punktom Skrevet 17. mars 2007 #22 Skrevet 17. mars 2007 Jeg er en moderat schizoid narsissist. Det vil vel si at jeg er upåvirket av ris og ros, samtidig som jeg higer etter ros og beundring. Jeg liker å holde meg for meg selv, mens jeg utnytter mine fantasivenner. 4
Spiralis Skrevet 17. mars 2007 #23 Skrevet 17. mars 2007 Moderat på Histrionic lavt på resten. Det var spørsmål hvor jeg var litt på vippen om jeg skulle svare ja eller nei, for det blir jo en tolkningssak om om man ofte eller bare av og til føler det på den eller den måten. Det var en interessan test og interessant å lese om de ulike kattegoriene.
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #24 Skrevet 17. mars 2007 Oh my god, jeg fikk very high på to stk. Fjernt.... ← Jeg også! Hjeeeeeeeeeeeelp!
Majka Skrevet 17. mars 2007 #25 Skrevet 17. mars 2007 Jeg fikk high på fire jeg, og moderat på tre... Kjenner meg faktisk igjen i en del av det som står, både i oppførsel og tanker. Mener kanskje jeg er litt mer moderat enn high, men så overdrev jeg litt i svarene mine. Følte jeg måtte svare ja eller nei på enkelte ting som kanskje ikke er så bombastisk, og da tippet jeg over på den "negative" siden. De av tingene jeg er bevisst på selv jobber jeg med for å forbedre, og føler jeg har kommet et stykke der (trodde jeg.... ). Eller....kanskje jeg er gæærrn'! Hvorfor har ingen gitt meg beskjed om det? Stakkars han som skal takle å leve med et stk paranoid, schizotypal, avoidant og dependent kvinnemenneske resten av livet.
Drua Skrevet 17. mars 2007 #26 Skrevet 17. mars 2007 Enig i mye av det dere skriver over her om at man svarer "bombastisk" på ting som ikke er så sort-hvitt, og at man tolker spørsmålene forskjellig. Derfor tok jeg testen en gang til, og fikk et annet resultat. Trodde ikke at svaret skulle være så veldig ulikt, men jeg husker jo ikke hva jeg svarte sist og tok meg bedre tid denne gangen. Nå fikk jeg high på obsessiv-kompulsiv og unnvikende. Hva betyr det? Jo, jeg unngår sosiale situasjoner og er redd for å drite meg ut, og jeg er veldig opptatt av orden og å gjøre ting riktig, samt at jeg har vanskeligheter med å uttrykke følelser. Det stemmer ganske bra
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #27 Skrevet 17. mars 2007 Hø! Nå ble det tre med hig. Hva er dette, neste gang blir det vel 5 Kokko hilsen fra Chrizzy her
Gjest Catwoman Skrevet 18. mars 2007 #28 Skrevet 18. mars 2007 Ifølge den artikkelen i Dagbladet (gadd ikke ta den engelske testen) har jeg flere av symptomene på tre kategorier - og ender opp som en blandet. jaja... det kan sikkert stemme og det.
Tiit Skrevet 18. mars 2007 #29 Skrevet 18. mars 2007 Jeg skoret lavt på alle utenom Histronic, hvor jeg ble moderat. Forhåpentlig er jeg ganske frisk da, eller bare veldig dårlig i engelsk....
Cognizance Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 18. mars 2007 Ok til alle som vil teste seg grundigere og vite mer. Her er en test til: http://similarminds.com/personality_disorder.html WHO sitt diagnostiseringssystem ICD-10 er det som brukes i Norge. Testene forholder seg til det amerikanske DSM-IV-systemet. De er litt forskjellige, blant annet skiller ikke ICD-10 mellom schizotypisk og schizoid slik som DSM-IV gjør. Du kan sjekke de eksakte diagnostiseringskriteriene for hver enkelt personlighetsforstyrrelse: ICD-10 på norsk: http://www.kith.no/sokeverktoy/icd10/icd10.htm Wikipedia om personlighetsforstyrrelser: http://en.wikipedia.org/wiki/Personality_disorders
Gjest Deception Skrevet 18. mars 2007 #31 Skrevet 18. mars 2007 Jeg fikk moderat på narcissistisk og histrionisk, og lav på resten. Det kan nok stemme til en viss grad.
Gjest grønnsåpe Skrevet 18. mars 2007 #32 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Fælt så mye moderate da.. Og high på obsessive-compulsive jaja. En må vårrå som en e, når'n itj vart som en sku Edit : Tok den andre testen. Der fikk jeg Paranoid 74% 49% Schizoid 58% 53% Schizotypal 58% 53% Antisocial 54% 47% Borderline 18% 47% Histrionic 46% 43% Narcissistic 54% 41% Avoidant 42% 39% Dependent 42% 37% Obsessive-Compulsive 42% 40% Det som er i kursiv er det som er average web score. Endret 18. mars 2007 av grønnsåpe
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mars 2007 #33 Skrevet 18. mars 2007 Paranoid |||||||||||| 42% 49% Schizoid |||||||||||||| 54% 53% Schizotypal |||||||||||||||| 70% 53% Antisocial |||||||||||| 50% 47% Borderline |||||||||||| 42% 47% Histrionic |||||||||||||| 58% 43% Narcissistic |||||||||||| 50% 41% Avoidant |||||| 30% 39% Dependent |||||||||||| 46% 37% Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 40% Sånn ble den siste, det var ikke så ille da?
Gjest beekeeper Skrevet 18. mars 2007 #34 Skrevet 18. mars 2007 Uff, jeg fikk skikkelig dårlig selvtillit av denne testen
Gjest Solsikke Skrevet 18. mars 2007 #35 Skrevet 18. mars 2007 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 18. mars 2007 #36 Skrevet 18. mars 2007 Paranoid |||||||||||||||||| 74% 49% Schizoid |||| 14% 53% Schizotypal |||||||||| 34% 53% Antisocial |||||||||||| 42% 47% Borderline |||||||||||| 50% 47% Histrionic |||||||||||||||| 70% 43% Narcissistic |||||||||| 34% 41% Avoidant |||||| 30% 39% Dependent |||||||||||| 46% 37% Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 40% Hehe... Her var faktisk de jeg fikk high på i den andre noen av de laveste Kanskje jeg bare rett og slett er sprøyte gal?
Cognizance Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #37 Skrevet 18. mars 2007 Uff, jeg fikk skikkelig dårlig selvtillit av denne testen ← Det er ikke sikkert du har noen personlighetsforstyrrelse, selv om du tester høgt på noen av disse testene. Og hvis du skulle ha det, så betyr det bare at du kan få det bedre med deg selv og andre ved hjelp av personlighetsutvikling, eller terapi.
Gjest beekeeper Skrevet 18. mars 2007 #38 Skrevet 18. mars 2007 Det er ikke sikkert du har noen personlighetsforstyrrelse, selv om du tester høgt på noen av disse testene. Og hvis du skulle ha det, så betyr det bare at du kan få det bedre med deg selv og andre ved hjelp av personlighetsutvikling, eller terapi. ← Fikk fremdeles veldig dårlig selvtillit
Fanta Skrevet 18. mars 2007 #40 Skrevet 18. mars 2007 Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Hm...lover ikke godt dette her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå