Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Synes det høres ut som dere har gjort en god innsats denne PP, jeg. Det viktigste er jo at dere har sex før EL.

Mannen din høres ut som en typisk mann, Mirabella.. bortsett fra at det kanskje skinner litt ekstra tydelig igjennom hvordan han tenker i forhold til andre. Det er svært mange menn som ikke har lyst til å binde seg, og veldig mange har et misforstått forhold til dette med ansvar i forhold til barn og ekteskap. Men så er det jo også engang slik at mange ikke engang ønsker å gifte seg. Er det veldig viktig for deg at dere er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres ut som dere har gjort en god innsats denne PP, jeg. Det viktigste er jo at dere har sex før EL.

Mannen din høres ut som en typisk mann, Mirabella.. bortsett fra at det kanskje skinner litt ekstra tydelig igjennom hvordan han tenker i forhold til andre. Det er svært mange menn som ikke har lyst til å binde seg, og veldig mange har et misforstått forhold til dette med ansvar i forhold til barn og ekteskap. Men så er det jo også engang slik at mange ikke engang ønsker å gifte seg. Er det veldig viktig for deg at dere er gift?

Ja, eg håpar virkelig me har klart å gjera ein bra nok innsats! :tommel: For klaffar det ikkje denne gangen, så får me ikkje sjansen til å prøva igjen før i oktober.

For meg er det absolutt ikkje veldig viktig å gifta meg sånn med det første. Eg ønskjer absolutt å gifta meg ein dag altså! Men det som er aller viktigast for meg, er å få barn snart - for eg synst det begynnar å hasta! Det er kjæresten min som meinar at me må gifta oss når eg blir gravid, pga at foreldra hans er kristne. Eg trur nok han egentlig kunne ha tenkt å venta nokre år med bryllup, om det hadde vore opp til han sjølv. Men han er litt for opptatt av kva foreldra meinar.

Kjæresten min er nok absolutt ein slik person som kunne ha vore singel heile livet! Men han ønskjer seg barn, noko som betyr at han "må" gifta seg også. Men hadde ikkje eg vore så ivrig etter å bli gravid no, så trur eg ikkje det hadde gjort kjæresten min noko om han måtte ha venta til han var 40, med å få barn! Han likar friheten sin, og synst egentlig han har det fint slik han har det no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon reiser eg og kjæresten min på ferie, så no blir eg nok vekke frå KG i 1-2 veker.

Eg lovar å koma med oppdateringar her inne, så snart eg er tilbake. Tenk om eg er gravid neste gang eg kjem innom dagboka mi igjen? :hoppe: Eg kjem til å følgja nøye med framover, på om eg har nokon graviditetssymptom. ;) Symptomleiting er både spennande, men også litt slitsomt. Håpar me lykkast denne gangen, for eg føler meg så utrulig klar for å få ein liten spire i magen min. :rødme:

Ha det bra så lenge alle saman, så snakkast me om ikkje så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Huh, blir dere borte så lenge? Dååårlig gjort, spesielt nå som det er så spennende!! :sur::ler:

Håper det klaffet nå da!! *krysse fingre* ;)

God tur!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ein flott ferie, og det hørres jo ut som om sjansene er der for at det blir positivt resultat denne mnd :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia, takk for støtten mirabella.

Vi har nok gjort det vi kunne for denne perioden, men siden jeg ikke merker noe som helst til tegn tviler jeg på at det skjer denne gangen.

Håper du har det fint på ferien, og lykketil og kom hjem gravid :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Huh, blir dere borte så lenge? Dååårlig gjort, spesielt nå som det er så spennende!! :sur::ler:

Håper det klaffet nå da!! *krysse fingre* ;)

God tur!! :klem:

Me vart nok ikkje vekke så lenge likevel! :sjenert: Me flykta nemleg heim igjen, på grunn av dårleg ver. Eg og kjæresten min prøvde fortvilt å finna sola i Sverige, uten hell! Og campingferie i regn er absolutt ikkje noko kjekt... Så etter berre 5 dagar måtte me gi opp å finna sola, og innsjå at det var eit håplaust prosjekt! I følge folka der nede har det vore regn i Sverige i heile sommar, og finveret kjem visst ikkje før i midten av august. Så lenge hadde ikkje eg og kjæresten min tid til å venta på sola, så no er me allerede heile igjen :sur: Eg får berre kryssa fingrane for at me får litt sol her heime resten av ferien!

I dag er eg sannsynlegvis 5-6 dpo. Eg har foreløpig ingen symptom på graviditet, så eg er ikkje særlig optimistisk. Eg kan vel kanskje ikkje venta å kjenna nokon symptom så tidleg uansett - men eg trudde kanskje det var vanleg å kjenna noko, i det egget festa seg til livmora? Men eg må vel berre smøra meg med tålmodighet nokre dagar enda.

Viss eg har blitt gravid denne prøveperioden, blir eg nok litt bekymra. Grunnen til det, er fordi eg nettopp har fått ein kraftig og langvarig antibiotikakur av fastlegen min! På ferieturen fekk eg nemleg ein bakterieinfeksjon i armen pga eit myggstikk, og eg fekk urinveisinfeksjon i tillegg. :( No har eg fått ein antibiotikakur som heiter Keflex, som skulle ta knekken på begge infeksjonane. Legen har gitt meg beskjed om å ta 4 tablettar dagleg, i så lenge som 10 dagar. :overrasket: Eg har fått to fulle øskjer med tablettar - noko som betyr at eg har fått minst dobbel kur, i forhold til det som er vanleg!

Det står i bruksanvisningen at "Lang erfaring ved bruk av Keflex under graviditet har ikke vist skadelige effekter. Rådfør deg allikevel med lege før bruk av Keflex dersom du er gravid". Eg har altså ikkje rådført meg med legen - for eg synst det vart litt for dumt, når eg faktisk ikkje veit om eg er gravid enda! (Og mest sannsynleg er eg det jo ikkje). Men ut frå det som står i bruksanvisningen, ser det jo ikkje ut som om eg treng å bekymra meg så veldig. Grunnen til at eg likevel gjer det, er fordi eg har fått ein uvanlig langvarig og kraftig antibiotikakur! Håpar virkelig ikkje det kan skada fosteret på nokon som helst måte, dersom eg er gravid.

Veka som kjem blir ekstra spennande - for då får eg svar på om eg og min kjære har lykkast med å laga ein liten spire. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie, og håper du kommer hjem med II :klem:

Litt tidleg enda, sidan me flykta heim tidlegare enn planlagt! Men eg får jammen håpa at ein positiv graviditetstest lyser mot meg, rundt neste helg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ein flott ferie, og det hørres jo ut som om sjansene er der for at det blir positivt resultat denne mnd :gravid:

Ja, dersom alt er i orden med oss begge, så burde me absolutt ha gode sjansar for å få klaff denne gangen! Det blir veldig spennande framover. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, takk for støtten mirabella.

Vi har nok gjort det vi kunne for denne perioden, men siden jeg ikke merker noe som helst til tegn tviler jeg på at det skjer denne gangen.

Håper du har det fint på ferien, og lykketil og kom hjem gravid :ler:

Kryssar fingrane for deg, sjølv om du ikkje har nokon symptom enda! :tommel:

Eg har heller ingen symptom så langt, men så har det jo heller ikkje gått mange dagane etter EL. Så eg får vel prøva å vera litt tålmodig. Håpar eg har kome heim gravid ja, sjølv om me kom heim tidlegare enn planlagt! Er det ikkje rundt dag 5 etter EL, at egget festar seg? Det betyr isåfall at om me har lykkast denne gangen, så er eg gravid no. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så veldig vanlig å kjenne noe før forventet mens egentlig. Jeg kjente ingenting før noen få dager etter forventet mens. Da begynte jeg å være sulten hele tiden, og kvalmen kom snikende. I tillegg var jeg veeeldig slapp. Nå er jeg stort sett bare kvalm og slapp.. Hele tiden. Håper du slipper å bli kvalm hvis du blir gravid denne PP :)

Jeg tror ikke antibiotikakur skader spiren i magen. Er du i tvil så ring til legekontoret og hør!

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Velkommen hjem! :klem:

Var det noe finere vær i Norge når dere kom tilbake da? Håper det for deres skyld :)

Lest her en dag at spiren fester seg som regel rundt 6-8 dager etter el, tror jeg da ... husker ikke om det var dag 6 eller 8, tror kanskje det var dag 8. Glemsk, sjø ... :sjenert:

Skjønner at du er skeptisk til antibiotikakuren ... Selv går jeg på en krem som man vistnok ikke skal bruke om man er gravid :overrasket: Tenkte å slutte hvis jeg blir gravid ... :sjenert:

Tror ikke antibiotikakuren er så skummel, når det står at man ikke har funnet ut at den er skadelig for gravide :) Men ring legen din om du er bekymret!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smurte på meg litt eurax før jeg leste at det ikke var helt anbefalt for gravide fordi det ikke var testet skikkelig.. Men det var bare ørlitegranne på nesen, så jeg bekymrer meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så veldig vanlig å kjenne noe før forventet mens egentlig. Jeg kjente ingenting før noen få dager etter forventet mens. Da begynte jeg å være sulten hele tiden, og kvalmen kom snikende. I tillegg var jeg veeeldig slapp. Nå er jeg stort sett bare kvalm og slapp.. Hele tiden. Håper du slipper å bli kvalm hvis du blir gravid denne PP :)

Jeg tror ikke antibiotikakur skader spiren i magen. Er du i tvil så ring til legekontoret og hør!

Å, no vart eg glad over å høyra at du ikkje hadde nokon graviditetssymptom, før nokre få dagar etter forventa mens. :) Det betyr jo at det er masse håp for meg fortsatt denne prøveperioden!

Slik eg har forstått det, er den vanleg å ha enkelte symptom veldig tidleg. Blant anna har eg høyrt at det er vanleg med stikkingar i magen når egget festar seg, trøtthet, oppblåst mage, ømme bryst, hyppig vannlating o.l. veldig tidleg! Inne på "Snart gravid" føler eg at iallfall stikkingar i magen og ømme bryst er obligatoriske symptom, som ein får før forventa mens, dersom ein er gravid. Men det er kanskje ikkje slik? Merka du ingen som helst symptom, før

rett etter forventa mens?

Kjedelig med kvalme, så eg håpar du slepp å vera plaga med det så veldig lenge! Søstera mi har vore veldig plaga med svangerskapskvalme dei første månadane, begge gangane ho har vore gravid - mens mora mi aldri var plaga med kvalme i nokon av dei 5 svangerskapa! Eg håpar såklart at eg liknar på mora mi der. ;) Men berre eg blir gravid, så skal eg nok halda ut litt ssvangerskapskvalme. Men eg må seia eg er imponert over dei som er kvalme / kastar opp i 9 månader, og som orkar å få fleire barn. Det må vera grusomt, eg som held på å bli gal av ei vanleg omgangssjuke som er over i løpet av ein dag. :sprettoy: Trøttheten ville eg nok ha takla langt bedre, eg som er så glad i å sova. Så hadde eg hatt ein god unnskyldning for å få sova litt ekstra :Hehe:

Høyrest bra ut at du ikkje trur ein antibiotikakur kan skada fosteret, dersom eg er gravid. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Velkommen hjem! :klem:

Var det noe finere vær i Norge når dere kom tilbake da? Håper det for deres skyld :)

Lest her en dag at spiren fester seg som regel rundt 6-8 dager etter el, tror jeg da ... husker ikke om det var dag 6 eller 8, tror kanskje det var dag 8. Glemsk, sjø ... :sjenert:

Skjønner at du er skeptisk til antibiotikakuren ... Selv går jeg på en krem som man vistnok ikke skal bruke om man er gravid :overrasket: Tenkte å slutte hvis jeg blir gravid ... :sjenert:

Tror ikke antibiotikakuren er så skummel, når det står at man ikke har funnet ut at den er skadelig for gravide :) Men ring legen din om du er bekymret!!

Takk for velkostklem. :) Det var nok dessverre ikkje noko finare ver då me kom heim igjen heller. Det har regna i heile dag, og det er lite som minnar om sommar! Skikkelig surt at me skulle vera så uheldige med ferien. Eg har hatt ferie i heile juli, og har kun hatt drittver heile tida. :( I juni då det var fint ver, jobba eg. Kan ikkje hugsa nokon gang at eg har hatt så dårleg ver heile ferien min! Eg håpar så intenst at eg skal få litt sol og fint ver, før eg begynnar på jobb igjen. Det synst eg virkelig eg fortener no!

Eg trudde egget festa seg litt før det du seier. Meinar eg har lest det inne på SG. Men eg kan sjekka det opp. ;)

Eg får satsa på at antibiotikakuren ikkje er skadeleg for gravide - og stola på at det som står på pakken stemmer!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg smurte på meg litt eurax før jeg leste at det ikke var helt anbefalt for gravide fordi det ikke var testet skikkelig.. Men det var bare ørlitegranne på nesen, så jeg bekymrer meg ikke :)

Viss det var så lite du smurte på deg av kremen, og kun på nasa - så trur eg ikkje du treng å bekymra deg nei. ;)

Eg ante forresten ikkje at eurax ikkje var anbefalt for gravide! Det er visst mykje gravide kvinner må passa seg for, har eg inntrykk av.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye man må følge med på. Man må lese alle pakningsvedlegg selv om man ikke tror at det er noe farlig :)

Jeg tror ikke det er noe poeng i å lete etter så mange symptomer før det er tid for å teste. Man leter seg ihjel, og som oftest så får man gjerne "ekstra" symptomer kun fordi man leter - og det trenger ikke å ha noe som helst med at man er gravid å gjøre!

Jeg kjente ikke at egget festet seg eller at noe spesielt var i gjære. Det var faktisk helt tilfeldig at jeg tok en test dagen etter IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
I dag er eg sannsynlegvis 5-6 dpo. Eg har foreløpig ingen symptom på graviditet, så eg er ikkje særlig optimistisk. Eg kan vel kanskje ikkje venta å kjenna nokon symptom så tidleg uansett - men eg trudde kanskje det var vanleg å kjenna noko, i det egget festa seg til livmora? Men eg må vel berre smøra meg med tålmodighet nokre dagar enda.

Jeg hadde ikke et eneste symptom mellom EL og positiv test i hvertfall.

Viss eg har blitt gravid denne prøveperioden, blir eg nok litt bekymra. Grunnen til det, er fordi eg nettopp har fått ein kraftig og langvarig antibiotikakur av fastlegen min! På ferieturen fekk eg nemleg ein bakterieinfeksjon i armen pga eit myggstikk, og eg fekk urinveisinfeksjon i tillegg. :( No har eg fått ein antibiotikakur som heiter Keflex, som skulle ta knekken på begge infeksjonane. Legen har gitt meg beskjed om å ta 4 tablettar dagleg, i så lenge som 10 dagar. :overrasket: Eg har fått to fulle øskjer med tablettar - noko som betyr at eg har fått minst dobbel kur, i forhold til det som er vanleg!

Det står i bruksanvisningen at "Lang erfaring ved bruk av Keflex under graviditet har ikke vist skadelige effekter. Rådfør deg allikevel med lege før bruk av Keflex dersom du er gravid". Eg har altså ikkje rådført meg med legen - for eg synst det vart litt for dumt, når eg faktisk ikkje veit om eg er gravid enda! (Og mest sannsynleg er eg det jo ikkje). Men ut frå det som står i bruksanvisningen, ser det jo ikkje ut som om eg treng å bekymra meg så veldig. Grunnen til at eg likevel gjer det, er fordi eg har fått ein uvanlig langvarig og kraftig antibiotikakur! Håpar virkelig ikkje det kan skada fosteret på nokon som helst måte, dersom eg er gravid.

Ingen grunn til bekymring. Keflex regnes som trygt for gravide. Men produsenten ønsker å sikre seg på alle mulige måter for ikke å få noen klager, så når et legemiddel er trygt pleier de å skrive omtrent akkurat det som står i pakningsvedlegget til Keflex. Har slått det opp i en produsentuavhengig kilde også.

Og 4 tabletter daglig er en helt normal dose, ikke noen dobbel kurdet der...

Endret av Neria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye man må følge med på. Man må lese alle pakningsvedlegg selv om man ikke tror at det er noe farlig :)

Jeg tror ikke det er noe poeng i å lete etter så mange symptomer før det er tid for å teste. Man leter seg ihjel, og som oftest så får man gjerne "ekstra" symptomer kun fordi man leter - og det trenger ikke å ha noe som helst med at man er gravid å gjøre!

Jeg kjente ikke at egget festet seg eller at noe spesielt var i gjære. Det var faktisk helt tilfeldig at jeg tok en test dagen etter IKM :)

Ja, eg har allerede begynt å lesa nøye på pakningsvedlegg, sjølv om eg ikkje veit om eg er gravid enda. ;) Må jo det når eg får antibiotikakurar og andre tablettar, og veit at eg kanskje kan vera gravid!

Trur du har rett i det du seier, om at det ikkje er noko poeng i å leita etter symptom. Tippar at dersom ein kjenner godt etter heile tida, og finn noko som kan vera mulige graviditetssymptom - så blir ein enda meir skuffa viss mensen kjem, fordi ein har gått rundt og trudd at ein sikkert er gravid. Eg kjem nok til å ta ein graviditetstest enten den dagen eg ventar mensen, eller dagen etter - dersom mensen ikkje har dukka opp. Ser egentlig ikkje noko poeng i å testa før, iallfall ikkje om ein ikkje har hatt nokon tydelege symptom!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...