AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #161 Skrevet 1. desember 2012 Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate more info | forum Anonym poster: 1eaa560c741f645df8f2aec323cc966f
Gjest badeand1 Skrevet 1. desember 2012 #162 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate jaja..? Antisosial skal egentlig være høy men. Endret 1. desember 2012 av Mortem
RugRatzz Skrevet 1. desember 2012 #163 Skrevet 1. desember 2012 sorderRatingInformation Paranoid:Lowmore info | forumSchizoid:Lowmore info | forumSchizotypal:Moderatemore info | forumAntisocial:Lowmore info | forumBorderline:Lowmore info | forumHistrionic:Moderatemore info | forumNarcissistic:Lowmore info | forumAvoidant:Lowmore info | forumDependent:Lowmore info | forumObsessive-Compulsive:Lowmore info | forum Syns ikke dt var så værst
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 1. desember 2012 #164 Skrevet 1. desember 2012 Er ikke noe poeng i å ta slike tester Jaja, hver sin smak.
melly666 Skrevet 1. desember 2012 #165 Skrevet 1. desember 2012 Jeg tok denne for en stund siden, tok den på nytt nå: Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Det var da virkelig ikke så verst! Hadde dårligere resultat sist, og alle mine tre utslag kommer fra samme "problem" - som blir bedre for dagen.
Gjest anonym Skrevet 3. desember 2012 #166 Skrevet 3. desember 2012 Tok testen før første gang nå. Vet ikke hva som skjer jeg Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2012 #167 Skrevet 3. desember 2012 Tok testen før første gang nå. Vet ikke hva som skjer jeg Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Dette er en meningsløs "test", og kan i beste fall sees på som underholdning.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #171 Skrevet 4. mai 2013 Tok testen før første gang nå. Vet ikke hva som skjer jeg Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High haha Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: Very High Tror det bare er tull. Mange "symptomer" er helt vanlig,vil jeg si Anonym poster: 1fe76013419b3f96d85a1dd2bb47d81a
Gjest Anonym Skrevet 4. mai 2013 #172 Skrevet 4. mai 2013 Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate
Annabel Skrevet 5. mai 2013 #173 Skrevet 5. mai 2013 Paranoid: Low Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Haha, uff da... x)
teatimee Skrevet 5. mai 2013 #174 Skrevet 5. mai 2013 Paranoid:Moderate Schizoid:Low Schizotypal:Moderate Antisocial:Low Borderline:Very High Histrionic:Moderate Narcissistic:Low Avoidant:Very High Dependent:High Obsessive-Compulsive:High Oi?
Catgirl Skrevet 6. mai 2013 #175 Skrevet 6. mai 2013 Morsom test. Men er nok litt mer kompliserte kriterier for å diagnosere en personlighetsforstyrrelse. Da jeg hadde psykiatri faget kjente jeg meg selv og klassekameratene mine igjen i mye av de forstyrrelsene Jeg føler jeg passer best under dependant, eller jeg blir mobba for det av veninnen min fordi jeg alltid er i parforhold og trives best sammen med andre enn alene. Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #176 Skrevet 6. mai 2013 Jeg trenger ingen test for å vite at jeg er psyk i hodet. Anonym poster: 6cacb73a508fcd9837d2c3fa2a5e6876
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #177 Skrevet 6. mai 2013 High på ocd og schizotypal, kjente meg ikke igjen i en eneste en av beskrivelsene for sistnevne. Fikk moderat på narsissistisk og histrionisk, det stemmer litt. Anonym poster: 59313acd52dfc7daa9b1e00cd126f074
Lacosimus Skrevet 6. mai 2013 #178 Skrevet 6. mai 2013 Hehehhehe. Moderat på alle unntatt høy på Schizoid og lav på Dependent. Jeg visste nok at jeg var litt forstyrret fra før av.
InnvadrerHybrid Skrevet 22. mai 2013 #179 Skrevet 22. mai 2013 Disorder | Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Tar testen med en klype salt. Alle elsker meg, så er neppe noe galt med meg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #180 Skrevet 22. mai 2013 Jeg fikk høy på histronisk og moderat på narsissistisk. Det passer fint sammen med mine litt maniske perioder som bipolar. Bare sånn at alle vet det, dette betyr ikke at dere har en personlighetsforstyrrelse, eller psykiske problemer. Det bare viser ting dere kan jobbe med Anonym poster: e35a5f01f72a91b491766b2abfe6fde9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå