa frå foreldra til kjæresten min, fekk me vita at leiligheten til kjæresten min var full av kameratane hans. :forvirret: Broren til kjæresten min bur nemlig i same leilighet som kjæresten min, og dei hadde visst funne ut at dei skulle ha vorspiel der. Typisk! Dermed vart det uaktuelt for oss å ha sex i leiligheten, som planlagt.

Det endte med at då me kjørte avgårde, sa kjæresten min at me skulle stoppa på ein hemmelig plass på veien, så kunne me gjera det der. ;) Eter at me hadde kjørt ei stund, svingte han inn på ein smal skogsvei. Me kjørte litt innover veien, og så var me på den hemmelige plassen, som kjæresten min kalte det!

Kjæresten min ville at me skulle gjera det mens eg støtta meg inntil eit tre. Men det nekta eg, for eg var redd at alle svømmarane ville koma rett ut igjen då. ;) Derfor fann kjæresten min fram eit stort teppe han hadde liggjande bak i bilen, og la det ned på bakken. Så der låg me på eit teppe midt inni skogen, og skulle ha oss!

Eg synst det heile var så komisk, at eg begynte å le - noko som førte til at kjæresten min ikkje klarte å få utstyret sitt hardt nok. :rodme: Eg klarte å slutta å le etterkvart, slik at kjæresten iallfall vart litt meir klar. ;) Så då :humpe: me for harde livet, på eit teppe i skogen, blant buskar og tre. :ler: Ein skikkelig komisk opplevelse!

Då me kom oss i bilen igjen, halvveis låg eg i bilsetet resten av turen, for å halda dei verdifulle dråpane på plass. Og gjett kven som fann både kvistar og mose i buksa/trusa, då ho kom heim? :legrine:

Ja, det er jammen litt av ein opplevelse å vera prøvarar. :mrgreen:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Hemmelig plass, liksom ;) Men i det minste så virker det som om kjæresten din virkelig gjør en innsats denne gangen da. Synes jeg ser dere for meg ute i skogen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hemmelig plass, liksom ;) Men i det minste så virker det som om kjæresten din virkelig gjør en innsats denne gangen da. Synes jeg ser dere for meg ute i skogen der.

Plassen var nok ikkje meir hemmelig, enn at eg frykta at det plutselig kom til å dukka opp folk. ;) Me hadde nemlig berre kjørt eit lite stykke vekk frå hovudvegen, og det stod ein bil parkert der me kjørte inn. Så heilt trygt var det nok ikkje!

Ja, det hadde sikkert vore litt av eit syn, om nokon hadde sett oss der me låg og kava. :legrine:

Det er ikkje noko å seia på innsatsviljen til kjæresten min, nei. ;) Og bra er det, for no er eg så klar for å bli gravid som aldri før!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. bostatusen deres, har dere planer om å flytte sammen i nær fremtid?

Hadde det vore opp til meg, så hadde me flytta saman for lenge sidan! Men sidan kjæresten min ikkje vil vera sambuar, så må me gifta oss først. Me har klare alle papira me treng for å gifta oss, så dei kan sendast inn når som helst. Men sidan kjæresten min plutselig har fått for seg at eg må bli gravid før me giftar oss, så drøyar me litt me å senda inn papira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting av gangen ;) Men det måtte vel ha vært lettere å bli gravid hvis man bodde sammen. Hehe. Men hva med familien hans da? De greier vel å regne seg frem til når graviditeten inntraff den dagen barnet kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting av gangen ;) Men det måtte vel ha vært lettere å bli gravid hvis man bodde sammen. Hehe. Men hva med familien hans da? De greier vel å regne seg frem til når graviditeten inntraff den dagen barnet kommer?

Ja, det hadde vore mykje lettare! Kjæresten min som alltid har vore heilt bestemt på at det er uaktuelt for han å få barn før han er gift - og no har han plutselig ombestemt seg, og meinar akkurat det motsatte. Ikkje alltid like lett å skjønna kva han tenker på. ;) Men slik eg har skjønt det, så føler han seg berre nesten klar for å gifta seg no. Og han trur at om eg blir gravid, så gjer det at han vil føla seg 100% klar. Det er iallfall det han har sagt.

Eg sa også til kjæresten min at foreldra hans fint vil kunna rekna seg fram til at eg må ha blitt gravid før me giftar oss, sjølv om me giftar oss kort tid etter at eg finner ut at eg er gravid. Han svarte då at me kunne seia at eg hadde termin seinare enn det eg egentlig hadde - og så kunne me seia at babyen vart født litt før tida, når den kom ut. :sprettoy: Det er vel ikkje noko bombe at eg sa nei til den ideen! Og det virka som om kjæresten min også innsåg at det var eit tåpelig forslag. ;) Han kjem garantert til å seia til foreldra sine at eg vart gravid ved eit uhell, men då skal eg personlig sørga for at dei får høyra sannheten. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten nokon som kan svara meg på kor lang tid etter positiv EL-test, det er mulig å bli gravid? Eg har fått positiv EL-test i dag, og me har hatt sex i dag + alle dagane f.o.m. tirsdag og fram til no. Bør me ha sex i morgon også, eller er det for seint då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: virker som dere hadde det morsomt i skogen ;)

Synes det hørtes merkelig ut at kjæresten din ikke vil være samboer, men ha barn før han gifter seg... men, det har jo ingen som helst betydning hvilken rekkefølge man tar det i da :)

Kan nok ikke svare på spørsmålet ditt, er jeg redd. Er ikke inne i de greiene der i det hele tatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: virker som dere hadde det morsomt i skogen ;)

Synes det hørtes merkelig ut at kjæresten din ikke vil være samboer, men ha barn før han gifter seg... men, det har jo ingen som helst betydning hvilken rekkefølge man tar det i da :)

Kan nok ikke svare på spørsmålet ditt, er jeg redd. Er ikke inne i de greiene der i det hele tatt :sjenert:

Ja, det var ein artig opplevelse me hadde. :ler:

Ikkje rart at du synst det er merkelig at kjæresten min ikkje vil vera sambuar, men ha barn før han giftar seg! Det er du nemlig ikkje åleine om å synast. ;) Eg har berre innsett at kjæresten min ikkje alltid er mulig å skjønna seg på. Rare kjæresten min!

Trudde du var skikkelig inne i dei der prøvegreiene eg, du som er symptomleitar nr. 1! (Eller nr 2 kanskje, for eg slår vel deg...eller? :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no godt han gjer ein skikkelig innsats no! Eg er heilt imponert over at han held det han har sagt ja til å begynne på denne gongen!!

Men han er vel ikkje sooo vanskelig å skjønne seg på?! Han innrømte jo for deg at han laug heile den tida han brukte ekteskapet som unnskyldning for å ikkje begynne prøvinga, fordi han i utgangspunktet ikkje følte seg klar...

Det eg syns er veldig, veldig rart at ein kan føle seg klar for å lage baby sammen, men ikkje 100% klar for å gifte seg(spesielt for ein som typen din som ikkje kan vere sambuar/ha barn uten å vere gift). Å få baby sammen er jo ein større forpliktelse enn å gifte seg(i mine auger). Men eg er glad eg ikkje treng å ta stilling til den tankegangen der ;)

Hmm, godt du seier ifra... Plutseleg er du gravid, og 3-4 veker på veg, so tar det kanskje 2-4 veker før de blir gift(papirer, sted,jobben hans), og å få ein førstegangsbaby 2mnd før tida på ca. 3500 gram er vel ikkje direkte vanleg :ler:

(Bur kjæresten dini med broren sin på heiltid?? Må de finne deke ein heilt ny leilighet når den tid kjem då?)

Ja, eg er nok minst like imponert som det du er, over at kjæresten min faktisk held det han har lova meg denne gangen - nemlig å prøva å gjera meg gravid! Eg har liksom berre gått rundt å venta på at han ein dag skal seia at "Eg foreslår at me ventar litt med prøvinga, for eg føler meg ikkje heilt klar for nokon unge enda". Men den kommentaren har heldigvis ikkje kome - og det er eg så utrulig glad for. :) Kanskje kjæresten min faktisk er i ferd med å bli ordentlig vaksen? Det er isåfall på høg tid at han blir det. ;)

Du har heilt rett i at kjæresten min innrømte at han brukte det med at han måtte vera gift før han kunne få barn, som unnskyldning for å utsetja prøvinga. Men det betyr ikkje at han er lett å forstå seg på! For når han seier slike ting, så anar jo ikkje eg at det han seier ikkje stemmer - før i ettertid, når han innrømmer det. Eg trudde jo virkelig på at det var heilt uaktuelt for kjæresten min å få barn før han var gift! Så han er faktisk ikkje lett å forstå seg på alltid.

Kvifor kjæresten min føler seg klar for å laga baby, men ikkje for å gifta seg - det kan eg ikkje svara på. Eg anar faktisk ikkje grunnen! Men eg har ein mistanke, ut frå ting han har sagt. Me hadde jo tenkt å gifta oss no i juli, men så trur eg kjæresten min begynte å få litt kalde føtter, fordi han ikkje følte seg 100% klar likevel. Så då sette han seg vel ned å tenkte på korleis han kunne få meg til å utsetja bryllupet, men likevel unngå å skuffa meg. Han visste jo kor sterkt eg ønska meg barn, så derfor var dette ein ting han visste at han kunne bruka! Han tenkte nok at det sannsynlegvis tok litt tid før eg blei gravid, og dermed trente me heller ikkje gifta oss med ein gang. Og viss eg først blei gravid etter f.eks eit halvt år, så har han fortsatt ein del månader å bli 100% klar for å gifta seg på! Han sa faktisk noko slikt som: "Ja, og då kan me jo fortsetja å ha det sånn som no, ei stund til". Og det synst han var ein positiv ting. Så det er nok slik kjæresten min har tenkt i denne saken.

Ja, det der med å lyga om unnfangelsestidspunktet, er virkelig ein råtten ide som ingen hadde gått på. :ler: Og når det gjeld meg og kjæresten min, så får me nok ingen unge på 3500 g. Det blir nok heller rundt 4-5 kg, vil eg tru. ;) Både eg og kjæresten min er høge (eg er 182 cm høg, og kjæresten min er 196 cm høg). Og me var begge over 4 kg då me vart født! Og med ein baby på den størrelsen, vil vel neppe nokon tru at ungen er født ein månad eller to for tidleg. :ler:

Ja, kjæresten min bur saman med broren sin på heiltid, noko eg ikkje er spesielt fornøyd med. Men det er kjæresten min som eig leiligheten, broren hans berre leiger hos han. Så den dagen me giftar oss, flyttar broren ut og eg inn. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sprettoy:

Fattar ikkje at han vil ha barn og gifte seg med deg og fortsatt vente med sambuarskapet, forstår jo det der med foreldra osv., kva er vel bedre enn å få bu sammen med den ein elsker sjølv om ein må gifte seg(i kjæresten din sitt tilfelle).

Eg elsker samboertilværelsen, syns det er herligt :) Og eg veit at enger ikkej er alt, men tenkt på alle dei utgiftene de hadde spart som de kunne brukt til andre ting... Jaja, kan hende han treng alt det pusterommet han kan få fram til han er smidd i hymens lenker for alltid :pisk:

:ler:

Nja... store barm de to, neeeeida ;) kan vel høres ut som om de får barn som lett vil passere mine 163,5 cm ja....

182, du er ganske høg, altso, ikkje vondt meint, men eg kjenner ikkje so veldig mange jenter på den høgda. Forresten var det ikkje du som klaga over sko til store føtter(41 eller noke sånt...) Eg kjenner faktisk mange jenter/kvinner med store føtter og dei har aldri problem med sko enten det er pensko eller joggesko eller fritidssko... Og dei handlar på heilt vanlege skobutikkar...

Diu får huse på oppsigelsesperioden der du leiger då, og satse på at din kommande svigerbror ikkje har so lang oppsigelsestid ;) Eller so får han berre overta ditt husvære.

Eg trur nok det ligg noko i det ja, at kjæresten min treng alt det pusterommet han kan få, før han binder seg for godt! Han er nemlig den typen som er litt redd for å mista friheten sin, og det er nok grunnen til at han ikkje er så ivrig etter å gifta seg så fort.

Kjenner du ikkje mange jenter over 180 cm altså? Det gjer eg! Yngste søstera mi er forresten enda høgare enn meg, nemlig 185 cm høg. Føler meg ikkje spesielt stor ved sida av henne. ;) Det var nok eg som klagde over problem med å få tak i sko, når eg brukar skostørrelse 41. Eg kjøper berre sko i vanlege skobutikkar, og ofte finn eg sko som passar. Men det skjer litt for ofte at størrelse 41 er utselt, for butikkane tar kun inn eitt skopar i denne størrelsen, av kvar skotype. Men søstera mi, som brukar størrelse 42, får rett og slett ikkje tak i damesko i det heile tatt - for damesko sluttar på størrelse 41!

Sjølv om eg er høg, så er eg tynn (Faktisk har eg ein BMI, som tyder på at eg er litt undervektig). Derfor er eg litt bekymra for å gå gravid med, og å føda ein unge på 4-5 kg! Det blir nok litt hardt for kroppen min. :sprettoy: Men men, det går vel bra!

Ja, det var ingen dum ide og overlata leiligheten min til min komande svoger, når eg og kjæresten min giftar oss. ;) Bryllupet vårt skal jo vera hemmelig, så då får jo ikkje broren til kjæresten min ein sjanse til å finna seg noko nytt, før eg flyttar inn. Og det er litt kjedelig viss eg må fortsetja å bu i leiligheten min i fleire månader etter at me har gifta oss, fordi broren til kjæresten min må ha tid på seg til å finna seg ein ny plass å bu. Så ja, då kan broren til kjæresten min heller få overta min leilighet. ;) Får berre håpa han er positiv til forslaget!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det virkar litt merkelig må eg seia. For damesko går faktisk berre til 41, med unntak av nokre få spesialbutikkar, der damesko går til 42. Men eg anar ikkje kor slike butikkar finst.

Det hender at søstera mi finn seg damesko som passar, men det er kun viss ho finn eit par i 41, som er ekstra store i størrelsen. Men til vanleg må ho kjøpa sko som ikkje er typiske damesko.

Hmmm...kvifor diskuterer me egentlig sko i prøvedagboka mi. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk positiv EL-test i dag og, så då er det ikkje for seint å :humpe: enda. :jepp:

Eg held på å pakka no, for eg og kjæresten min reiser på ferie i morgon. Det er det å koma i gang med pakkinga, som er det verste egentlig. Anar liksom ikkje kor eg skal begynna. :forvirret: Trur eg må setja meg ned og skriva ei liste over alt eg skal ha med meg, slik at eg ikkje gløymer noko.

Herleg ver i dag og. Jippi! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi eg berre kom på dette med skostørrelsar når me snakka om kor lange du og kjæresten er ifbm. babyar... og eg gadd faktisk ikkje forflytte meg over i den andre dagboka der og då... ;)

Ja, det var visst sånn det var. ;) Heilt i orden egentlig, så lenge prøvedagboka mi ikkje går over til å bli ei generell dagbok, sånn i det store og heile!

Kos deg vidare i sola, Glow. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...