Gjest lillelarve Skrevet 27. november 2014 #221 Skrevet 27. november 2014 (endret) Paranoid: Low Schizoid: ModerateSchizotypal: LowAntisocial: ModerateBorderline: LowHistrionic: LowNarcissistic: Moderate Avoidant: LowDependent: ModerateObsessive-Compulsive: Moderate Tja... Morsom test da kjenner meg igjen i noe av det, men tror jeg er ganske så frisk! Endret 27. november 2014 av lillelarve
WubWub Skrevet 27. november 2014 #222 Skrevet 27. november 2014 På alle personlighetsforstyrrelse tester jeg tar online så får jeg alltid psykopat som very high. Skjønner ikke helt hvorfor, kjenner meg ikke igjen i det. Jeg som alltid er snill og empatisk som dagen er lang og vel så det
Frisørdama Skrevet 27. november 2014 #223 Skrevet 27. november 2014 Oh lord... Tror jeg bare skal gå og legge meg, jeg......
WubWub Skrevet 27. november 2014 #224 Skrevet 27. november 2014 (endret) Oh lord... Tror jeg bare skal gå og legge meg, jeg...... Endret 27. november 2014 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #226 Skrevet 28. november 2014 Tar denne som anonym .... Ser ut til at jeg er gal : Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Anonymous poster hash: e3b88...08e 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #228 Skrevet 28. november 2014 Fikk moderat på alle, bortsett fra schizotypal, borderline og dependent. Disse tre fikk jeg "high" på. Jeg skjønner ikke helt hva det vil si, men regner med det ikke er så ille. Anonymous poster hash: e1efe...633
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #229 Skrevet 28. november 2014 Fikk moderat på alle, bortsett fra schizotypal, borderline og dependent. Disse tre fikk jeg "high" på. Jeg skjønner ikke helt hva det vil si, men regner med det ikke er så ille. Anonymous poster hash: e1efe...633 Leste litt om "schizotypal" nå, og syns det er veldig rart at jeg fikk high på den. Jeg svarte at jeg er avhengig av å være i et forhold, livredd for å være alene, og at jeg deler mye av meg selv når jeg er med folk. På den ene svarte jeg at jeg trives best alene, men syns det er rart at akkurat det skal telle såpass mye mer enn alle de andre tingene jeg svarte på. Schizotypal vil jo si at man unngår å forme vennskap, og ikke takler å være med mennesker i det hele tatt. Dårlig opplegg. Anonymous poster hash: e1efe...633
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 28. november 2014 #231 Skrevet 28. november 2014 Disse testene er jo som skapt for hypokondere.. Paranoid: Moderate Schizoid: Very High Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High 1
Gjest Evans Skrevet 28. november 2014 #232 Skrevet 28. november 2014 (endret) Jeg er sånn passe på de fleste. Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate Endret 28. november 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #233 Skrevet 28. november 2014 Disorder Rating Information Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Moderate more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate more info | forum Anonymous poster hash: c5615...2ff
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #234 Skrevet 28. november 2014 Borderline og paranoid tror ikke testen er heelt med.Anonymous poster hash: a0f31...039
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #235 Skrevet 28. november 2014 Likte ikke helt det jeg fikk der. Fikk High på depended, borderline og avoidant. Depended leste jeg om, og beskrivelsen av hvordan de oppfører seg mot andre, tenker osv, er akkurat slik jeg tenker. Liker ikke! :/ Anonymous poster hash: 7302d...6f8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #236 Skrevet 28. november 2014 Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Skal man være bekymret nå? Anonymous poster hash: eeb1c...b1e
mandel92 Skrevet 28. november 2014 #237 Skrevet 28. november 2014 (endret) Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Very High more info | forum Kunne vært verre! Endret 28. november 2014 av mandel92
Doroline Skrevet 28. november 2014 #238 Skrevet 28. november 2014 (endret) :O Shiiit jeg fikk dette: Disorder Rating Information Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: High Endret 28. november 2014 av Doroline
Tullehøna Skrevet 29. november 2014 #239 Skrevet 29. november 2014 Disorder | Rating Paranoid | High Schizoid | Moderate Schizotypal | Moderate Antisocial | Moderate Borderline | Very High Histrionic | High Narcissistic | High Avoidant | Very High Dependent | Moderate Obsessive-Compulsive | Moderate Jaja... Livet
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. september 2017 #240 Skrevet 24. september 2017 Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Moderate more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå