Cognizance Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #41 Skrevet 19. mars 2007 Dagbladet kjører en hel artikkelserie nå om personlighetsforstyrrelser: http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/?type=i...etsforstyrrelse Spesielt denne sida med beskrivelser av de forskjellige synes jeg er bra: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/16/495204.html Jeg blir nesten sjokkert hver gang jeg leser slike beskrivelser av den unnvikende personlighetsforstyrrelsen, det er så meg at det er skummelt. Det er slik jeg tenker, oppfatter virkeligheten, føler, og tenker moralsk. Det er ikke noen forskjell mellom meg og personlighetsforstyrrelsen, den er en del av meg.
Elodi Skrevet 19. mars 2007 #42 Skrevet 19. mars 2007 Her en min personlighet: Rating Information Paranoid: Low click for info Schizoid: Low click for info Schizotypal: Low click for info Antisocial: Low click for info Borderline: Low click for info Histrionic: Low click for info Narcissistic: Moderate click for info Avoidant: Low click for info Dependent: Low click for info Obsessive-Compulsive: Low Naristisstisk? Faen!?!?! ← -Da er vi visst like vi da
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. mars 2007 #43 Skrevet 19. mars 2007 Dagbladet kjører en hel artikkelserie nå om personlighetsforstyrrelser: http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/?type=i...etsforstyrrelse Spesielt denne sida med beskrivelser av de forskjellige synes jeg er bra: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/16/495204.html Jeg blir nesten sjokkert hver gang jeg leser slike beskrivelser av den unnvikende personlighetsforstyrrelsen, det er så meg at det er skummelt. Det er slik jeg tenker, oppfatter virkeligheten, føler, og tenker moralsk. Det er ikke noen forskjell mellom meg og personlighetsforstyrrelsen, den er en del av meg. ← Samtidig er det dette som kan være litt skummelt med å lese både fysiske og psykiske lidelser. Veldig mange kan kjenne seg igjen av mange av symptomene. Men det betyr ikke at man oppfyller kriteriene for å få diagnosen. Når det gjelder personlighetsforstyrrelser er det vel kanskje enda mer sånn, fordi det er ekstreme grader av hva som kan være normalt å føle og gjøre innimellom. For å få en personlighetsforstyrrelse er det snakk om ganske omfattende ting, som påvirker hele livet ditt og de rundt deg i forholdsvis stor grad. Men likevel, en test kan jo være morsom å ta for å se hvor i landet man ligger, men man bør ikke la seg skremme for mye heller.
Gjest DyneTryne Skrevet 19. mars 2007 #44 Skrevet 19. mars 2007 Paranoid: Moderate click for info Schizoid: Moderate click for info Schizotypal: High click for info Antisocial: High click for info Borderline: Low click for info Histrionic: High click for info Narcissistic: High click for info Avoidant: Low click for info Dependent: Low click for info Obsessive-Compulsive: High click for info Antisosial?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #45 Skrevet 20. mars 2007 Paranoid: Moderate click for info Schizoid: Moderate click for info Schizotypal: High click for info Antisocial: High click for info Borderline: Low click for info Histrionic: High click for info Narcissistic: High click for info Avoidant: Low click for info Dependent: Low click for info Obsessive-Compulsive: High click for info Antisosial? ← Antisosial er det samme som psykopati Fikk du det ?
Gjest DyneTryne Skrevet 20. mars 2007 #46 Skrevet 20. mars 2007 Hvorfor spør du, svarene ligger jo rett over der jeg skriver antisosial! "Dynetryne er psykopat lzm lol rofl omg n00b "
Gjest Tanita Skrevet 20. mars 2007 #47 Skrevet 20. mars 2007 (endret) OMG! Det meste visste jeg fa før av, så jeg tenkte å ta den andre testen, men hva er en hermit??? "I could survive as a hermit." er en påstand man skal trykke på hvor enig man er i det, men jeg skjønner ikke hva det betyr. Edit: Fant ut på generell debatt hva hermit er. Endret 20. mars 2007 av Tanita
Simpleminded Skrevet 20. mars 2007 #48 Skrevet 20. mars 2007 Jeg fikk moderat SCHIZOTYP, moderat HISTRIONISK og moderat NARSISSISTISK. Ellers alt av lavt. Testen burde vært oversatt til norsk... - Man er aldri så gal at det ikke er godt for noe
Gjest Girl Guest 76 Skrevet 20. mars 2007 #49 Skrevet 20. mars 2007 Disorder Rating Information Paranoid: Moderate click for info Schizoid: Low click for info Schizotypal: Low click for info Antisocial: Low click for info Borderline: Moderate click for info Histrionic: Moderate click for info Narcissistic: Moderate click for info Avoidant: Moderate click for info Dependent: High click for info Obsessive-Compulsive: Low click for info
Gjest Gitte Skrevet 20. mars 2007 #50 Skrevet 20. mars 2007 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Ikke enig i histrionc og obsessive-compulsive, men til en viss grad narcissistic.
Gjest Blanca Skrevet 20. mars 2007 #51 Skrevet 20. mars 2007 Jeg fikk lavt på alt unntatt histronic (moderate) og narcissistic (high).
Gjest roar Skrevet 14. juni 2010 #52 Skrevet 14. juni 2010 Men husk at hvis du har angst eller deperisojn så vil du skåre høyere en normalt for en del av de symtomene på testn likner på på angst og deperisjo jeg har jo alvorlig angst så jeg vet jo litt men jeg hadde lav og moderat så jeg har nok ikke persjonlighets frosyrelse ut i fra testen da menvem vet.
Gjest hogwash Skrevet 14. juni 2010 #53 Skrevet 14. juni 2010 Jeg fikk kun low på tre ting... Regner med noen av de jeg har "kranglet" med her inne er strålende fornøyd med det
Gjest gjest..- Skrevet 16. juni 2010 #54 Skrevet 16. juni 2010 Disorder | Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Very High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High jesus christ, haha. Jaja, jeg går da på skole og får gode karakterer (5/6) helt av meg selv, kritisk til alt, høy IQ, probly lav/utrent EQ, men er da lykkelig fordet :D Har ikke noen fobier eller typer angst, jeg kan bare ikke fordra det A4 mennesker driver med. "Hei kompis va skjera?" "Trimma mopeden, nesten tatt av snuten" "HIGH FIVE DA MANN!!! :D:D". Har talent for fysikk/matte etc, folk kaller meg eksentrisk og arrogant er eksentrisk men er ikke arrogant, bare en småsjenert "don't care about anything" attitude. Godt mulig at jeg bestemmer meg for å forandre meg en dag. :D
Gjest gjest..- Skrevet 16. juni 2010 #55 Skrevet 16. juni 2010 ++: skjønner ikke at jeg er "dependent". Min store drøm er å leve i et år eller lengre i Alaskas villmark med få hjelpemidler og uten medbrakt mat. Trives bedre ute på landet, aller helst i det fri enn i byer fulle av mennesker.
Gjest Awsome Skrevet 16. juni 2010 #56 Skrevet 16. juni 2010 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Gjesten Skrevet 16. juni 2010 #57 Skrevet 16. juni 2010 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate
babord Skrevet 16. juni 2010 #58 Skrevet 16. juni 2010 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Personality Disorder Test Results Paranoid 14% 49% Schizoid 70% 53% Schizotypal 30% 53% Antisocial 38% 47% Borderline 30% 47% Histrionic 50% 43% Narcissistic 26% 41% Avoidant 54% 39% Dependent | 14% 37% Obsessive-Compulsive 46% 40% De fremste er min prosent, de bakerste er gjennomsnittet. Er nokså enig, jeg er nok litt schizoid Kjenner meg ikke igjen i Histrionic og Avoidant da...
sebra Skrevet 17. juni 2010 #59 Skrevet 17. juni 2010 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
Purple Basil Skrevet 17. juni 2010 #60 Skrevet 17. juni 2010 Fikk to "very high", ja sannheten måtte vel frem i lyset en dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå