Gå til innhold

Er du forstyrra? Test deg selv!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger da ikke å ta en test for å vite om jeg er forstyrret eller ikke. Jeg henger her inne hver eneste dag, opptil flere timer av gangen; jeg ER kjempeforstyrret! :skratte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

<table cellspacing="2" style="background:#000;"><tr><th style="width:200px;background:#000; color:#fff;font-weight:bold;">Disorder</th><th style="width:120px;background:#000; color:#fff;font-weight:bold;">Your Score</th></tr><tr><td style="background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/major_depression.html" style="color:#000;">Major Depression</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#cda;padding:3px;color:#000;">Slight-Moderate</td></tr><tr><td style="background:#eeb;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/dysthymia.html" style="color:#000;">Dysthymia</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#eeb;padding:3px;color:#000;">High</td></tr><tr><td style="background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/bipolar.html" style="color:#000;">Bipolar Disorder</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#cda;padding:3px; color:#000;">Slight-Moderate</td></tr><tr><td style="background:#eeb;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/cyclothymia.html" style="color:#000;">Cyclothymia</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#eeb;padding:3px;color:#000;">Slight-Moderate</td></tr><tr><td style="background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/sad.html" style="color:#000;">Seasonal Affective Disorder</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#cda;padding:3px;color:#000;">Very High</td></tr><tr><td style="background:#eeb;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/postpartum.html" style="color:#000;">Postpartum Depression</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#eeb;padding:3px;color:#000;">N/A</td></tr><tr><td colspan="2" style="text-align:center;background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/" style="color:#000;">Take the Depression Test</a></td></tr></table>

Skrevet

Jøss! Et veldig forstyrret menneske det der altså! :skratte:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Disorder | Rating

Paranoid: High

Schizoid: Low

Schizotypal: High

Antisocial: Low

Borderline: Very High

Histrionic: High

Narcissistic: High

Avoidant: High

Dependent: Very High

Obsessive-Compulsive: High

Betryggende

Gjest MarthaMyDear
Skrevet

Disorder | Rating

Schizoid: Very High

Schizotypal: Very High

Borderline: Low

Histrionic: Low

Narcissistic: Low

Avoidant: Low

Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Moderate

Kult.

AnonymBruker
Skrevet

Tar ikke sånne tester alvorlig, da jeg har gått igjennom SCID-II opptil flere ganger og vet hva slags pf jeg har/scorer høyt på. Likevel litt morsomt å se om det stemmer, noe det forsåvidt gjør. De jeg har "very high" på scorer jeg også høyt på på SCID-II.

Paranoid: Very High

Schizoid: Moderate

Schizotypal: High

Antisocial: Moderate

Histrionic: Moderate

Nascissistic: High

Avoidant: Very High

Dependent: Very High

Anonym poster: 86a07955fd98aca80ae41ffd6270605f

Skrevet

Jeg er en antisosial paranoid narcissist. Hurra.

Gjest Smurfen
Skrevet

i got very high on borderline (wich i know i have) and avoidant... high on a coupple of more and low on the rest, but the two i have VERY HIGH on is actually diagnoses that i have :L scary with these tests..:S

• 4 uker senere...
Skrevet

Schizotypal: Moderate

Antisocial: Moderate

Borderline: Moderate

Histrionic: Moderate

Narcissistic: Moderate

Dependent: Moderate

har visst litt av alt jeg ;)

Skrevet

Disorder Rating Information Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum

Enten har jeg splitta personlighet, jævlig dårlig i engelsk eller så burde jeg bare legge meg og ikke vase rundt halv 4 om natta.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk lav på alle, og selv har jeg Borderline og Unvikende PF. Haha, kanskje jeg har blitt bedre da ;)

Anonym poster: 486c8fd9f7683b75ee77a5dc9c40cff9

• 1 måned senere...
Gjest Marita Christine
Skrevet

Wow..

Paranoid - Moderat.

Shizoid - Moderat.

Shizotypal - High.

Antisocial - Moderat.

Borderline - Very High. - Kanskje ikke så rart, med tanke på at jeg har diagnosen.

Histrionic - Low.

Narcissistic - Low.

Avoidant - High.

Dependent - High.

OCD - High - Heller ikke rart, med tanke på at jeg har det også.

Skrevet

Lavt på alt bortsett fra narsisistisk hvor jeg er moderat. Litt sjølgod er jeg så det stemmer nok.

• 1 måned senere...
Gjest Forstyrret c:
Skrevet

Avoidant:    Very High    

Histrionic: High    

Narcissistic: High

Dependent: High    

Antisocial: High

Paranoid:    High

Schizoid:    High

Flyttet de etter hvilke som var high og hvilke som var very high.

Borderline utfyller jeg jo 8/9 av kravene på, de andre vet jeg ikke helt hva er, men skal sjekke det.

Gidder bare bry meg om de jeg fikk veldig høy på, orker ikke finne ut hva alle de andre er.

Men får vel vite hvilke diagnoser jeg har snart, fordi moren min kommer til å sende meg til BUP med en gang hun finner ut av selvskadingen, og når kuttene spriker nesten en centimeter og går opp igjen med en feil bevegelse blir det plutselig ikke så lett å skule. :3

Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Disorder | Rating

Paranoid: Very High

Antisocial: High

Histrionic: Very High

Narcissistic: Very High

Avoidant: Very High

Dependent: Moderate

Vet ikke hva som er verst, resultatene i seg selv eller det at jeg viste dem til mamma på tull og hun svarte med "I det minste scorer du på noe!"...

Skrevet

Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate

Hjelp..?

Anonym poster: 6defc4aa31727b2f65508b099d3a5be8

Skrevet

Paranoid: Moderate

Schizoid: Low

Schizotypal: Low

Borderline: Low

Histrionic: Low

Narcissistic: Low

Dependent: High

Obsessive-Compulsive: Moderate

Anonym poster: 6defc4aa31727b2f65508b099d3a5be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...