fridr Skrevet 8. mars 2012 #121 Skrevet 8. mars 2012 Hva vil det si å være obsessiv-compulsive? Er histrionic dramatisk/emosjonell? Ikke helt lett å forstå seg på Jeg fikk og ganske kjedelige resultat :gjeiper: Hadde forventet meg "Very high" på noen, men fikk bare moderat...
fridr Skrevet 8. mars 2012 #122 Skrevet 8. mars 2012 Oj... tok den der depresjonstesten: Here Are Your Scores: Disorder Your Score Major Depression: Slight-Moderate Dysthymia: Slight Bipolar Disorder: Moderate Cyclothymia: Extremely High Seasonal Affective Disorder: Very High Postpartum Depression: N/A Tror jeg skal ta det litt med en klype salt!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #123 Skrevet 8. mars 2012 Hva vil det si å være obsessiv-compulsive? Lidelsen obsessive compulsive er tvangslidelse, mens obsessiv compulsive personality disorder er tvangspreget personlighetsforstyrrelse.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #124 Skrevet 8. mars 2012 Lidelsen obsessive compulsive er tvangslidelse, mens obsessiv compulsive personality disorder er tvangspreget personlighetsforstyrrelse. Obsessive compulsive disorder skulle det selvsagt stå.
Gjest Raindrops Skrevet 8. mars 2012 #125 Skrevet 8. mars 2012 Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Artig test :gjeiper:
Lunivere Skrevet 8. mars 2012 #126 Skrevet 8. mars 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Very High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Huff da
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #127 Skrevet 8. mars 2012 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Måtte sjekke ut hva "histonic" er ettersom det var det eneste jeg fikk noe resultat på, og fant dette: "People with histrionic personality disorder are constant attention seekers. They need to be the center of attention all the time, often interrupting others in order to dominate the conversation. They use grandiose language to discribe everyday events and seek constant praise. They may dress provacatively or exaggerate illnesses in order to gain attention. Histrionics also tend to exaggerate friendships and relationships, believing that everyone loves them. They are often manipulative. SYMPTOMS: * Needs to be the center of attention * Dresses or acts provocatively * Rapidly-shifting and shallow emotions * Exaggerates friendships * Overly-dramatic, occassionally theatrical speech * Easily influenced; highly suggestible" Kjenner meg overhodet ikke igjen i noe av dette, så tar det ikke så tungt :gjeiper: Det eneste som til en viss grad kan stemme er at jeg kanskje noen ganger kan bruke litt "store ord", som i at jeg har et godt ordforråd og bruker mer avanserte ord enn gjennomsnittspersonen på min alder - men det har med oppveksten min å gjøre, har en far som er over gjennomsnittet opptatt av det norske språk.
Gjest Lilu Skrevet 8. mars 2012 #128 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Low moderat på de fleste, hmm.. vet ikke om jeg er så ille egentlig. De jeg fikk høyt på, stemmer vel litt. Eller veldig :gjeiper: Endret 10. mars 2012 av Lilu
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #130 Skrevet 9. mars 2012 Hovedproblemet med personlighetstester er at man har mange trekk som ikke er den egentlige personligheten, men utslag av andre faktorer, f.eks angst eller depresjon.
Tabris Skrevet 9. mars 2012 #131 Skrevet 9. mars 2012 Jeg vet ikke hvor god den testen er, det var et par spørsmål jeg svarte "No" på, når det rette svaret hadde vært "av og til" eller "det kommer an på". Men morsomt, lell. Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Så ikke så ille ut, egentlig.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #132 Skrevet 10. mars 2012 kan noen linke til depresjonstesten, finner den ikke?
Gjest Moi Skrevet 10. mars 2012 #133 Skrevet 10. mars 2012 Histrionic: Moderate Avoidant: High Jeg er mer normal enn jeg trodde!
sequin Skrevet 10. mars 2012 #134 Skrevet 10. mars 2012 Hehe jeg har tatt den ekte testen jeg Ganske blandet forstyrret kan man si!
Gjest Månestøv Skrevet 10. mars 2012 #135 Skrevet 10. mars 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate Avoidant kanskje, men borderline? tvilsomt
-Jiinxs- Skrevet 11. mars 2012 #136 Skrevet 11. mars 2012 kan noen linke til depresjonstesten, finner den ikke? http://www.depressedtest.com/ 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #137 Skrevet 1. april 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate
Myldre Skrevet 1. april 2012 #138 Skrevet 1. april 2012 Disorder Rating Paranoid: Very High Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High
Gjest Valenshy Skrevet 1. april 2012 #139 Skrevet 1. april 2012 Disorder Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate mmm..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #140 Skrevet 1. april 2012 haha jeg har tatt en 5 timer lang test hos psykriatisk og er vist veldig galen har vist exstreme high grad av ALLE personlighestforstyrrelses profilene utenom den narsesistiske. de kaler diagnosen for alvorlig blandet personlighetsforstyrrelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå