Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2012 #141 Skrevet 1. april 2012 Jeg trenger da ikke å ta en test for å vite om jeg er forstyrret eller ikke. Jeg henger her inne hver eneste dag, opptil flere timer av gangen; jeg ER kjempeforstyrret! 1
Gjest Thessie! Skrevet 1. april 2012 #142 Skrevet 1. april 2012 <table cellspacing="2" style="background:#000;"><tr><th style="width:200px;background:#000; color:#fff;font-weight:bold;">Disorder</th><th style="width:120px;background:#000; color:#fff;font-weight:bold;">Your Score</th></tr><tr><td style="background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/major_depression.html" style="color:#000;">Major Depression</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#cda;padding:3px;color:#000;">Slight-Moderate</td></tr><tr><td style="background:#eeb;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/dysthymia.html" style="color:#000;">Dysthymia</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#eeb;padding:3px;color:#000;">High</td></tr><tr><td style="background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/bipolar.html" style="color:#000;">Bipolar Disorder</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#cda;padding:3px; color:#000;">Slight-Moderate</td></tr><tr><td style="background:#eeb;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/cyclothymia.html" style="color:#000;">Cyclothymia</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#eeb;padding:3px;color:#000;">Slight-Moderate</td></tr><tr><td style="background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/sad.html" style="color:#000;">Seasonal Affective Disorder</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#cda;padding:3px;color:#000;">Very High</td></tr><tr><td style="background:#eeb;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/postpartum.html" style="color:#000;">Postpartum Depression</a>:</b></td><td style="text-align:center;background:#eeb;padding:3px;color:#000;">N/A</td></tr><tr><td colspan="2" style="text-align:center;background:#cda;padding:3px;"><b><a href="http://www.depressedtest.com/" style="color:#000;">Take the Depression Test</a></td></tr></table>
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2012 #143 Skrevet 1. april 2012 Jøss! Et veldig forstyrret menneske det der altså!
Gjest Mew Skrevet 16. juli 2012 #144 Skrevet 16. juli 2012 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Betryggende
Gjest Pheel Skrevet 18. juli 2012 #145 Skrevet 18. juli 2012 Disorder Rating Information Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Moderate more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Low
Gjest MarthaMyDear Skrevet 18. juli 2012 #146 Skrevet 18. juli 2012 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Very High Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Kult.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #147 Skrevet 18. juli 2012 Tar ikke sånne tester alvorlig, da jeg har gått igjennom SCID-II opptil flere ganger og vet hva slags pf jeg har/scorer høyt på. Likevel litt morsomt å se om det stemmer, noe det forsåvidt gjør. De jeg har "very high" på scorer jeg også høyt på på SCID-II. Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Very High Histrionic: Moderate Nascissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Anonym poster: 86a07955fd98aca80ae41ffd6270605f
Silfen Skrevet 19. juli 2012 #148 Skrevet 19. juli 2012 Jeg er en antisosial paranoid narcissist. Hurra.
Gjest Smurfen Skrevet 23. juli 2012 #149 Skrevet 23. juli 2012 i got very high on borderline (wich i know i have) and avoidant... high on a coupple of more and low on the rest, but the two i have VERY HIGH on is actually diagnoses that i have :L scary with these tests..:S
Gjest Mikke Skrevet 15. august 2012 #150 Skrevet 15. august 2012 Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High har visst litt av alt jeg
Mango Skrevet 16. august 2012 #151 Skrevet 16. august 2012 Disorder Rating Information Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum Enten har jeg splitta personlighet, jævlig dårlig i engelsk eller så burde jeg bare legge meg og ikke vase rundt halv 4 om natta.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #152 Skrevet 26. august 2012 Fikk lav på alle, og selv har jeg Borderline og Unvikende PF. Haha, kanskje jeg har blitt bedre da Anonym poster: 486c8fd9f7683b75ee77a5dc9c40cff9
Gjest Marita Christine Skrevet 1. oktober 2012 #153 Skrevet 1. oktober 2012 Wow.. Paranoid - Moderat. Shizoid - Moderat. Shizotypal - High. Antisocial - Moderat. Borderline - Very High. - Kanskje ikke så rart, med tanke på at jeg har diagnosen. Histrionic - Low. Narcissistic - Low. Avoidant - High. Dependent - High. OCD - High - Heller ikke rart, med tanke på at jeg har det også.
Marsblomst Skrevet 1. oktober 2012 #154 Skrevet 1. oktober 2012 Fysj.... Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Very High more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High
Spiralis Skrevet 1. oktober 2012 #155 Skrevet 1. oktober 2012 Lavt på alt bortsett fra narsisistisk hvor jeg er moderat. Litt sjølgod er jeg så det stemmer nok.
Gjest Forstyrret c: Skrevet 26. november 2012 #156 Skrevet 26. november 2012 Borderline: Very High Schizotypal: Very High Avoidant: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Antisocial: High Paranoid: High Schizoid: High Flyttet de etter hvilke som var high og hvilke som var very high. Borderline utfyller jeg jo 8/9 av kravene på, de andre vet jeg ikke helt hva er, men skal sjekke det. Gidder bare bry meg om de jeg fikk veldig høy på, orker ikke finne ut hva alle de andre er. Men får vel vite hvilke diagnoser jeg har snart, fordi moren min kommer til å sende meg til BUP med en gang hun finner ut av selvskadingen, og når kuttene spriker nesten en centimeter og går opp igjen med en feil bevegelse blir det plutselig ikke så lett å skule. :3
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2012 #157 Skrevet 1. desember 2012 Paranoid: High more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Very High more info | forum Antisocial: High more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forum gir egentlig veldig mening...
Gjest Sága Grotesque Skrevet 1. desember 2012 #158 Skrevet 1. desember 2012 Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Vet ikke hva som er verst, resultatene i seg selv eller det at jeg viste dem til mamma på tull og hun svarte med "I det minste scorer du på noe!"...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #159 Skrevet 1. desember 2012 Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Hjelp..? Anonym poster: 6defc4aa31727b2f65508b099d3a5be8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #160 Skrevet 1. desember 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Anonym poster: 6defc4aa31727b2f65508b099d3a5be8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå