Gjest Silvermist Skrevet 26. februar 2012 #81 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Paranoid: Moderate Schizoid: Low more Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Hehehe, narsissistisk faktisk! Jeg svarte ja på om jeg ikke likte å jobbe i gruppe da jeg tror de andre ikke kan holde min standard på arbeidet, det var vel der den kom fra. Men det er bare delvis sant, jeg liker ikke gruppearbeid fordi jeg vil jobbe på min egen måte, ikke nødvendigvis fordi mitt arbeid er bedre. Savnet litt gradering i svaralternativene, noen ganger burde vært et alternativ. Men men, morsom test. Endret 26. februar 2012 av Silvermist 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #82 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Heh... Jeg tenkte nok jeg ville skåre litt høyt på paranoid. Jeg er ganske paranoid av meg... Men histrionic kjente jeg meg ikke igjen i, så litt rart at jeg skåret høyt der... isåfall har det ikke plaget meg i disse dager. Og jeg er langt ifra manipulerende!!
Gjest SummerJudith Skrevet 26. februar 2012 #83 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High o.o nice Endret 26. februar 2012 av Aaleyah
Snøvott Skrevet 26. februar 2012 #84 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: Very High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Very High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Godt slike tester bare er tull, ellers hadde jeg vært ille ute.
Ethereal Skrevet 26. februar 2012 #85 Skrevet 26. februar 2012 Dette var min score: Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Skåret moderat på narsissistisk fordi jeg til dels har dårlig selvtillit/lavt selvbilde, og bryr meg en del om hva andre mennesker sier om meg. Men jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i utsagnet fra Dagbladet: Narsissistene, de sykelig selvopptatte personene, ofte med psykopatiske trekk, er slitsomme å ha både som sjefer og kolleger, for ikke å snakke om som familiemedlemmer. Jeg tenker også at det er veldig individuelt hvordan folk svarer på slike tester. Spørsmål som går på "jeg gjør ofte..." ber jo om at man selv tolker hva legger i ordet 'ofte'. For person A kan det bety at en handling blir gjort flere ganger daglig, mens det for person B betyr at det blir gjort en gang i mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #86 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High Det stemmer ganske bra, da jeg har alle tre diagnosene det står "very high" på.
Maiava88 Skrevet 26. februar 2012 #87 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: High Obsessive-Compulsive: Low Vel, bra jeg har faste timer til psykologen
Gjest Badedrakt Skrevet 26. februar 2012 #88 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High
isdronning Skrevet 26. februar 2012 #89 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: Low more Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Hehehe, narsissistisk faktisk! Jeg svarte ja på om jeg ikke likte å jobbe i gruppe da jeg tror de andre ikke kan holde min standard på arbeidet, det var vel der den kom fra. Men det er bare delvis sant, jeg liker ikke gruppearbeid fordi jeg vil jobbe på min egen måte, ikke nødvendigvis fordi mitt arbeid er bedre. Savnet litt gradering i svaralternativene, noen ganger burde vært et alternativ. Men men, morsom test. Emm.. Jeg svarte også ja på det spørsmålet som gjaldt gruppe arbeid, men fikk like vell lavt på alt Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low
Gjest snoopy_93 Skrevet 26. februar 2012 #90 Skrevet 26. februar 2012 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low
Gjest Silvermist Skrevet 26. februar 2012 #91 Skrevet 26. februar 2012 Emm.. Jeg svarte også ja på det spørsmålet som gjaldt gruppe arbeid, men fikk like vell lavt på alt Utslaget var nok det svaret i kombinasjon med noe annet, ja Eller, kanskje jeg bare er en narsissist.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #92 Skrevet 27. februar 2012 Jeg virker jo splitter pine gal sett ut fra resultatene! Disorder Rating Information Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Har jo alt, jeg.. Tror vel noen ville merket noe om jeg var så gal..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #93 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har en eks jeg er rimelig sikker på at har en personlighetsforstyrrelse. Jeg er helt sikkert på at han hadde fått low på alt, for selvinnsikten er også low.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #94 Skrevet 27. februar 2012 Jeg virker jo splitter pine gal sett ut fra resultatene! Disorder Rating Information Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Har jo alt, jeg.. Tror vel noen ville merket noe om jeg var så gal.. Jeg leste nå om scizoid, og kan fint si at testen ikke stemmer. Jeg hater nemlig å være alene og er veldig sår på kritikk.
_Aries Skrevet 27. februar 2012 #95 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Paranoid Low Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Altså er jeg; Schizoid: Holder seg vekk fra sosiale sammenhenger. Få følelsesmessige uttrykksmåter. Ønsker ikke nære forhold, har ikke glede av å være sammen med andre. Lite ønske om seksuelle opplevelser med andre. Mangler nære venner/fortrolige. Likegyldig til kritikk/ros. Følelsesmessig kulde. Tvangstanker Overdrevent behov for av orden/perfeksjonisme. Lite fleksibel. Opptatt av detaljer, regler, skjemaer. Overdrevent engasjert i arbeid på bekostning av vennskap/fritid. Oversamvittighetsfull. Klarer ikke kaste utslitte gjenstander. Lite villig til delegering. Gjerrig både når det gjelder seg selv og andre. Sta og rigid. Tja, det jeg har uthevet er vel stort sett det jeg kjenner meg igjen i Endret 27. februar 2012 av xJennyx
Ego Skrevet 27. februar 2012 #96 Skrevet 27. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Stemmer vel ganske bra - bortsett fra 'high' på OCD. Tok like godt depresjonstesten også: Major Depression: High Dysthymia: Very High Bipolar Disorder: Slight Cyclothymia: Moderate Seasonal Affective Disorder: Very Slight Nesten litt morsomt når slike tester stemmer, selv om de ikke er til å stole på :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #97 Skrevet 27. februar 2012 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High
Bachata Skrevet 27. februar 2012 #98 Skrevet 27. februar 2012 wow.... jeg fikk 'Low' på alle!!! ække så gæærn som jeg var før i ti'a lenger da. 1
Måndagsbarn Skrevet 27. februar 2012 #99 Skrevet 27. februar 2012 Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Ikke så overraskende kanskje:/
Maestro Skrevet 27. februar 2012 #100 Skrevet 27. februar 2012 Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå