GammelKaktus Skrevet 24. september 2017 #241 Skrevet 24. september 2017 Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum Kunne vært verre
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #242 Skrevet 24. september 2017 Jeg trenger ikke ta noen test, jeg vet jeg er syk i hodet. Anonymkode: 3999f...acb
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #243 Skrevet 24. september 2017 Fantastisk. Et festlig resultat gitt: <table><tr><th>Disorder</th><th>Result</th></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/paranoid.html">Paranoid</a></td><td><span style="color:#009;">Low</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizoid.html">Schizoid</a></td><td><span style="color:#009;">Low</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Schizotypal</a></td><td><span style="color:#009;">Low</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Antisocial</a></td><td><span style="color:#009;">Low</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Borderline</a></td><td><span style="color:#009;">Low</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Histrionic</a></td><td><span style="color:#909;">Moderate</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Narcissistic</a></td><td><span style="color:#c03;">High</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Avoidant</a></td><td><span style="color:#909;">Moderate</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Dependent</a></td><td><span style="color:#009;">Low</span></td></tr><tr><td><a href="//www.4degreez.com/disorder/schizotypal.html">Obsessive-Compulsive</a></td><td><span style="color:#909;">Moderate</span></td></tr><tr><td colspan="2"><a href="//www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv">Personality Disorder Test</a> --<br>-- <a href="//www.4degreez.com/disorder/index.html">$linkText2</a> --</td></tr></table> Hvis det andre ikke kommer opp så: Disorder | Rating Paranoid | Low Schizoid | Low Schizotypal | Low Antisocial | Low Borderline | Low Histrionic | Moderate Narcissistic | High Avoidant | Moderate Dependent | Low Obsessive-Compulsive | Moderate Anonymkode: 45544...279
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #244 Skrevet 24. september 2017 Fikk low på alt Anonymkode: e7f28...a47
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #245 Skrevet 24. september 2017 Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Anonymkode: 35ae3...01f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #246 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Anonymkode: 35ae3...01f Jeg er ikke paranoid. Heller ikke borderline. Jeg skader ikke meg selv. Anonymkode: 35ae3...01f
Skadeskutt Skrevet 24. september 2017 #247 Skrevet 24. september 2017 (endret) Jeg fikk "high" på Borderline og dependent. Det stemmer ganske godt da jeg har trekk fra både emosjonelt ustabil PF og avhengig PF. Men jeg oppfyller ikke kriteriene til å få diagnosen. Derimot har jeg bipolar lidelse type 2 som før øvrig har en del likhetstrekk med disse to nevnte personlighetsforstyrrelsene. Litt artig at det stemmet med det begge mine psykiatere uavhengig av hverandre har kommet fram til at jeg har. Endret 24. september 2017 av Skadeskutt
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #248 Skrevet 24. september 2017 Paranoid: High more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Vet ikke hva dette sier om meg, men har noe å lese meg opp på 😅 Anonymkode: e64c9...3f0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #249 Skrevet 24. september 2017 Lav og moderat på alle. Men,visste jo det, er ganske stabil. Anonymkode: cccd8...403
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #250 Skrevet 25. september 2017 Paranoid | High Schizoid | Moderate Schizotypal | Very High Antisocial | Moderate Borderline | Very High Histrionic | High Narcissistic | High Avoidant | Very High Dependent | Very High Obsessive-Compulsive | High (Har diagnosen bipolar 2 og trekk fra borderline, paranoid og avoidant) Anonymkode: e23d8...956
Professor Orm Skrevet 25. september 2017 #251 Skrevet 25. september 2017 (endret) Paranoid | Low Schizoid | Moderate Schizotypal | Moderate Antisocial | Moderate Borderline | Low Histrionic | Moderate Narcissistic | Moderate Avoidant | Low Dependent | Low Obsessive-Compulsive | High Jeg tar testen med en klype salt.. Endret 25. september 2017 av Professor Orm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå