AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #201 Skrevet 20. juli 2013 Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Moderate more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Moderate more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderate Burde man søke hjelp når man får disse svarene??! ;p Anonymous poster hash: 70a38...18d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #202 Skrevet 20. juli 2013 Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: Very High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Jeg er den perfekte personlighet. Anonymous poster hash: 3f4ec...816
amonyn Skrevet 20. juli 2013 #203 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Disorder Rating Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Og hva skal man få ut av dette? Skal jeg liksom løpe rett i terapi nå og vise dette til psykologen? Endret 20. juli 2013 av amonyn
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #204 Skrevet 23. juli 2013 Disorder Rating Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Og hva skal man få ut av dette? Skal jeg liksom løpe rett i terapi nå og vise dette til psykologen? Litt mer selvinnsikt kanskje? Du har tydeligvis noen ting du bør jobbe med. Anonymous poster hash: e35a5...de9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #205 Skrevet 23. juli 2013 Disorder Rating Information Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Her er det vel bare å legge seg inn....Anonymous poster hash: 62d93...e8d 1
Adele Skrevet 23. juli 2013 #206 Skrevet 23. juli 2013 Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum
Gjest forvirretvegglus Skrevet 23. juli 2013 #207 Skrevet 23. juli 2013 Er ganske så overrasket,fikk lavt på alt,det hadde eg ikke trodd,ja ja kanskje jeg er normal
amonyn Skrevet 23. juli 2013 #208 Skrevet 23. juli 2013 Litt mer selvinnsikt kanskje? Du har tydeligvis noen ting du bør jobbe med. Anonymous poster hash: e35a5...de9 Jeg visste jo dette fra før. Hvorfor/hvordan skal jeg jobbe med dette? Er det et mål å ha "low" på alle punkter?
lemarika Skrevet 27. november 2014 #209 Skrevet 27. november 2014 Disorder Rating Information Paranoid: High more info | forum Schizoid: Very High more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forum
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #210 Skrevet 27. november 2014 Paranoid: Very High more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: Very High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: High more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: Moderat Anonymous poster hash: afc3b...210
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #211 Skrevet 27. november 2014 Hææ, jeg fikk very high på schizotypal, borderline,narcissistic og avoidant og high på schizoid, histrionic og dependent. Trodde jeg var helt normal jeg. Anonymous poster hash: b9149...40d 1
zzzzzzz Skrevet 27. november 2014 #212 Skrevet 27. november 2014 (endret) Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: High Histrionic: High Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Very High Endret 27. november 2014 av zzzzzzz
masekopp Skrevet 27. november 2014 #213 Skrevet 27. november 2014 Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
Christiania_Oslo Skrevet 27. november 2014 #214 Skrevet 27. november 2014 Jeg fikk high på borderline,avoidant og obsessive compulsive, moderat på antisosial,histrionic,dependent og redten lav. Men altså, er det OCD om jeg liker orden og sjekker plata på komfyren en ekstra gang når jeg går? Er jeg virkelig unngåelig når jeg faktisk foretrekker eget selskap men tar meg tid til å møte andre? Borderline har jeg hørt om,men ikke lest så mye om og histrionic har jeg aldri hørt om.. MEN......nå kan jo jeg gå til NAV da og si jeg lider av borderline-ocd med hint av unggåelighet..
Gjest Hummels Skrevet 27. november 2014 #215 Skrevet 27. november 2014 (endret) Paranoid:High Schizoid:Low Schizotypal:Moderate Antisocial:Moderate Borderline:Very High Histrionic:High Narcissistic:Moderate Avoidant:Moderate Dependent:Very High Obsessive-Compulsive:Low Skjønner ikke hva alt betyr en gang Endret 27. november 2014 av Hummels
WubWub Skrevet 27. november 2014 #216 Skrevet 27. november 2014 Slike tester skal man ta med en stor klype salt. Alle mennesker har personlighets trekk under forskjellige omstendigheter som kan klassifisere deg med en personlighetsforstyrrelse. Så med andre ord, ALLE kan få klistret på seg en personlighetsforstyrrelse , selv 100% normale friske mennesker. Slik disse online testene er lagt opp så vil man alltid score på noen punkter og du vil få et resultat som sier at du lider av "den og den personlighetsforstyrrelsen" uten at dette stemmer i det hele tatt. Får å få klassifisert en reel diagnose så må dette gjøres i samråd med en psykiater eller psykologer som har studert ditt adferdsmønster og tankerekker over en lengre tid. Alle med innsikt i psykiatri vet at online "personlighetsforstyrrelse tester" bare er til å le av.
Gjest Hummels Skrevet 27. november 2014 #217 Skrevet 27. november 2014 Hva betyr det jeg har "high/very high på? Vet hva paranoid betyr.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #218 Skrevet 27. november 2014 Your Results: Disorder Rating Information Paranoid: Very High more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: High more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: High more info | forum Obsessive-Compulsive: High more info | forum Ikke noe nytt der, jeg er koko jeg(har det på papir også) Anonymous poster hash: 6d706...f63 2
Gjest Booker Skrevet 27. november 2014 #219 Skrevet 27. november 2014 (endret) Disorder Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Moderate Borderline: High Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Very High Tror jeg fikk høy på borderline fordi jeg er sensetiv, og avoidant pga lav selvtillit så ja.. syntes dette var litt morsomt Endret 27. november 2014 av Booker
Beltedyr Skrevet 27. november 2014 #220 Skrevet 27. november 2014 Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Moderate more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Moderate more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: High more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Low Avoidant er ikke noe nytt for meg. Moderat på antisosial og narsissistisk????? Mora mi sier jo hele tida at jeg er en så snill og ven en gut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå