Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Håper virkelig det, jeg er jo ikke gravid nå- så skulle ikke tro den har så lang virkning liksom :)

Hm, har du gjort noe ang. de tablettene, eller? Sluttet du på de? Sorry, jeg er litt av et rotehue av og til :ler:

Bra betennelsen i armen er over! :-D

Hm, står det noe om at tablettene for urinveisinfeksjon er skadelig for gravide? Hvis ikke, ring lege eller apotek!!

Jeg ville undersøkt ang. den kremen. Hvis det er en reseptbelagt krem mot kviser, så kan det inneholde farlige stoffer som kan være skadelig for fosteret i opptil et år etter du har brukt kremen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg er akkurat slik som du angående å kjøpe masse babyting! :ler:

Jeg greier umulig å vente helt til jeg er i 12. uke å kjøpe babyting... Var nesten så jeg kjøpte en babybody når jeg var hjemme for noen uker siden, var festival i hjembyen min, og de hadde noen nydelige babybodyier! Får heller bli neste år ;)

Jeg ville undersøkt ang. den kremen. Hvis det er en reseptbelagt krem mot kviser, så kan det inneholde farlige stoffer som kan være skadelig for fosteret i opptil et år etter du har brukt kremen!

Hm... nå ble jeg redd her ... tror jeg får gjøre det. Selv om de ikke visste om den var skadelig på foster, pga de har bare gjort dyreforsøk med den ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier umulig å vente helt til jeg er i 12. uke å kjøpe babyting... Var nesten så jeg kjøpte en babybody når jeg var hjemme for noen uker siden, var festival i hjembyen min, og de hadde noen nydelige babybodyier! Får heller bli neste år ;)

Det er så herlig å ha deg å vera koko saman med. :ler:

Det er virkelig nesten ikkje til å halda ut å ikkje kjøpa masse babyting, når eg går forbi slike butikkar. ;) Når lysten blir for stor, og eg ikkje klarar å la vera å kjøpa noko - så finn eg heller noko til tantebarna mine. Det blir jo ikkje heilt det same, men det hjelper iallfall bittelitt på lysten til å hamstra babyklede og andre babyting.

Det einaste eg nokon gang har kjøpt, som skal vera til mitt framtidige barn, er eit kjempesøtt babyalbum. :rødme: Den gangen tok lysten overhånd. :sjenert: Men eg lovar, det er den einaste gangen eg ikkje har klart å la vera. Eg unnskyldte det med at det var eit så spesielt album, at eg sikkert ikkje kom til å finna eit like fint når eg fekk barn. :fnise: Så no ligg albumet til mitt framtidige barn lagra i eit skap, og berre ventar på å bli tatt i bruk. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du, som har tantebarn å kjøpe klær til! Jeg har to "tantebarn" som egentlig ikke er tantebarn, men den ene er 6 år og den andre bor mange timer unna, så jeg kan nesten ikke kjøpe klær til de når lysten blir for stor :sjenert:

Så søtt at du har kjøpt album!! :rødme:

Har funnet flere nydelige album jeg vil ha til babyen ... Nå vil jeg også ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du, som har tantebarn å kjøpe klær til! Jeg har to "tantebarn" som egentlig ikke er tantebarn, men den ene er 6 år og den andre bor mange timer unna, så jeg kan nesten ikke kjøpe klær til de når lysten blir for stor :sjenert:

Ja, det er koseleg å kjøpa klede og andre ting til tantebarna mine, som er 3 og i 1 1/2 år gamle. To skjønne guttar. :) Men eg skal lova at det ikkje er enkelt å la vera å kjøpa små søte kjolar og andre fine jenteting! Eg kunne gjerne hatt eit heilt lager med små, søte røde og rosa babyklede. :ler:

Så søtt at du har kjøpt album!! :rødme:

Har funnet flere nydelige album jeg vil ha til babyen ... Nå vil jeg også ha!!!

Løp og kjøp! :hoppe:

Er me litt gale, eller? :vetikke:

:fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er koseleg å kjøpa klede og andre ting til tantebarna mine, som er 3 og i 1 1/2 år gamle. To skjønne guttar. :) Men eg skal lova at det ikkje er enkelt å la vera å kjøpa små søte kjolar og andre fine jenteting! Eg kunne gjerne hatt eit heilt lager med små, søte røde og rosa babyklede. :ler:

Løp og kjøp! :hoppe:

Er me litt gale, eller? :vetikke:

:fnise:

Åh, er de så små?! Så koooselig!! :rødme:

Gale, vi? Nei, det har jeg ikke sett ... eventuelt aldri vært :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det følest egentlig fint å vera litt gal innimellom. :ler: Men du har vel rett, me er ikkje gale me - berre fullstendig koko. :sprettoy:

Kanskje på tide å sova litt? Eller kanskje eg skal jakta på graviditetssymptom først? Søren og, eg har ikkje kjent eit einaste lite symptom i dag. :sur: Eg blir nok fint nødt til å følgja deg inn i ein ny prøveperiode! Eller vent...det blir jo ingen prøving på meg dei to neste prøveperiodane, dersom eg ikkje er gravid no. :frustrert:

Ja ja, kanskje det er best å finna senga likevel.... God natt!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... nå ble jeg redd her ... tror jeg får gjøre det. Selv om de ikke visste om den var skadelig på foster, pga de har bare gjort dyreforsøk med den ... :sjenert:

Ah, men da er det nok ikke farlig, skal du se! Den kremen jeg tenkte på er "bevist" skadelig for fosteret, og legene skal informere om dette når de gir ut resept på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følest egentlig fint å vera litt gal innimellom. :ler: Men du har vel rett, me er ikkje gale me - berre fullstendig koko. :sprettoy:

Kanskje på tide å sova litt? Eller kanskje eg skal jakta på graviditetssymptom først? Søren og, eg har ikkje kjent eit einaste lite symptom i dag. :sur: Eg blir nok fint nødt til å følgja deg inn i ein ny prøveperiode! Eller vent...det blir jo ingen prøving på meg dei to neste prøveperiodane, dersom eg ikkje er gravid no. :frustrert:

Ja ja, kanskje det er best å finna senga likevel.... God natt!

Hehe, så sant så sant! :-D :tommelsmil:

Irriterende med de prøveperiodene du går glipp av :( Hva sa du mannen skulle? Dere får ta igjen for de tapte prøveperiodene og :humpe: ekstra mye etterpå! ;)

Ah, men da er det nok ikke farlig, skal du se! Den kremen jeg tenkte på er "bevist" skadelig for fosteret, og legene skal informere om dette når de gir ut resept på den!

Håper det :) Nå ble jeg nysgjerrig, kan du si hvilken krem du tenkte på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så sant så sant! :-D :tommelsmil:

Irriterende med de prøveperiodene du går glipp av :( Hva sa du mannen skulle? Dere får ta igjen for de tapte prøveperiodene og :humpe: ekstra mye etterpå! ;)

Koko :Hehe:

Ja, det er skikkelig irriterande med dei to prøveperiodane eg går glipp av! :sur: Det betyr at viss eg ikkje er gravid no, så må me venta heilt til oktober før me får prøva igjen. :( Kjæresten min jobbar i Nordsjøen, så han er på jobb dei neste to gangane eg skal ha eggløysing. I utgangspunktet skulle han ha kome heim igjen til neste gang eg har EL, men så må han reisa ut ei veke seinare enn planlagt denne gangen. Dermed blir også neste prøveperiode spolert. Satsar derfor alt på at eg er gravid no, til tross for at eg ikkje har eit einaste graviditetssymptom! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koko :Hehe:

Ja, det er skikkelig irriterande med dei to prøveperiodane eg går glipp av! :sur: Det betyr at viss eg ikkje er gravid no, så må me venta heilt til oktober før me får prøva igjen. :( Kjæresten min jobbar i Nordsjøen, så han er på jobb dei neste to gangane eg skal ha eggløysing. I utgangspunktet skulle han ha kome heim igjen til neste gang eg har EL, men så må han reisa ut ei veke seinare enn planlagt denne gangen. Dermed blir også neste prøveperiode spolert. Satsar derfor alt på at eg er gravid no, til tross for at eg ikkje har eit einaste graviditetssymptom! :tommel:

Dumme, dumme jobben til mannen! :sur:

Du får besøke han da, vet du ;) og gjemme dere bort og :humpe: for harde livet! :ler: Nei, det er vel ikke så lett .. Får krysse fingrene for at du er gravid! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme jobben til mannen! :sur:

Du får besøke han da, vet du ;) og gjemme dere bort og :humpe: for harde livet! :ler: Nei, det er vel ikke så lett .. Får krysse fingrene for at du er gravid! :-D

Ja, dumme dumme jobben! :sur:

Ikkje kven som helst som får lov til å koma ut på ein oljeplattform, så eg kan nok berre gløyma å besøka han. Jammen best eg er gravid, ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dumme dumme jobben! :sur:

Ikkje kven som helst som får lov til å koma ut på ein oljeplattform, så eg kan nok berre gløyma å besøka han. Jammen best eg er gravid, ja. ;)

Du får snike deg med ;) Hmfr, tror jeg gjør det samme med den amerikareisende mannen min! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom og oppdaterer meg litt. Håper virkelig at du og din kjære slipper å prøve lenge.

:vinke:

Det å måtta prøva lenge er min største skrekk - sidan eg er 30 år, og har vore klar for barn i veldig mange år allerede. Satsar på at eg er gravid allerede, så me slepp å venta heilt til oktober før me får ein ny sjanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får snike deg med ;) Hmfr, tror jeg gjør det samme med den amerikareisende mannen min! ;)

God ide! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kardemomme
:vinke:

Det å måtta prøva lenge er min største skrekk - sidan eg er 30 år, og har vore klar for barn i veldig mange år allerede. Satsar på at eg er gravid allerede, så me slepp å venta heilt til oktober før me får ein ny sjanse!

Skjønner deg godt. Da vi startet var jeg også livredd for å måtte prøve lenge...

Håper for deres del at du allerede er gravid. Føles som en evighet til oktober, særlig når man er prøvere. Hver pp er så viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se over helgen, om det har klaffet for dere eller ikke :hallo:

Ja, det blir kjempespennande. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...